Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric09 mei 2021, 22:26

 2834  Uma
Raar dat we het hier nog niet over hebben gehad, maar voor mij eindigde deze finale-aflevering toch met een mindfuck van jewelste.
Uit de vooruitblik naar volgende week blijkt dat de 'DP-Mol' onthuld wordt... What the fuck?
(Voor wie het niet eerder volgde: DP staat voor Daft Punk, omdat de aanvallers gelijkaardige helmen droegen als de leden van Daft Punk.)

Ik snap totaal niet in welke omstandigheden ze die persoon zouden onthullen? We mogen er toch van uitgaan dat alle aanvallers onbekende Vlamingen waren, dus waarom zou je die dan onthullen? Snap ik niet.. Tenzij het - alweer geniaal - zou blijken dat de DP-Mol de vriendin van Lennart was... Dat ze zich beiden hadden ingeschreven en het zo tegen elkaar hebben opgenomen in die openingsopdracht?

Nu, het kan ook zijn dat we op een dwaalspoor werden gezet en dat het hier gaat om de persoon die samen met Annelotte hoepels vouwde in het hotel in Berlijn. In het geval dat het hier om een reeds afgevallen kandidaat ging dan.

Of zou het gewoon zijn dat Noah terug in dat pak is gekropen om de groep te vervoegen bij de reünie?
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 22:32

 3547  Sven
De persoon in de hotelkamer was iets breder dan in de preview vond ik...
Gebruikersavatar

kristof.allaerts09 mei 2021, 22:33

 364  Uma
Zou het één van de vorige mollen zijn? "...ook een mol..."
Bij hun ontmoeting hebben ze afspraken kunnen maken.
En dat heel dat verhaal van dat de mol vervangen kan worden pure nonsens is, in de zin van dat die DP mol nooit in de auto wil en zal geraken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 mei 2021, 22:37

 1690  Sven
Ik heb net hetzelfde in het topic van de maïsveld opdracht geplaatst. Ik vond dat nu zo vreemd. Volgens mij is dat iemand die we kennen, iemand die dat team moest aansturen, hun tactiek verbaasde me. Was het wel het opzet dat de reservemol in die auto kon belanden? Zoals hierboven gezegd, een ex-kandidaat? Een bv?
Gebruikersavatar

BobbyB09 mei 2021, 22:43

 12
Iemand van een vorig seizoen dat in de eerste aflevering/opdracht het spel heeft moeten verlaten?

Iemand die Lennert kent" Familielid, een vriend(in), een collega...?

Zou in beide gevallen een vreemde situatie opleveren mocht de DP Mol toch als eerste in de auto kunnen geraakt hebben... Maar dat zijn de twee opties waar ik aan denk.
Gebruikersavatar

Moldedju09 mei 2021, 22:43

 507  Yens
Nummer 9.
Omdat hij goed in beeld komt in het begin.
Omdat hij in beeld komt als hij zijn molboekje scoort.
Omdat hij niet op de toren klimt.
Omdat hij fel in beeld komt op het moment dat Lennart hem heeft afgeschoten en tegen zijn boekje stampt uit frustratie.
Omdat hij de negende mol had kunnen zijn. Nummer 9 dus. My best guess 😎
Laatst gewijzigd door Moldedju op 09 mei 2021, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 22:44

 3547  Sven
Nee wacht!!!!
Jens!! Hij wordt het!

Nee ze... 😛😉
Gebruikersavatar

BobbyB09 mei 2021, 22:53

 12
Nog een ingeving... iemand van de productie of een andere crew-rol op zich nam maar pas vanaf zodra ze vertrokken waren naar Duitsland... Met andere woorden iemand die iedereen herkent (buiten wij als televisiekijker uiteraard).
Gebruikersavatar

SamL09 mei 2021, 22:54

 37  Yens
Inderdaad, moet iemand zijn die ze kennen, anders heeft een reveal weinig zin en zou iedereen niet zo verschieten.

Maar het mocht ook niet iemand zijn die op dat moment in het Maisveld uit de band zou springen bij de overige kandidaten. Tenzij het 2e mol gebeuren een fake iets was (waarbij die mol niet echt zijn best deed) en enkel een vehikel was om (in dit geval) Noah niet buiten verdenking te stellen.

Maar dat zou tegen de spirit van het programma ingaan + zouden ze daar dan de aandacht op vestigen op het einde? Ze waren er perfect mee weggekomen om die 2e mol niet te onthullen.

Dus: iemand die ze vandaag (enfin of enkele dagen terug) herkenden, maar die aan het begin van de reis geen argwaan zou hebben gewerkt. 🤔 Ik zou het niet direct kunnen zeggen.
Gebruikersavatar

chelsea.tesseur09 mei 2021, 22:57

 20
Ik heb bij dat stuk niet gelet op welke kandidaten aanwezig waren.

Was Jens aanwezig? Misschien hebben ze hem even in de pak gestoken?
Gebruikersavatar

SamL09 mei 2021, 22:57

 37  Yens
BobbyB schreef: 09 mei 2021, 22:53 Nog een ingeving... iemand van de productie of een andere crew-rol op zich nam maar pas vanaf zodra ze vertrokken waren naar Duitsland... Met andere woorden iemand die iedereen herkent (buiten wij als televisiekijker uiteraard).
Ook aan zitten denken. Levert een fijn kandidaten-moment op, maar geen goed tv moment. Ik ga ervan uit dat ze de kijker ook een OMG moment gaan willen geven.

chelsea.tesseur schreef: 09 mei 2021, 22:57 Ik heb bij dat stuk niet gelet op welke kandidaten aanwezig waren.

Was Jens aanwezig? Misschien hebben ze hem even in de pak gestoken?
Dan zou de onthulling fake zijn? Zou ik maar flauw vinden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8