Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 mei 2021, 21:14

 2354  Uma
Oh ik bedoelde het eigenlijk ook niet voor het komende seizoen. Ik denk dat ze het oorspronkelijke land voorlopig laten voor een ander seizoen en voor zekerheid willen gaan en nu kijken naar een land binnen Europa. In dat geval zie ik Roemenië nog steeds als een sterke optie. Interessante cultuur en een enorm interessant en divers land (dat merk ik toch als ik er wat over opzoek).
Gebruikersavatar

koen.willen02 dec 2021, 16:35

 187  Uma
Mijn gok gaat naar Schotland sinds deze post. Lijkt op een Monster van Loch Ness knuffel!
Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee02 dec 2021, 17:22

 3547  Sven
Zou heel goed kunnen ja!
Gebruikersavatar

Jansen02 dec 2021, 18:07

 3423  Yens
Is dat niet gewoon een dino? Mijn hondje heeft ook zo iets (wel een rubberen versie) 😂😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 dec 2021, 19:30

 8153
koen.willen schreef: 02 dec 2021, 16:35 Mijn gok gaat naar Schotland sinds deze post. Lijkt op een Monster van Loch Ness knuffel!
Afbeelding
Opnames in Schotland in november? Mochten ze Schotland gekozen hebben (wel de max, met heel veel couleur locale voor mogelijke opdrachten), zouden ze dan niet veel vroeger vertrokken zijn om toch nog een (klein) beetje kans te hebben op goed weer?
Gebruikersavatar

Lizzy_de_Mollander06 dec 2021, 13:11

 11  Emanuelle
Ik denk dat je in Schotland altijd kans hebt op slecht weer... maar sinds de start van vorig jaar zullen ze overal op voorbereid zijn geweest...
Gebruikersavatar

Jansen06 dec 2021, 13:53

 3423  Yens
Klopt @Lizzy_de_Mollander 😃
Ik ben ooit eens in juni in Schotland (en Engeland) geweest. De hele reis prachtig weer, behalve toen we in Edinburgh waren, daar was het toen 2 dagen op rij mistig weer 😉 .
Maar, ik denk niet dat ze tot november zouden gewacht hebben om naar Schotland te gaan. Ik verwacht me deze keer terug aan een "verre" of "exotische" bestemming, naar mijn bescheiden mening 😉 .
Gebruikersavatar

ex-molinator06 dec 2021, 19:59

 3483  Uma
Gelijkt in de verste verte niet op een Nessie knuffel. Ik zie er nog eerder een kangoeroe knuffel in (maar ook dat vergt veel fantasie).
Gebruikersavatar

brecht.demeulenaere06 dec 2021, 21:59

 16
Het lijkt nog meer op die gigantische dinosaurussen uit Jurassic Park! Maar De Mol in Jurassic Park is misschien iets te onrealistisch?

(iets serieuzer; die soorten kwamen vooral voor in Noord-Amerika blijkbaar, maar de USA was gesloten tot begin/midden november. Ook in Tanzania kwamen ze voor blijkbaar - wat wel al maanden open is voor toerisme - maar het zou me verbazen moesten ze het risico nemen om naar daar te gaan. En dan zou die knuffel ook al iets met de mol te maken moeten hebben, maar Gilles kennende laat die nooit iets los op voorhand 😉)
Gebruikersavatar

Cedric07 dec 2021, 16:40

 2834  Uma
Oh, Schotland zou wel nice zijn nog eigenlijk! Nooit eerder bij Schotland stilgestaan als mogelijke bestemming..

Heel benieuwd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 dec 2021, 18:18

 8153
Costa Rica was/is alleszins zonder problemen toegankelijk voor buitenlanders, maar ik weet niet of het een geschikt molland is.
Gebruikersavatar

Paraceta07 dec 2021, 21:40

 717  Sven
De Nederlandse versie is ooit al naar El Salvador en Nicaragua getrokken. In theorie lijkt Costa Rica dus zeker mogelijk, in de praktijk lijkt de kans me echter zeer klein dat ze zulke risico's hebben genomen. Vooralsnog ga ik er vanuit dat ook dit seizoen in Europa (of misschien net erbuiten, Maghreb-landen?) is opgenomen. Natuurlijk, De Mol heeft me al meer dan eens verrast, dus voor hetzelfde geld zijn ze wel de intercontinentale toer opgegaan!