Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 23:12

 2834  Uma
Toen we Martijns gezicht voor het eerst zagen, dacht ik dus dat dat een broer van Lennart was 😀 Niet dus..
Gebruikersavatar

JBB16 mei 2021, 23:14

 439  Uma
Ik vond dat hele stukje over de reservemol eigenlijk een beetje vreemd en onwennig.

Het enige toffe eraan was dat we gezien hebben hoe Lennart zich echt heeft geconcentreerd op die kerel en hem ook heeft geraakt met het paintballen. Voor de rest: zo wat stoere praat proberen verkopen 's avonds in die graancirkel... jeugdfoto's van de 2 mollen... ok dan 🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

joeri.michiels16 mei 2021, 23:32

 176  Sven
Wouter 555 schreef: 16 mei 2021, 23:03 Het is spijtig dat de reservemol nu niet meer kan deelnemen (voor de 9 kandidaten lijkt die mogelijkheid nog wel te bestaan).

Het leverde wel weer goede televisie op, zelfs in de reünie-aflevering.

Blij dat ze Jens toch nog een troostprijs gegeven hebben.
Heb nooit begrepen waarom mensen willen dat Martijn of Jens een 2e kans verdienen. Uiteindelijk hebben ze wel deelgenomen en zijn er duizenden anderen die zelfs voor dat klein beetje veel over hebben. Het is jammer voor hen, maar het blijft een spel met ook verliezers. Al zou ik hen eerder winnaars noemen...
Gebruikersavatar

Tim Dex16 mei 2021, 23:39

 24
Ik ben sowieso heel blij dat het effectief een onbekende vlaming is die ook heel dat inschrijfproces heeft doorlopen, met als voornaamste vaststelling dat hij hetzelfde profiel heeft als Lennart, wat allicht geen toeval is. Maar het is geen vorige mol, geen vorige kandidaat, geen bv, of wat voor bizarre constructie dan ook. Dat geeft wel vertrouwen in de productieploeg, en hoe serieus ze dat aspect opvatten. Verder denk ik dat Martijn er zich wel bij heeft neergelegd dat zijn mol-moment voorbij was na het maïsveld, en dat hij het dus wel ok vindt dat hij vanaf nu is uitgesloten.
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 23:41

 2834  Uma
Geweldig trouwens dat de productie de Clubsupporter boven de Anderlechtsupporter verkoos. Maar dit terzijde :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 23:45

 3547  Sven
Tim Dex schreef: 16 mei 2021, 23:39 Ik ben sowieso heel blij dat het effectief een onbekende vlaming is die ook heel dat inschrijfproces heeft doorlopen, met als voornaamste vaststelling dat hij hetzelfde profiel heeft als Lennart, wat allicht geen toeval is. Maar het is geen vorige mol, geen vorige kandidaat, geen bv, of wat voor bizarre constructie dan ook. Dat geeft wel vertrouwen in de productieploeg, en hoe serieus ze dat aspect opvatten. Verder denk ik dat Martijn er zich wel bij heeft neergelegd dat zijn mol-moment voorbij was na het maïsveld, en dat hij het dus wel ok vindt dat hij vanaf nu is uitgesloten.
Alleen auwtch van @Jasmien Foré dan

Afbeelding

Onbedoeld natuurlijk😃

Afbeelding
Gebruikersavatar

SamL16 mei 2021, 23:51

 37  Yens
Ze hadden ons goed bij onze *** met de montage van het "Volgende keer" stukje.🙂 Dus toch gewoon een onbekende voor ons en voor hen.

Nuja zoals hier besproken: als je alles optelde kon het ook gewoon niet anders.

Ik dacht nog even aan een grote onthulling toen Gilles over doe geboortedatums begon, maar het mocht ook niet zijn 😂
Gebruikersavatar

DizzyLizzy16 mei 2021, 23:53

 16  Uma
JBB schreef: 16 mei 2021, 23:14 Ik vond dat hele stukje over de reservemol eigenlijk een beetje vreemd en onwennig.

