Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2021, 09:52

 3547  Sven
DE winnares van De Mol 2021 op het forum!!
Zalig! 🤩 Bedankt om hier te passeren. En wat leuk dat je het hier gevolgd hebt.

Proficiat met je overwinning! En je was een top kandidate. Altijd er volop voor gaan. 👍🏻

Heeft Isidoor een beetje snel "zijn draai" gevonden na de opnames? Zal waarschijnlijk een grote aanpassing geweest zijn, van zo'n groep aandacht naar een beperkt aantal.
Gebruikersavatar

lucu12 mei 2021, 10:20

 551  Sven
Van harte proficiat met je overwinning, Annelotte! 🏆 Heel sympathiek dat je even op ons forum passeert.

Ik vond je een enorm gedreven kandidate, je stond vanaf het begin héél scherp. Misschien werd het dan niet zo een bruut jaar voor de mol zèlf (want die zat zich alle afleveringen lang ontzettend te verkneukelen), maar wel bruut voor De Mol, het spel, dat soms erg hard werd gespeeld. Zoals het hoort.

Zelf heb ik jou nooit verdacht, ik zat op de foute mol en had niet de tegenwoordigheid van geest om vlak voor de finale nog te switchen naar Lennart, die bedrieglijke maar oersympathieke Kempenzoon. :mrgreen:

Ik heb erg genoten van jouw rake uitspraken, zoals die keer in aflevering drie bij de hondenopdracht, toen je de quasi immer nepmollende Philip met aandrang verzocht: "Zet dat eens op speaker, jong!". Of die andere keer, op de puzzelboot, toen je dezelfde nepmol, die jullie allemaal in de luren bleef leggen, verplichtte om zich koest te houden en van plaats te verwisselen. Geweldige televisie! 😂

Fantastisch dat jij de lieve bazin wordt van Isidoor, één van de sterren van deze editie. Het was duidelijk dat jullie een 'match' hadden, niet alleen door die blauw-gele overeenkomsten, maar gewoon uit spontane, wederzijdse sympathie.

Het ga jullie goed! 🙂
Laatst gewijzigd door lucu op 12 mei 2021, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jimmy12 mei 2021, 10:28

 197  Anke
Je was een superkandidate Annelotte! Dikke proficiat met de overwinning, en zalig dat je ook de meest begeerde hond van het land hebt "gewonnen"!

Wat je zei over de verdenkingen: grappig dat deze hint bijna serieus werd genomen 😃

Groetjes aan Isidoor, geef hem van ons allemaal maar een dikke knuffel!
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2021, 10:39

 3547  Sven
Stiekem ben ik wel benieuwd of je het Onderschriften-topic ook gevolgd heb 😇
En indien wel, hopelijk zijn we daar een beetje braaf gebleven 😀 😜
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2021, 10:51

 8153
Hoi Annelotte,
Fantastisch dat je hier eens passeert! Ik vond jou meteen een supersympathieke kandidate, maar ik heb je nooit verdacht.
Ik denk dat jij binnen de groep, samen met Samina, een verbindende factor was en dat siert je. Ik vind het ook fantastisch dat je je hield aan de Leerdammereed en niet in de dossiers keek.
Het was meteen duidelijk dat je een klik had met Isidoor en ik denk dat hij zich gelukkig mag prijzen dat hij bij jou terecht gekomen is. Hij zal voor de rest van zijn leven gelukkig zijn!
Gefeliciteerd met je overwinning! Je hebt me wel bijna een hartaanval bezorgd in de finale toen je zei alles in te zetten op Sven. Lennart was van bij het begin mijn mol en ik zag de reacties van mijn forumcollega's al passeren (ik zit er nl. meestal naast). Het duurde zo lang voor dat gordijn openging en ik verwachtte al niet meer dat Lennart tevoorschijn zou komen.
Ik weet niet in hoeverre je het forum gevolgd hebt, maar in een bepaalde rubriek off-topic ben je vaak in beeld en aan bod gekomen. 🙂
Het ga je goed Lottiepoesje! Geef Isi een dikke knuffel van mij en doe je zus de groeten. Ze lijkt mij even sympathiek als jij!

PS. Wat zag je er prachtig uit bij Cooke & Verhulst! Ik kijk ook al reikhalzend uit naar dat prachtige rode pak dat je droeg bij de reünie.
Gebruikersavatar

Annelotte De Brandt12 mei 2021, 11:08

Deelnemer  3
Dag Allen,

Spannend, mijn eerste bijdrage op het forum!

