Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

SiMol11 mei 2021, 06:17

 264
Wouter 555 schreef: 11 mei 2021, 00:04 Allicht geloofde Lennart werkelijk dat er een reserve mol was, die zijn plaats kon innemen. Daarom hoeft dat niet per se waar te zijn.
...

Wat heeft Gilles juist gezegd, dat er een mol onder de 10 aanvallers zat? Als het een ex-mol zou zijn, zou dat zelfs niet gelogen zijn, afhankelijk van de exacte bewoording. Zolang Lennart zelf ook niet beter wist dan dat zijn plaats in gevaar was, kan dat werken.
Ze gaan echt wel iemand genomen hebben die de plaats van Lennart kon innemen. Stel je anders eens voor dat iedereen, behalve net de DP-mol, afgeschoten wordt. Wat zouden ze dan doen?

Ah oei, de camera's stonden niet aan, we moeten de proef eens herdoen. 🤔
Ze zouden daar mooi gestaan hebben.

De DP-mol was volgens mij dus gewoon de reserve-mol. Nu heeft die zelfs nog een kans gekregen om toch mee te kunnen gaan als mol. Daarnaast zal die misschien wel een rol binnen de crew gekregen hebben, op die manier de reis mee maken lijkt me ook wel fantastisch.

Afwachten tot volgende week, spannend!
Gebruikersavatar

pedro.deveirman11 mei 2021, 07:36

 18
Denk dat ze daarom de regel hadden opgesteld dat er maar 1 iemand van de uitdagers de auto kon bereiken, zat in de opdracht. Tuurlijk was er geen vervanger voor de mol. De productie had er gewoon niet bij stilgestaan dat als er iemand de auto zou bereiken, deze eigenlijk niet de mol kan zijn en dat hebben de kanidaten meermaals duidelijk gemaakt waardoor dit verhaal is opgetrokken om iedereen gelijke kansen te geven. Lees Lennart neemt productie in de maling en zorgt voor paniek met valse corona test. Er word wel meer beinvloed tijdens dit spel door de productie dat is een deel van het spel! Herrineren jullie nog die opdracht waar philip 5000€ zei in plaats van 3000€ die te winnen waarna heel toevallig GDC daar op inspeelde..
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mei 2021, 08:13

 3483  Uma
pedro.deveirman schreef:Denk dat ze daarom de regel hadden opgesteld dat er maar 1 iemand van de uitdagers de auto kon bereiken, zat in de opdracht. Tuurlijk was er geen vervanger voor de mol. De productie had er gewoon niet bij stilgestaan dat als er iemand de auto zou bereiken, deze eigenlijk niet de mol kan zijn en dat hebben de kanidaten meermaals duidelijk gemaakt waardoor dit verhaal is opgetrokken om iedereen gelijke kansen te geven.
Dit houdt geen steek.
De opdracht was afgelopen van zodra iemand van de DP-ers de auto bereikte. Of dat nu de reserve mol was of een vervang-kandidaat maakt niet uit. Het enige echt lastige aan dit scenario is dat die DP-er onmiddellijk meer in het oog gehouden wordt dan een reguliere kandidaat (natuurlijke reflex gezien de pas gevormde groep al meteen een "indringer" krijgt).
Er is wel een "probleem" in de zin dat de oorspronkelijke mol wel weet of de DP-mol al dan niet in het spel zit.
pedro.deveirman schreef:Lees Lennart neemt productie in de maling en zorgt voor paniek met valse corona test. Er word wel meer beinvloed tijdens dit spel door de productie dat is een deel van het spel! Herrineren jullie nog die opdracht waar philip 5000€ zei in plaats van 3000€ die te winnen waarna heel toevallig GDC daar op inspeelde..
You've lost me.
Wat heeft dit te zien met de DP-mol?
Los daarvan: ik vind geen topic Lennart neemt productie in de maling etc... en Google helpt me ook niet verder. Waar is dit te vinden?
Gebruikersavatar

foxhunter11 mei 2021, 08:32

 100  Sven
De echte DP-mol die blijft natuurlijk geheim.
Maar Lennart zou Lennart de Clown niet zijn als hij zijn entree niet met een grap zou maken.
Hij zei dat hij corona positief was, iedereen geschrokken, dat was natuurlijk niet waar, maar nu maakt hij zijn entree in DP-pak en verrast de kandidaten, die in verbazing gaan staren naar Lennart en roepen: Huh Wat is dees?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2021, 09:27

