Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

lucu10 mei 2021, 15:45

 551  Sven
Bedankt voor je uitgebreide bericht, Gilles!

Ik heb zelden zó hard genoten van en zó hard gelachen met De Mol als dit jaar. Wat moet het voor jullie fantastisch zijn geweest om met zo een fijne, karaktervolle groep al die hilarische en psychologische opdrachten te doen. De beeldregie was naar gewoonte onberispelijk, de soundtrack enorm gevarieerd. Jullie hebben ons weer verwend! Maar sommige opdrachten! Zó hilarisch! 😂😂😂 Ik heb soms meer naast de zetel dan in de zetel zitten/liggen kijken van het lachen. Bij de Carpool Karaoke ging ik meer over kop dan Kempenaar ‘NUR VERRAT’ LenNARt! Die had trouwens alle kandidaten en menig tv-kijker flink bij hun 'pietje'! De ontknoping was bloedstollend, tot op de laatste seconde was het spannend.

BTW, reisbestemming Duitsland was niet jullie eerste keuze, maar jullie hebben dubbel en dik bewezen dat een sterk format het niet ver hoeft te zoeken. Al doen jullie dat natuurlijk om al te nieuwsgierige Vlaamse (en Nederlandse) toeristen op afstand te houden...

Kortom, een prachtig en onvergetelijk seizoen. Echt ongelooflijk dat jullie zo een hoge kwaliteit wisten te handhaven in coronatijden!

Een welgemeende proficiat, een staande ovatie en een Bayerische Wurstplatte mit Sauerkraut und Weissbier voor het voltallige team! 🏆👏🏻😍

Prosit!
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2021, 15:54

 3423  Yens
Beste Gilles,

Bedankt voor dit prachtige seizoen!
Lennart: topmol!!

Bedankt voor de mooie setting (in tegenstelling tot velen, vind ik Duitsland wel een prachtig land), de casting van deze geweldige groep kandidaten, de gelaagde opdrachten, het prachtige camerawerk en de sfeervolle muziek die allemaal mooi in mekaar passen en het programma naar een niveau tillen die ongeëvenaard is.

Volgende week kijk ik vooral uit naar Lennarts subtiele molacties, ben er zeker van dat die er zijn. Daarna volgt weer het grote, zwarte gat en kan het uitkijken naar het volgend seizoen weer beginnen.

Bedankt om ons favoriete programma op zo'n prachtige manier te presenteren!

M'n welgemeende felicitaties,

Eveline (a.k.a. Jansen)
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 mei 2021, 15:59

 1690  Sven
Gilles en crew, bedankt om weer eens een prachtig seizoen van De Mol te creëren. Ik heb er van genoten, van de kandidaten, van de mol, van de verbluffende drone beelden, de opdrachten. Jullie zullen zeker jullie handen vol hebben gehad met deze mol, die nog een tikje verder ging dan wat eigenlijk de bedoeling was.
Momenten met open mond zitten kijken, momenten van mijn zetel gerold van het lachen. En spannend tot het eind.
Merci, en zeker en vast tot volgend jaar, hopelijk kan het dan zonder corona beperkingen, maar ondanks dat hebben jullie er opnieuw een pareltje van gemaakt.

Dikke kus terug. 😜
Gebruikersavatar

striddie10 mei 2021, 16:25

 1  Bert
Waeldwann schreef: 10 mei 2021, 15:09 Nog eens tien extra vragen wegens ex aequo tijdens de finale?
Hoe gedetailleerd zijn die dan, aangezien Annelotte en Sven duidelijk alles op Lennart hadden gezet?
"Wat had De Mol tijdens dag 2 tussen zijn boterham?" of zo? 🤯
Ik vermoed dat er vragen tussen zaten die enkel beantwoord konden worden als je in zijn dossier had gekeken (wat ze niet hadden gedaan, omdat ze voor het geld waren gegaan). Hierdoor hebben ze waarschijnlijk ook moeten gokken/inschatten wat Lenny Boy nu ECHT denkt (terwijl ze half in shock zijn dat hun Lennart al die tijd al gelogen had tegen hen). 🤡
Gebruikersavatar

SiMol10 mei 2021, 16:51

 264
Dag Gilles,

Ik moet eerlijk toegeven, had het ook even moeilijk met die €10 000, tot het duidelijk was dat Lennart nog niet verdacht was bij de kandidaten tot dan, ondanks zijn mol acties.

Nu moet ik ruiterlijk toegeven, geweldig gedaan van Lennart. 👍

Misschien was dit zelfs het beste mol seizoen ooit, dat in zo een moeilijk jaar, respect.
Complimenten voor de hele crew.

Lennart heeft dat fantastisch gedaan, gisteren nacht in mijn hoofd nog eens het seizoen overlopen en bleek toch wel dat die dekselse Lennart veel had uitgestoken. 😋
Achteraf is het wel makkelijk te spotten, maar ben toch blij dat ik uiteindelijk op de juiste mol zat.