Met Isidoor gaat alles super. Hij heeft natuurlijk wat aanpassingstijd nodig gehad maar ik kan jullie verzekeren dat hij een erg gelukkig teckeltje is dat veel te veel verwend wordt door mij😉

Hij heeft zelfs al enkele nieuwe commando's (zit, pootje geven, rollen staat op de planning) aangeleerd gekregen en slaapt eigenlijk vooral erg graag in zijn mandje terwijl ik aan het werken ben. We wandelen super veel maar vriendjes maken op straat is niet zijn forté😱 Alle clichés worden bevestigd in ons huishouden, Isidoor is mijn allerbeste vriend en ik zou niet meer zonder hem kunnen😍

Veel groetjes terug van Isidoor en mezelf en ik zou zeggen: SCHRIJF JULLIE ZEKER IN VOOR HET VOLGENDE SEIZOEN!

PS: Ik heb geen toegang tot het off-topic forum... moet ik mij zorgen maken?🙈
Gebruikersavatar

Paraceta12 mei 2021, 11:11

 717  Sven
Allereerst een dikke proficiat met je overwinning, het is je van harte gegund! Je was echt een steeds gedreven topkandidate, met bij momenten hilarische uitspraken (ik herinner me iets over prostaatkanker... 😂)! Hoe je je meteen ontfermde - en nog steeds ontfermt - over Isidoor was ook super om te zien, hij is echt wel met zijn gat in de boter gevallen met jou!
Tot slot gewoon een dikke merci: voor dit berichtje, maar vooral voor je deelname, we hebben van je genoten; merci!

Edit: Voor het off-topic forum moet je even contact opnemen met @Davy denk ik?
Gebruikersavatar

Davy12 mei 2021, 11:21

Site Admin  1167  Uma
Dag Annelotte,
welkom op het forum 😃 Misschien zelfs een ideaal en rustig moment om ons molhalla binnen te stappen trouwens😃
De storm is na de ontknoping al wat gaan liggen, maar de echte diehards zwerven hier nog een tijdje rond 😉

Nog eens proficiat met het ontmaskeren van Lennart! Geen makkelijke opgave 🤯
Uiteindelijk goed gespeeld, en vooral knap dat je op het laatste moment toch je gevoel hebt gevolgd en het lef had om nog te switchen bij de test.

Het was duidelijk dat jullie veel plezier beleefd hebben aan jullie avontuur.
Of het nu in jouw geval al boomstamzagend was naast Taki of midden in de chaos van de dominoproef of hondenwandeling met Philip 🙈

Dat offtopic daar kunnen we wel eens voor zorgen trouwens.
Ik vind zelf geen exacte omschrijving voor hetgeen je daar kan terugvinden, maar ontdek het dan vooral zelf 😉

Groetjes aan Isidoor 🐶
Gebruikersavatar

Jansen12 mei 2021, 11:33

 3423  Yens
Dag lieve Annelotte 😍,

Zo fijn dat je hier langskomt op ons forum. Je was lang mijn reservemol maar Lennart zorgde er steeds voor dat ik je op de tweede plaats zette. Na de "onder water proef" kon ik echt niet meer geloven dat jij de mol kon zijn. Zo oprecht die angst, tot tranen toe bewogen. Nee, dat kon niet 😃. In elk geval waren jij, Sven en Lennart mijn topfinale!

Toen Isidoor in het spel kwam, was ik echt opgetogen! Ik was ook blij dat jij zijn baasje werd, ik wist dat hij bij jou een warme thuis zou krijgen. Zelf heb ik ook een teckel en ik kan alleen maar beamen dat het zalige hondjes zijn. Ondeugend, speels, intelligent maar o zo lief 😉 .

Afbeelding

Groetjes van mij en een poot voor Isidoor van onze Frodo,

Eveline (a.k.a. Jansen)
Gebruikersavatar

Taupe07712 mei 2021, 11:41

 767  Yens
Beste Annelotte,

leuke reactie en plezant dat je de tijd genomen hebt voor dit leuke filmpje op te nemen.
Is het Isidoor die op de rode knop heeft geduwd om de video aan te zetten?
Bedankt ook en vooral voor de fijne kandidaat die je was, te gedreven voor een mol imo.
Inschrijven? Lijkt een leuk idee maar de meesten die hier nog zijn, zijn zoals Davey zei de die-hards en ik denk dat we het te goed zouden willen doen waardoor wellicht de spontaniteit weg zou zijn en dat is toch ook één van de krachten van het programma!
Misschien moet je in de winkel, was het Delhaize, momenteel nog steeds schotels voor één persoon aankopen maar daar komt wel verandering in en vooral je hebt nu al een topper bij jou in huis!Succes en wie weet zie we elkaar eens in Dilbeek om omgeving!