Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

The hunter10 mei 2021, 19:27

 282  Uma
Beste Gilles,

Bedankt voor een alweer fantastisch seizoen, misschien wel het allerbeste ooit. En dat in wel heel speciale omstandigheden. Jullie hebben weer een schitterende groep bij elkaar gekregen met een paar geweldige karakters. De opdrachten vond ik als geheel gewoonweg subliem! En Duitsland was dan nog niet eens jullie originele bestemming, dat verdient nog meer waardering. Een dikke pluim aan de ganse crew om dit huzarenstukje voor elkaar te krijgen! En oh ja, wat een topmol!

Dikke dikke merci!
Gebruikersavatar

karel.poucke10 mei 2021, 19:30

 23
@ Gilles De Coster,

Ik zit toch nog met één prangende vraag: wat hadden jullie gedaan als Annelotte op Sven zat en omgekeerd? Dus geen van de twee op Lennart? 😉

Voor de rest: magistraal!
Gebruikersavatar

Yvo10 mei 2021, 20:21

 1111  Uma
Beste Gilles,

Heel veel dank aan de crew, jou en natuurlijk de mol himself.
Er kruipt toch veel voorbereiding en werk in De Mol. We mogen niet vergeten dat we deze kwaliteit niet voor vanzelfsprekend mogen nemen.
De proeven, de beelden, de sfeer, de muziek, alles. Bedankt voor weer een fantastisch seizoen met een spectaculaire finale!
Persoonlijk vond ik Lennart magistraal als mol. Voor mij is hij nu onsterfelijk in dit programma.
Wat had hij meer kunnen bereiken? Dat Sven en Annelotte elkaar verdachten op het einde? Dat is dan ook het enige.
Door de COVID-19 pandemie heb ik nog eens extra meegeleefd met deze editie.

In het vierde seizoen, dat van 2016 in Argentinië, vond ik jou ook goed als presentator.
Maar je bent duidelijk gegroeid in die rol. Je bent er beter in geworden.
Nu zal het misschien 'business as usual' zijn.
Maar jullie doen het toch wel weer elke keer. Zelfs in coronatijden.
Petje af 👍🏻.
Gebruikersavatar

Molken10 mei 2021, 20:46

 5  Yens
Beste @Gilles De Coster

Het kan niet genoeg herhaald worden maar die 'unieke fans' zijn volledig te danken aan jullie zelf. De Mol blijft een uniek programma, op elk vlak.

Hoe jullie er elk jaar opnieuw in slagen om 10 individuen te selecteren die op slechts 3 weken zo'n hechte groep vormen, hoedje af! Dat in combinatie met de proeven die variëren van lachwekkend knotsgek tot serieus psychologische mindf*cks, maakt de Mol top. Het is duidelijk dat dit programma met heel veel liefde wordt gemaakt en dat straalt af op alle kijkers die dit met heel veel liefde bekijken.

Wij beginnen alvast af te tellen naar maart 2022!

Keep up the good work!
Gebruikersavatar

joeri.michiels11 mei 2021, 00:48

 176  Sven
karel.poucke schreef: 10 mei 2021, 19:30 @ Gilles De Coster,

Ik zit toch nog met één prangende vraag: wat hadden jullie gedaan als Annelotte op Sven zat en omgekeerd? Dus geen van de twee op Lennart? 😉

Voor de rest: magistraal!
Dan had die persoon met de meeste juiste antwoorden gewonnen zonder de juiste mol aan te duiden. Of die persoon dan echt de verdiende winnaar is, is een andere vraag 😃

@Gilles De Coster Ook ik wil je bedanken om even langs te komen op dit forum en voor het fantastische seizoen alweer! Ik heb er weeral van genoten. Ook bedankt aan de hele crew en kandidaten. En Lennart, jij was een fantastische mol!
Gebruikersavatar

Cadfael11 mei 2021, 02:03

 229  Uma
@joeri.michiels Maar dan had de persoon gewonnen die de meeste fouten had gemaakt bij degene die hij verdacht en dus eigenlijk het minst wist over zijn mol, of de persoon waarvan zijn mol de meeste gelijkenissen vertoont met de echte mol, wat ook niet eerlijk is. Of zou je de gok kunnen wagen om te spreiden en hopen dat de andere fout zit, wat in dit geval perfect mogelijk was. Maar Gilles heeft wel vermeld dat er een oplossing staat in de regels als niemand juist is, maar gelukkig hebben ze dat nog nooit moeten toepassen.
Gebruikersavatar

masterveecee11 mei 2021, 09:34

 3547  Sven
Het scheelde nochtans niet veel 😀
Stel dat Lennart of Annelotte naar huis was gewoon in de halve finale...
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux11 mei 2021, 09:37