Nog een laatste tip om volgend seizoen even geweldig te maken: check mijn inschrijving. 😅
(Kan maar proberen 🤭)
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 16:53

 3547  Sven
Jay-Lo schreef: 10 mei 2021, 15:59 Dikke kus terug. 😜
Wou ik eerst ook zetten, maar heb mij toch ingehouden. 😀
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2021, 17:03

 8153
@masterveecee Geef die dan maar aan mij. 🤩
Gebruikersavatar

Paraceta10 mei 2021, 17:06

 717  Sven
Beste Gilles, beste crew

Wat was me dit weer een geweldig seizoen! Ik en talloze anderen hebben er zo ontzettend van genoten in deze - nog steeds - rare tijden; echt chapeau om jaar in, jaar uit zo'n topresultaat neer te zetten. Hoewel Duitsland niet tot mijn topvakantiebestemmingen hoort, hebben jullie het land helemaal tot zijn recht laten komen met prachtige beelden en fantastische opdrachten! Ik denk trouwens ook dat ik nog nooit zo hard heb moeten lachen met een seizoen: er zijn zoveel humoristische proeven geweest, maar evengoed enorm spannende momenten... De balans zat wederom helemaal juist! Dit alles gecombineerd met een toffe groep, schitterende Mol en steengoede presentator maakt echt dat dit een topseizoen was!
Merci, echt merci om ons zo te verwennen!!

Paraceta
Gebruikersavatar

mjohlan10 mei 2021, 17:15

 328  Yens
@Gilles De Coster Bedankt voor je leuke post hier, en natuurlijk kan ik zoals zoveel anderen niet achterblijven met mijn gemeende complimenten en waardering voor jullie teams, producenten, medewerkers, kandidaten inclusief mol en natuurlijk jezelf. 👏🏻👍🏻

Of het nu visueel of conceptueel betreft, jullie verblijden ons elk seizoen met een technisch hoogstaand, spannend, vernieuwend en amicaal programma waarvan we dit jaar zoveel meer wisten te genieten door jullie extra inzit en creativiteit tijdens deze pandemie. 🏆

Voor de actieve forumleden bracht jullie programma de voorbije twee maanden veel “speurvreugde” in een gemoedelijke sfeer van verbondenheid waarbij een gezonde portie aan educatie niet werd geschuwd. Het is dan ook één van jullie verdiensten dat in Vlaanderen de kennis van het Duits en Duitsland op zich nog nooit zo hoog is geweest. 🤗

Chapeau voor jullie allemaal, en zoals de winnares benadruk ik vooral:

Afbeelding

Ik kijk geduldig uit naar de volgende reeks welke stellig even straf zal zijn als dit jaar.
Het gaat jullie allemaal creatief prima. 😃
Gebruikersavatar

Andreas10 mei 2021, 17:25

Molerator  113
Hallo welkom terug Gilles

Het was weer een geniaal seizoen met fantastische opdrachten , ik was eerst wat sceptisch over de locatie ( Duitsland ) , maar wat blijkt dat ik mij daar serieus in vergist heb. Geweldig. Hop naar meer seizoenen in Europa 😉

Ik heb wel Café de Mol gemist, de interviews op Telenet TV theek waren ook wel tof maar toch niet hetzelfde. Hoop dat dit wel terug komt als hopelijk volgend seizoen weer normaal is.
Achter de schemen was ook heel fijn om te kijken!

Tot volgend seizoen
Groetjes
Gebruikersavatar

Rik10 mei 2021, 17:50

 122  Uma
Heb mezelf dit jaar wat stiller gehouden op het forum. Maar wel keihard genoten van de verschillende theorieën. Tot de laatste seconde durfde ik niet 100% voor mijn mol gaan. En terecht blijkbaar 😀.
Dat Gilles hier elk jaar even een schrijven komt doen is toch echt wel fijn. Het beetje extra inkijk in de productie van het beste programma ter wereld is elk jaar opnieuw supertof!
Ik kijk nu al uit naar volgend jaar en ben nu al volop aan het raden waar ze nu naartoe zullen gaan!
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mei 2021, 19:08

 3483  Uma
Gilles De Coster schreef: 10 mei 2021, 14:31 Tot slot, en namens al mijn collega-makers, wil ik jullie opnieuw bedanken voor jullie enthousiasme, jullie betrokkenheid, jullie theorieën en speculaties. De trouwe fanbase van dit programma en de manier waarop het leeft bij iedereen: dat is echt uniek, en daar zijn we ons goed van bewust. En onze dankbaarheid is groot.
En onze dankbaarheid (alleszins die van mij) ... de schaal waarmee die gemeten zou moeten worden, is te beperkt.
Ik heb net Achter De Schermen deel 2 bekeken en heb daardoor nog meer respect voor het werk dat heel het team verricht ter voorbereiding en ter uitvoering van een hele molreeks (en dan nog met corona-beperkingen). Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend maar jullie mogen fier zijn op het resultaat en wat dit teweeg brengt o.a. op dit forum.

:thumbsup: