Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieƫn
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2021, 23:20

 2834  Uma
De locatie voorde volgende editie ligt al vast šŸ˜± Mocht iemand van het productieteam mij alvast kunnen laten weten welk land het wordt, ik zou het appreciĆ«ren šŸ˜›

Goed ook dat ze aan het nadenken zijn over de kwestie rond pasvragen/vrijstellingen en hoe kandidaten steeds makkelijker die kiezen ten koste van de groepspot.šŸ‘šŸ»
Gebruikersavatar

massis11 mei 2021, 08:30

 35
Jay-Lo schreef: ā†‘10 mei 2021, 23:19 Toch wel tof dat Gilles daar altijd tijd voor vrij maakt. En de locatie ligt al vast voor volgend jaar. Dan denk ik niet dat het Zuid Amerika of Afrika zal zijn. De landen waar corona nog welig tiert zijn dan uitgesloten?
Je zou dan inderdaad al snel gaan denken dat het wel Belgiƫ moet worden, want dat is het enige land waar ze ZEKER naartoe mogen. Maar zelfs dan kan er een lockdown zijn natuurlijk. En filmen in Belgiƫ van de Mol moet wel haast onmogelijk zijn.

Ik denk eerder dat ze terug volop hun pijlen mikken op het land waar ze dit jaar eigenlijk heen wilden, gezien ze daar veel voorwerk al voor gedaan zullen hebben?
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mei 2021, 09:36

 3483  Uma
Massis schreef:Ik denk eerder dat ze terug volop hun pijlen mikken op het land waar ze dit jaar eigenlijk heen wilden, gezien ze daar veel voorwerk al voor gedaan zullen hebben?
Ik gok op Ascencion of Saint Helena. Beide landen zijn vrijwel gevrijwaard van corona, recentelijk ook makkelijker bereikbaar per vliegtuig en amper kans dat er andere Belgen zullen zijn. Tristan da Cunha is ook nog te overwegen alhoewel er wat logistieke problemen zouden kunnen zijn wat betreft de onmiddellijke terugkeer naar Belgiƫ van de geƫlimineerden.
Gebruikersavatar

Skaeg11 mei 2021, 10:36

 108
Of gewoon de VS...

Er zijn inderdaad weinig mogelijkheden buiten dat, tenzij je in Europa blijft (vb. italiƫ) of vb. Israƫl. Als je Zuid Amerika, Aziƫ en Afrika schrapt, Australiƫ en NZ hebben lage vaccinatiegraad (is meer ƩƩn grote quarantaine). En dan alle landen schrappen die kouder zijn dan Duitsland...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2021, 10:44

 8153
Geen idee hoe het momenteel zit in Aziƫ, Noord-Afrika en het Midden-Oosten, maar Jordaniƫ en Oman kunnen misschien? Oezbekistan?
In Afrika eventueel Marokko? Tunesiƫ? Madagascar is een eiland en tegen dan misschien veilig. Of Cuba? Aruba, Bonaire, CuraƧao?
En als ze in Europa moeten blijven zijn Ierland en Schotland zeker de moeite waard. Het weer is er natuurlijk niet al te betrouwbaar.

Skaeg schreef: ā†‘11 mei 2021, 10:36 Of gewoon de VS...
In verschillende staten!
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mei 2021, 11:33

 3483  Uma
Madagascar zou een logistieke nachtmerrie zijn.
De ABC eilanden, inclusief Sint Maarten, Eustatius of Saba ?? Misschien wel DE caraĆÆbische eilanden waar afspraken het minst gerespecteerd worden. Martinique en Guadeloupe zouden haalbaar zijn.

Het Zuid-Oosten van de US zou wel mooi zijn, Canada ook maar de afstanden ???

Ierland/Schotland ja, maar dan toch voorkeur voor Schotland of zelfs liever Wales (qua klimaat).

Portugal zou ik ook wel warm voor lopen.

Afrika...? Dit jaar absoluut nog niet.

Rusland en ex-kolonies šŸ˜‰ no way.

Aziƫ ? Dan toch maar Japan.

Maar absolute voorkeur voor Nieuw Zeeland
Gebruikersavatar

masterveecee11 mei 2021, 13:51

 3547  Sven
Maar absolute voorkeur voor Nieuw Zeeland
Gelukkig dat ik je hele post eerst gelezen heb, want ik wou hier net hetzelfde zetten! šŸ˜€
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mei 2021, 14:57

 3483  Uma
Jansen schreef: ā†‘11 mei 2021, 11:10 Hier kan je per land zien, waar je naar toe kan šŸ˜ƒ

https://www.wegwijzer.be/corona
Jeezes, diegene die dat ontworpen heeft kan ik een paar lessen geven in webontwikkeling.
Je moet je browser instellingen aanpassen om de info die bij elk land hoort volledig te kunnen lezen indien er gescrold moet worden.

Ook niet bepaald een pluim voor de testers.

Indien wegwijzer.be niet-professioneel advies kan gebruiken - ik ben bereikbaar per PB
BTW consultaties zijn niet gratis, maar de nodige aanpassing is (op het eerste zicht) 1 wijziging van 6 karakters dus denk ik wel dat het binnen het budget valt.
Gebruikersavatar

JBB11 mei 2021, 15:02

 439  Uma
Er is op die inschrijvingspagina in ieder geval wel sprake van het najaar om op reis te kunnen gaan.
In Duitsland afgelopen jaar, dat was eind september zeker? En precies toch veel pech gehad met het weer...

De periode lijkt me vrij belangrijk, want stel dat ze in de late zomer gaan dan kan je zelfs bv. Scandinaviƫ overwegen.
Misschien eens Zuid-Europa?
Kroatiƫ lijkt me de moeite.
Portugal zijn ze ook nog nooit geweest. Wat voor weer is het daar in oktober/november?
Zwitserland of Oostenrijk, indien ze niet al te laat gaan?
Ik zou zelf ook wel eens graag een minder gekend land zien, bv. Georgiƫ of Serviƫ ofzo.
De USA lijkt me ook altijd wel een optie.

Het blijft in ieder geval riskant met corona, dus je moet echt een land kiezen waar het waarschijnlijk onder controle zal zijn... of hopen dat het sowieso in de meeste 'westerse' landen terug ok zal zijn om te reizen.

@ex-molinator zoiets als Ascencion, dat is toch veel te klein om 3 weken te vullen?
Gebruikersavatar

Elrond11 mei 2021, 16:17

 84  Sven
Nu de inschrijvingen tot 7 juni lopen en er geen limiet op staat, zullen er veel meer zijn om door te nemen en zal eind augustus misschien moeilijker te halen zijn.

Duitsland met z'n rijke geschiedenis en vele stereotypen is natuurlijk een super land om originele proeven voor te bedenken, maar zou ook wel graag eens een land als Georgiƫ, Roemeniƫ/Bulgarije of Turkije zien. Ook Cuba lijkt me wijs

Denk dat Gilles in de chat zei dat ze weer hun pijlen op hun vorige bestemming hebben gericht? Dus een land dat ze uitgekozen hadden nog voor er sprake was van corona. Kan overal zijn dus, maar zal idd eerder een land zijn waar de toekomst er iets rooskleuriger uitziet qua coronakwesties.

Indien het USA zou zijn, dan waarschijnlijk beperkt tot Ć©Ć©n of twee staten ervan. Welke zouden jullie het liefst zien, en waarom?

@JBB Denk dat Ex-molinator aant lollen was
Gebruikersavatar

Skaeg11 mei 2021, 16:30

 108
Suggesties voor de VS:

Mississippi delta + Florida
of
Californiƫ en de laatste 2-3 afleveringen in Death Valley en Las Vegas (Nevada dus) lijkt me wel tof.

Canada lijkt me een beetje te eenzijdig en koud in oktober. Indien ze later opnemen is NZ een optie, maar als daar de india variant doorbreekt en ze hebben daar nog amper vaccins = risico. Enfin ik wil niet de betweter zijn, de productie zal het wel al beter kunnen inschatten.