 85  Sven
Gilles De Coster schreef: 10 mei 2021, 14:31 - De molsalamander was helemaal geen tip: Lennart heeft zijn huisdier al jaren, en dus was dit geen verwijzing naar de mol. Lennart had ooit zelfs twee Axolotls. Jack en Jones. Jack is ondertussen gestorven en ligt begraven aan de kerk van Schoonbroek. Lennart heeft nog nooit een poot afgehakt om de theorie bevestigd te zien.
Te mooi om te laten liggen toch ? :mrgreen:

Idem als met de Alina-graffiti. Toen heb je zelf gezegd: "dit was geen tip van ons, maar te mooi om te laten liggen". 😃

Ik vond dit persoonlijk het beste seizoen ooit. En da's op zich toch al een straffe prestatie van jullietewege.

Enige wat ik persoonlijk wat jammer vind zijn de "vele" pasvragen en vrijstellingen. Vroeger werd daar over nagedacht en gediscussieerd en je was een ketter als je je eigenbelang voor de groep plaatste. Nu zegt iedereen binnen de seconde: "Ik ga voor de pasvragen/vrijstelling". Nu, misschien is dat bedoeld om Play4 niet op kosten te jagen 😃
Gebruikersavatar

JBB11 mei 2021, 09:44

 439  Uma
Bedankt aan de hele crew om in moeilijke tijden toch nog een mooie reeks te maken 🙂
Ik ben hier af en toe kritisch geweest over bepaalde dingen dit jaar, maar ik blijf natuurlijk vooral dankbaar dat jullie dit voor elkaar hebben gekregen. Weer veel genoten, goed gelachen, mij af en toe eens goed geërgerd, mee kunnen speuren naar de mol hier op het forum... het hoort allemaal bij een succesvol seizoen van De Mol!

@masterveecee ja stel dat Philip dacht dat Sven de mol was, en dat Annelotte naar huis moest net voor de finale.
Dan was het Philip die op Sven zat, Sven op Philippe, en Lennart die niet meer bijkomt van het lachen.
Gebruikersavatar

masterveecee11 mei 2021, 09:49

 3547  Sven
Correct 😉
Ging wel mooi zijn als het gordijn open ging 😀
Alhoewel, ik vermoed dat de redactie daar ook wel een scenario voor had liggen. Ergens om duidelijk te maken dat niemand juist zat. Is wel een risico, maar toch...
Gebruikersavatar

DeanMolTV11 mei 2021, 10:34

 3
@Gilles De Coster

Wat hebben we heerlijk genoten zeg! Respect voor iedereen die dit in deze tijden mogelijk heeft kunnen maken.

En ook genoeg materiaal om leuke filmpjes over te kunnen maken, dank daarvoor! 🤗
Gebruikersavatar

Woestijnmol11 mei 2021, 11:38

Forum veteraan  222
jim-bob.desreumaux schreef: 11 mei 2021, 09:37 Te mooi om te laten liggen toch ? :mrgreen:

Idem als met de Alina-graffiti. Toen heb je zelf gezegd: "dit was geen tip van ons, maar te mooi om te laten liggen". 😃

Ik vond dit persoonlijk het beste seizoen ooit. En da's op zich toch al een straffe prestatie van jullietewege.

Enige wat ik persoonlijk wat jammer vind zijn de "vele" pasvragen en vrijstellingen. Vroeger werd daar over nagedacht en gediscussieerd en je was een ketter als je je eigenbelang voor de groep plaatste. Nu zegt iedereen binnen de seconde: "Ik ga voor de pasvragen/vrijstelling". Nu, misschien is dat bedoeld om Play4 niet op kosten te jagen 😃
Akkoord over de vrijstellingen/pasvragen inderdaad. De bedoeling van een vrijstelling moet nog altijd zijn de kandidaat in kwestie voor een reuzegroot dillemma te plaatsen. Zoals bv Hugo in het 2de seizoen (die uiteindelijk ook de mol bleek te zijn, maar toen wel de hele groep over zich heen kreeg omdat hij voor de vrijstelling ging ipv voor de groep)