 8153
pedro.deveirman schreef: 11 mei 2021, 07:36 Tuurlijk was er geen vervanger voor de mol.
Ik begrijp niet dat er nog altijd mensen zijn die de makers niet geloven. De makers liegen niet.
Er is trouwens altijd een vervanger voor de mol. Stel je voor dat de mol de dag voor vertrek uitvalt (ziekte, sterfgeval in de familie...)! Ze hebben ook altijd enkele reservekandidaten (ik vermoed 1 man en 1 vrouw) - wellicht zijn dat mensen die de selectie net niet haalden. Ik vermoed dat die mensen zelf niet op de hoogte zijn (en dus een gat in de lucht springen als ze gebeld worden dat ze toch mee mogen). Misschien wist in de vorige seizoenen zelfs de reservemol niet dat hij/zij reservemol was en had die eventueel onvoorbereid moeten starten (Elisabet was ook niet voorbereid, al maakte dat toen deel uit van de reeks).
Nu was de reservemol wel voorbereid - dat maakte deel uit van de opzet.
pedro.deveirman schreef: 11 mei 2021, 07:36 De productie had er gewoon niet bij stilgestaan
😲Wat??? Ik snap niet hoe je dit zelfs maar durft te beweren! Wat een belediging voor de makers! Denk jij dat die achterlijk zijn of zo?
pedro.deveirman schreef: 11 mei 2021, 07:36 als er iemand de auto zou bereiken, deze eigenlijk niet de mol kan zijn en dat hebben de kanidaten meermaals duidelijk gemaakt waardoor dit verhaal is opgetrokken om iedereen gelijke kansen te geven.
Sure! Ze hebben, toen de kandidaten in Duitsland al bezig waren aan de eerste aflevering, snel dat filmpje met de ontmoeting in het maïsveld in elkaar geflanst (met 2 medewerkers van Woestijnvis als mol en reservemo)l en de kandidaten wijsgemaakt dat dat 3 weken eerder opgenomen was.

Manmanman, de onzin die jij uitkraamt! 🙄
Gebruikersavatar

EMAK11 mei 2021, 09:31

 44  Sven
Als ik me goed herinner heb ik gelezen in Focus Knack dat er een reserve was voor iedereen omwille van Covid-19. Zelfs als GDC positief had getest vlak voor de start van de opnames zou hij eventueel door Michiel Devlieger vervangen worden. Niet twijfelen aan de zin 'niemand is zeker'. De reserve- (DP) mol bestaat/bestond.
Gebruikersavatar

joeri.michiels11 mei 2021, 10:11

 176  Sven
ex-molinator schreef: 11 mei 2021, 08:13 Los daarvan: ik vind geen topic Lennart neemt productie in de maling etc... en Google helpt me ook niet verder. Waar is dit te vinden?
Zie het topic van GDC in het algemeen forum.
Gebruikersavatar

Cedric11 mei 2021, 10:19

 2834  Uma
Ik denk eigenlijk dat ze ons gewoon liggen hebben met de montage en de DP-Mol NIET zullen onthullen.

Wat we achtereenvolgens zien hierover is dit:
1. Gilles zegt "zijn we wel voltallig?"
2. Iemand zegt "de mol van de aanvallers".
3. De "DP-mol" doet zijn helm af.
4. Lennart die verrast wordt.

Dit kunnen 3 totaal verschillende zaken zijn die niets met mekaar te maken hebben maar wel dusdanig gemonteerd worden dat het toch zo lijkt.
- Het eerste kan evengoed betekenen dat Isidoor er nog niet is, maar de kandidaten wel. Gilles vraagt of ze voltallig zijn en dan komt Isidoor eraan.
- Het tweede is gewoon een quote, die door Noah lijkt uitgesproken (?), maar als 'voice-over' wordt gebruikt, het beeld of de context ervan zien we niet. Misschien wel een comment bij maïsveldbeelden of zo?
- De DP-mol die verschijnt, dat kan gewoon Lennart zijn die iedereen nog eens in het ootje neemt.. Iedereen denkt dat het om een aanvaller gaat, maar het is eigenlijk Lennart die erbij komt. (Of een BV voor de show of zo, whatever, maar niet de echte DP-mol.)
- En het vierde en laatste beeld, Lennart die verbaasd opkijkt alsof hij zelf gesaboteerd werd, dat kan evengoed gaan om het moment waar onthuld wordt dat de makers zijn eten extra pikant hebben gemaakt.

Maar plaats die 4 individuele beelden samen en het lijkt alsof de DP-Mol onthuld wordt..
Laatst gewijzigd door Cedric op 11 mei 2021, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

joeri.michiels11 mei 2021, 10:23

 176  Sven
Dat is Lennart niet volgens mij. Die DP'er is groter dan Lennart.
Gebruikersavatar

foxhunter11 mei 2021, 11:19

 100  Sven
De vingers van de DP-er en van Lennart lijken wel erg op elkaar.
Van die lange benige knoken.
Afbeelding
Gebruikersavatar

joeri.michiels11 mei 2021, 12:34

 176  Sven
Maar ik zie geen wit hemd thv de mouwen...
En Lennart is dus niet zo groot. Of hij moest al schoeisel dragen met hoge zolen.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mei 2021, 13:19

 3483  Uma
joeri.michiels schreef: 11 mei 2021, 10:11 Zie het topic van GDC in het algemeen forum.
Thanks: maar daaruit kan ik op geen enkele manier afleiden dat er geen reserve mol was/zou kunnen zijn .

Anyway: komende zondag opheldering.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8