Goed ook dat ze aan het nadenken zijn over de kwestie rond pasvragen/vrijstellingen en hoe kandidaten steeds makkelijker die kiezen ten koste van de groepspot.
Jay-Lo schreef: ā10 mei 2021, 23:19 Toch wel tof dat Gilles daar altijd tijd voor vrij maakt. En de locatie ligt al vast voor volgend jaar. Dan denk ik niet dat het Zuid Amerika of Afrika zal zijn. De landen waar corona nog welig tiert zijn dan uitgesloten?Je zou dan inderdaad al snel gaan denken dat het wel BelgiĆ« moet worden, want dat is het enige land waar ze ZEKER naartoe mogen. Maar zelfs dan kan er een lockdown zijn natuurlijk. En filmen in BelgiĆ« van de Mol moet wel haast onmogelijk zijn.
Massis schreef:Ik denk eerder dat ze terug volop hun pijlen mikken op het land waar ze dit jaar eigenlijk heen wilden, gezien ze daar veel voorwerk al voor gedaan zullen hebben?Ik gok op Ascencion of Saint Helena. Beide landen zijn vrijwel gevrijwaard van corona, recentelijk ook makkelijker bereikbaar per vliegtuig en amper kans dat er andere Belgen zullen zijn. Tristan da Cunha is ook nog te overwegen alhoewel er wat logistieke problemen zouden kunnen zijn wat betreft de onmiddellijke terugkeer naar Belgiƫ van de geƫlimineerden.
Skaeg schreef: ā11 mei 2021, 10:36 Of gewoon de VS...In verschillende staten!
Maar absolute voorkeur voor Nieuw ZeelandGelukkig dat ik je hele post eerst gelezen heb, want ik wou hier net hetzelfde zetten!
Jansen schreef: ā11 mei 2021, 11:10 Hier kan je per land zien, waar je naar toe kanJeezes, diegene die dat ontworpen heeft kan ik een paar lessen geven in webontwikkeling.
https://www.wegwijzer.be/corona