Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Elrond17 mei 2021, 00:33

 84  Sven
Zou China een mogelijkheid zijn? Super rijke geschiedenis natuurlijk, maar vraag me af in hoeverre dat land toegankelijk is om er iets als de mol te maken? Nu ja als Vietnam ging, dan zou China ook moeten lukken denk ik
Gebruikersavatar

Paraceta17 mei 2021, 08:48

 717  Sven
Het Nederlandse seizoen vond in 2020 plaats in China, dus het is mogelijk. Alleen lijkt het me in de huidige omstandigheden nogal onrealistisch.
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 mei 2021, 12:43

 1690  Sven
Ik denk niet dat we verder mogen hopen dan Europa. Veel landen kreunen nog onder Corona en de vaccinaties lopen ook niet overal vlot, zeker als je ziet dat er landen zijn die amper vaccins hebben. In Europa loopt het gelijk op en na de zomer zou toch iedereen die het wil een spuitje moeten hebben gehad. Mijn gok gaat naar Portugal en dan terug een beetje vroeger vertrekken, eind september om toch nog aangenaam weer te hebben. Na de stormen in Duitsland, wat het ook moeilijker maakt voor de productie, opdrachten moeten worden verlegd of uitgesteld, mooi weer is toch een stuk aangenamer om te werken.
Gebruikersavatar

massis19 mei 2021, 08:12

 35
"vroeger vertrekken om toch nog mooi weer te hebben", is dat wel nodig voor Portugal? Ik ben er 2x geweest tot nu toe, telkens in december. De ene keer bij Lissabon ben ik met vrienden nog gaan surfen en was het 25°C, de andere keer was rond Kerst vorig jaar in de Algarve en hoewel het 's nachts vroor, was het overdag nog altijd warm en zonnig...

Denk dat je gerust in oktober (volgens mij de normale draaimaand voor de mol?) kan filmen in Portugal zonder teveel vrees voor het weer 😃
Gebruikersavatar

BeaVer19 mei 2021, 08:52

 1293  Uma
Ik ben enkele jaren geleden nog naar het noorden van Portugal geweest (eind juni) en ik moet zeggen, het was daar niet altijd even warm. Er is ook een groot klimaatverschil in vergelijking met de Algarve in het zuiden.

Wel heel mooi daar en niet zo toeristisch, dus perfect voor opnames van de mol.
Gebruikersavatar

Jansen19 mei 2021, 10:36

 3423  Yens
@BeaVer
Klopt. Mijn broer is een paar jaar geleden een weekje naar Lissabon en omgeving geweest in mei. Heel de week regen gehad.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mei 2021, 11:07

 8153
Skaeg schreef: 11 mei 2021, 10:36 Of gewoon de VS...

Er zijn inderdaad weinig mogelijkheden buiten dat, tenzij je in Europa blijft (vb. italië) of vb. Israël.
Hoewel er altijd wel ergens een bom in De Mol zit, denk ik dat Israël nu toch niet meer in aanmerking komt.
Gebruikersavatar

Yvo19 mei 2021, 11:13

 1111  Uma
@chicawah.janssen Genoteerd. De Mol 2022 trekt dan maar naar Palestina. De Gaza strook en gebieden waar Hamas zit staan zeker op de planning 🤪.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mei 2021, 11:18

 8153
Ze kunnen dan ook de kiezels recycleren want de Palestijnen zijn gerenommeerde stenengooiers. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mei 2021, 12:00

 3483  Uma
Ik heb al een idee voor een opdracht:

Afbeelding

Beste vrienden,
Welkom terug in Palestina!!
De opdracht van vandaag is simpel: Zoals jullie weten is er bij de opdracht van gisteren iets mis gegaan waardoor één van jullie deelgenoten de nacht hier heeft moeten doorbrengen. Jullie opdracht is dan ook een reddingspoging, EN, om de opdracht van overmorgen te kunnen laten doorgaan hebben we dit huisje opnieuw nodig. Dus: jullie moeten a) een gelukte reddingspoging ondernemen en b) het huisje heropbouwen. Dit kan 750€ opleveren indien dit binnen de 3 uur lukt.
Er is natuurlijk een addertje onder het glas ... euh... gras. Eens die 3 uur voorbij zijn, dan daalt het te winnen bedrag met 250€ per begonnen uur.
Misschien nog een detail: De tijd voorzien voor deze opdracht is 10 uren. Indien het huisje dan nog niet heropgebouwd is ... reken zelf maar uit.😉
En ... natuurlijk heeft onze mol ook iets voorzien: Er ligt namelijk een valse baksteen tussen deze hoop stenen, weliswaar gesneden in de vorm van een baksteen en gekleurd als een baksteen. Indien deze baksteen niet geïdentificeerd wordt, dan zullen 2 deelnemers het spel moeten verlaten bij de volgende eliminatie en vervalt hun bijdrage tot de prijzenpot.
Uiteraard, in de geest van deze regio, zullen jullie ook alert moeten zijn voor sabotagepogingen door de Israëlische handlangers van de mol. Daarom hebben we om jullie te helpen 3 Kalashnikovs verborgen tussen de stenen. De kogels hiervoor liggen in de kelder.
O ja, ik zou het nog bijna vergeten: in de kelder ligt ook een GSM waarmee jullie het lokale hospitaal kunnen bereiken mocht dit eventueel nodig zijn. Ik raad jullie wel aan om je mondmasker constant aan te houden want één van jullie testte gisteren positief voor corona.

Succes!
Gebruikersavatar

Yvo19 mei 2021, 12:25

 1111  Uma
@ex-molinator Hahahahahahha 😂😂🤣🤣🤣. Strike gaan! 10/10!!!
Gebruikersavatar

christophe.heylen25 mei 2021, 12:41

 24
Mijn gok gaat toch naar een zuiders EU land zoals Portugal, Malta of Kroatië.
Of ze houden het bij 1 provincie/deelstaat in een land zoals bijvoorbeeld Sicilië of Andalusië.

Mocht het Sicilië worden kan je wel veel opdrachten 'maffia' gericht maken 😀

We zien wel! nu al zin in 😀