Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

astridm11 mei 2021, 12:58

 287
Gilles De Coster schreef: 10 mei 2021, 14:31 In deze reeks zit alles wat we in ons hebben. En we zijn héél blij dat ons enthousiasme gedeeld wordt.
Alles? Daar geloof ik nou helemaal niets van, er zit nog veel meer in jullie, daar ben ik van overtuigd.
Stevige knuffel en dikke kus Gilles, voor jou en het hele team.
Gebruikersavatar

Taupe07712 mei 2021, 11:55

 767  Yens
Mr @Gilles De Coster ,
ik ga het niet te lang maken.

Ik wil jou bedanken als fantastische presentator van een subliem programma. Dikke duim voor het volledige team achter De Mol om weer zo'n fijne groep kandidaten gevonden te hebben en een top mol. Helaas weer ééntje die supporter is voor de verkeerde ploeg, ook die andere topper Pieter was dat...😜

Hoe dan ook we kijken met zijn allen uit naar het volgende seizoen en als mijn geheugen me niet in de steek laat is dat seizoen 10.
Wordt het een traditioneel seizoen of gaan jullie voor een jubileumeditie, wie weet het. 
Of zoals bij WIDM misschien een extra editie met oud-deelnemers? De kracht van de Mol is net de tien onbekende Vlamingen die een mooi afgewerkt geheel vormen maar ik zeg niet nee tegen een een aparte editie met een aantal kandidaten van de laatste jaren.

En nu kijk ik uit naar de twee wedstrijden van de champions play offs maar vooral naar de reveal van aanstaande zondag!

Veel succes in je toekomstige projecten!
Gebruikersavatar

ms9512 mei 2021, 21:33

 15  Bert
Beste Gilles,

Wij zien enkel het eindresultaat en maar enkele personen, maar beseffen heel goed dat er veel meer bij komt kijken.
Zoals alle jaren merk je dat het echt door een top-team gemaakt wordt.
Proficiat voor de volledige crew, kandidaten en uiteraard de presentator!!
Ook super dat je elk jaar eens langs komt en al wat extra info geeft.

Bedankt en succes!