Het enige toffe eraan was dat we gezien hebben hoe Lennart zich echt heeft geconcentreerd op die kerel en hem ook heeft geraakt met het paintballen. Voor de rest: zo wat stoere praat proberen verkopen 's avonds in die graancirkel... jeugdfoto's van de 2 mollen... ok dan 🤷🏻‍♂️
Ik had ook liever wat meer gehoord over de verborgen tips of hoe Lennart saboteerde dan dit. Het stuk rond de proef vanuit zijn visie vond ik tof, de vergelijking met jeugdfoto's was wat mij betreft overbodig.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT17 mei 2021, 00:12

 767  Yens
@DizzyLizzy Wat kan je nog meer van verborgen hints tonen dan degene die er in het programma zaten dan? Mensen focussen hoe langer hoe meer gewoon veel te veel en bijna uitsluitend op de verborgen hints, terwijl die echt maar een heel miniem deel zijn van het fantastische programma. Sabotages hebben ze wat mij betreft toch ook wel veel aandacht aan geschonken... Ik vond het stukje over de reservemol een zeer interessant stuk en het stukje met de jeugdfoto's heeft amper een minuutje geduurd.
Gebruikersavatar

DizzyLizzy17 mei 2021, 00:30

 16  Uma
@Mollenjager-DT Ik keek er altijd heel erg naar uit om te zien hoe we het eigenlijk hadden kunnen weten, zelfs bij seizoenen waar ik me er totaal niet mee bezig hield. Ik ben zelf helemaal overtuigd geraakt dat het Lennart was door de hint met de tags en vond het vreemd dat die niet is vermeld, net als waarom er zoveel beelden ondersteboven waren.

En ivm de sabotages had ik bv nog wat meer verwacht over hoe hij Isodoor misleidde, maar blijkbaar was met dat kleine stukje bij de vorige aflevering alles gezegd. Bij de hypnoseproef ben ik hem echt gaan verdenken, is bijvoorbeeld ook niks over gezegd.

Maar ik vermoed dat ze ook wat meer aandacht hebben gegeven aan Martijn om hem te eren, want hij was zo dichtbij het avontuur.
Gebruikersavatar

Jansen17 mei 2021, 08:36

 3423  Yens
Mollenjager-DT schreef: 17 mei 2021, 00:12 @DizzyLizzy Wat kan je nog meer van verborgen hints tonen dan degene die er in het programma zaten dan? Mensen focussen hoe langer hoe meer gewoon veel te veel en bijna uitsluitend op de verborgen hints, terwijl die echt maar een heel miniem deel zijn van het fantastische programma. Sabotages hebben ze wat mij betreft toch ook wel veel aandacht aan geschonken... Ik vond het stukje over de reservemol een zeer interessant stuk en het stukje met de jeugdfoto's heeft amper een minuutje geduurd.
Helemaal gelijk Mollenjager-DT. Hints komen bij mij op de laatste plaats en dan moeten ze ook nog aan bepaalde criteria voldoen. Het belangrijkste criterium is dat 90% moeten voldoen aan de regel dat ze ook te vinden moeten zijn door de kijker die niet fora of facebookpagina's zit af te schuimen. Dus zoiets als het sprookjesboek. Meestal zit er ook 1 hint in die als een rode draad door het programma loopt. Dit jaar dat geluidssignaal voor de honden. Elk jaar wordt dit soort hint moeilijker en moeilijker. Ik heb zelf een hond en ik kan me op geen enkel moment herinneren dat die tekenen van opwinding gaf als dat geluid werd uitgezonden. Dus degene die dat zou gevonden hebben, chapeau, in mijn ogen bijna onmogelijk. Dus alle vergezochte hints die bekijk ik niet eens meer.
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mei 2021, 11:56

 3483  Uma
Mollenjager-DT schreef: 17 mei 2021, 00:12 @DizzyLizzy Wat kan je nog meer van verborgen hints tonen dan degene die er in het programma zaten dan? Mensen focussen hoe langer hoe meer gewoon veel te veel en bijna uitsluitend op de verborgen hints, terwijl die echt maar een heel miniem deel zijn van het fantastische programma. Sabotages hebben ze wat mij betreft toch ook wel veel aandacht aan geschonken... Ik vond het stukje over de reservemol een zeer interessant stuk en het stukje met de jeugdfoto's heeft amper een minuutje geduurd.
De lichaamstaal is meestal wel de meest betrouwbare indicator. Het is bijna onmogelijk om bepaalde "afwijkingen" te verbergen en ook de redactie kan niet alles opmerken en verdoezelen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8