Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Laleia10 mei 2021, 00:30

 306
Vergeef mij als iemand het hier al over had, maar ik vond het niet terug...
In het interview met de afvaller (Noah) verspreekt Gilles zich en zegt hij Lennart ipv Gilles De Coster. Bovendien is zijn lichaamstaal daarna wat vreemd, alsof hij weet dat hij een grote fout gemaakt heeft.
Mijn papa heeft op dat moment geconcludeerd dat Lennart de mol moest zijn, dat Gilles dit wist en zijn mond voorbij gesproken had.
Ik heb hem wekenlang gezegd dat het niet kon omdat Gilles niet weet wie de mol is. Maar nu Lennart echt de mol blijkt te zijn begin ik me vragen te stellen.
Het is een vreemd fragment.
Gebruikersavatar

Social10 mei 2021, 00:56

 353  Uma
Heb dit net bekeken. Is inderdaad overduidelijk een slip of the tongue door Gilles Van Bouwel. Die wist het al. Denk niet dat ze het hem nog op voorhand gaan vertellen in de toekomst.
Gebruikersavatar

Social10 mei 2021, 01:11

 353  Uma
Ik zou dit posten maar kan moeilijk opnemen vanuit de Yelo app. Ik zal dit morgen anders op Youtube plaatsen.

tijdscode: 02:56 tijdens het volledige interview met Noah in de Telenet molzone.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts10 mei 2021, 01:15

 364  Uma
@Laleia
GVB zegt dat Lennart heeft gezegd dat Noah voor zijn plaats heeft moeten vechten.

Dat is geen verspreking hoor. Het is wel degelijk Lennart die dat zegt na de exit van Noah.
Zeg maar tegen uw papa dat hij chance heeft gehad 😉

Afbeelding
Gebruikersavatar

Laleia10 mei 2021, 01:43

 306
Ik kan dit interview niet herbekijken... geen telenet tv-theek. Maar ik dacht dat het meer was dat GVB zegt, dat het meer lijkt de verwijzen naar wat GDC zegt als hij afscheid neemt van Noah.
Daarnaast is hij vanaf dat moment precies van zijn melk. Weet toch niet, hoor.
Gebruikersavatar

nikky.verhoeven10 mei 2021, 02:05

 2
Als dat een verspreking is gaan ze dat echt niet in die montage laten staan. Ik denk trouwens ook niet dat Gilles Van Bouwel wist wie de mol was, tot het moment dat hij de drie finalisten interviewde (wat sowieso vrij recent geweest gaat zijn). En die ‘van zijn melk’ blik heeft hij wel vrij rap vind ik 😜
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 08:52

 3547  Sven
Zou het wel raar vinden dat GVB de identiteit van de Mol al kende. Was vorige jaren wel niet zo...
Gebruikersavatar

julie.vantilt10 mei 2021, 11:09

 131
Nee GVB wist niet wie de mol was.
In de extra aflevering waarin hij Sven Annelotte en Lennart interviewt, zegt hij dat hij door Sven veel geld heeft verloren omdat Sven zijn mol was.
Gebruikersavatar

Laleia10 mei 2021, 11:10

 306
Dat dacht ik ook dat het niet kon want dat Gilles Van Bouwel gewoon niet weet wie de mol is. Maar het komt echt heel vreemd over.