Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 16:25

 2834  Uma
Cedric schreef: 12 mei 2021, 19:28 Aloha Annelotte!

Is ne mens eens een dag druk bezet, mist hij hier 3 (intussen 4) kandidatenfilmkes.. Anyway, leuke verrassing!

Eerst en vooral dikke proficiat met je overwinning en welcome to the Annelotte-never-verdacht-club! Jij bent inderdaad een van de weinigen die ik nooit verdacht heb (samen met Philip, raar toch hoe verschillend hier en bij jullie kan zijn..). Je enthousiasme en overgave deden het hem denk ik. Net als het feit dat de ganse groep jou blindelings vertrouwde. Nu goed, Lennart werd ook door iedereen vertrouwd dus misschien moet ik dat minder als graadmeter gaan nemen in de toekomst..

Chapeau trouwens voor je overwinning. Het lijkt me écht niet evident om na de laatste eliminatie nog compleet van koers te moeten veranderen en plots zo veel mogelijk te moeten te weten komen, herinneren en opnieuw studeren over je medekandidaten. Knap gedaan dus. En het hoeft eigenlijk niet te verbazen dat uiteindelijk Lennarts lichaamstaal zo belangrijk bleek, wetende hoe schitterend jij en Sven het speelden bij de tafelbom om de anderen naar huis te spelen.

Enfin, veel bewondering voor hoe je het spel speelde. Dus laat je niet van de wijs brengen door het feit dat je in de finale raakte zonder de Mol te kennen. Want van allen die de Mol níet kenden kende jij hem overduidelijk het best. Kudos!
Ik bedenk me net dat ik - net als de meesten hier - geen woordje gericht heb tot Isidoor.
Ik bedoel maar.. Zo'n half jaar geleden leerde hij op een knop drukken en intussen leerde Annelotte hem al enkele andere commando's (pootje geven en zo), dus dan ga ik er maar van uit dat Isidoor ook gewoon berichten kan typen en hier op het forum komen meespeuren naar de Mol in de toekomst.
Moet toch lukken hé, Isi? Hoe moeilijk kan het zijn..

Nu goed, Isidoor.. Jij hebt toch ook wel een zot avontuur meegemaakt hé zeg. Eerst bij Koen belanden, wetende dat dat mogelijk definitief is, maar dan plots in een park in München tussen en met 10 wildvreemde honden moeten rondwandelen... Heftig toch. Ik ben benieuwd of je eerder ook in een maïsveld tegen 10 andere honden in Deadpool-pak hebt moeten vechten voor je plaats? Of was jij al zeker dat je erbij zou zijn daar in München?
Trouwens. Dat jullie ook nog eens werden gewogen en dat er naar jullie intieme delen werd gekeken, hebben jullie daar toestemming voor gegeven? Wat een schending van de privacy anders! Indien nodig vermoed ik wel dat we de ombudsdienst van SBS kunnen contacteren indien jullie ongewenste intimiteiten wensen aan te kaarten. Laat gerust weten als we kunnen helpen.

In elk geval wel lekker subtiel hoe je de producers en mensen te grazen wist te nemen. Eerst kreeg je te horen dat je niet mocht helpen met het bouwen van een dominoparcours en dus nam je prachtig revanche door enkele steentjes om te duwen. Jij snoodaard! Grappig, dat wel.
Vond je het trouwens niet jammer dat je niet mee mocht gaan wandelen met Jasmien, Lennart en Samina? Of had je liever de rust en kalmte van een zetel die op Game of Thrones en Sex and the City gericht staat?
Ik hoop eigenlijk ook dat ze jou geen bordje pikant eten gegeven hebben zoals bij enkele anderen.. Maar je zal wel goed verzorgd zijn natuurlijk.

Was er eigenlijk voor jou een rol voorzien in de videoclip van Takeo Ischi? Het zou wel grappig geweest zijn om jou - zoals Pekkie in de Jommekeverhalen - te zien rondcrossen met versgemaakte braadworsten. Of zat jij met Lennart in het complot en heb jij in zijn naam enkele worsten in de alpenhoorn gestopt? Het zou me niet verbazen dat je ertoe in staat bent. Ongetwijfeld zien we het vanavond in de reünieaflevering!

In elk geval, jij was samen met Lennart dé ster van deze reeks, dat moge duidelijk zijn. Ik hoop dat je keihard van het avontuur en de reis hebt genoten. Het was top je erbij te hebben Isi!
Gebruikersavatar

ms9516 mei 2021, 21:45

 15  Bert
ms95 schreef: 12 mei 2021, 20:37 Hallo Annelotte,

Echt super om jou hier tegen te komen, daarvoor ga ik toch ook even over van enkel meelezen tot eens reageren.
Super proficiat met je overwinning, je was echt een geweldige kandidaat en terechte winnaar.
Zo laat nog van mol wisselen toont wel echt van lef, maar blijkbaar een zeer goede beslissing.
Echt vol bewondering alle afleveringen bekeken, was echt de moeite waard.

Nu nog enkele dagen afwachten naar de laatste aflevering, en dan weer 10 maanden geduld.

Het was waarschijnlijk ook eenvoudiger om Isidoor dingen aan te leren terwijl er niemand aan het saboteren was 😉?
Leert hij ook nog op een knop drukken?
Isidoor is waarschijnlijk in de 7e hemel met zo een baasje, het leek een match made in heaven, echt blij dat jullie de kans gekregen hebben samen door te gaan na het programma.

Groetjes, bewaar de herinneringen en nogmaals PROFICIAT!
Na deze aflevering is mijn vraag dus ook beantwoord: Ja, hij leerde ook nog op de knop drukken.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 22:00

 3547  Sven
masterveecee schreef: 12 mei 2021, 12:04 Kan Isidoor al op de rode knop drukken? Of heb je die niet meegekregen naar huis.
Yep, en de mijne ook dus 😛



Afbeelding
Gebruikersavatar

Annelotte De Brandt17 mei 2021, 08:52

Deelnemer  3
Hoi iedereen,

Echt al goed gelachen met de fijne reacties, bedankt!😂😇

Isidoor kan wel degelijk op de rode knop drukken, hoe snel en goed hij het doet dat heeft meestal te maken met hoe lekker hij het koekje vindt dat ik voor zijn neus bengel! 🤷🏻‍♂️

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de reünie aflevering, ik heb alleszins wat traantjes gelaten... wat een prachtige montage😍 (nee echt, zulke getalenteerde mensen achter de schermen bij De Mol - echt niet normaal!)

Ik val alvast in een zwart gat (again, throwback 18 oktober 2020) maar hou er super veel prachtige herinneringen, fantastische vrienden en de liefste viervoeter aan over.

Nogmaals bedankt voor jullie enthousiasme en tot binnenkort!

xxx
Gebruikersavatar

masterveecee17 mei 2021, 09:02

 3547  Sven
Tof dat we je hier nog eens zien, Annelotte 😉

Zoals Lennart niet in de buurt is, zie ik Isidoor wel drukken ja. Hoe grappig was het toen er geklapt werd op de "receptie" buiten, dat Isidoor grolde naar Lennart 😀 Hij kende hem nog dus.
Gebruikersavatar

Jansen17 mei 2021, 09:16

 3423  Yens
Dag Annelotte, fijn dat je nog eens langskomt 😍.
Ik heb echt genoten van de reveal aflevering, de traantjes (zowel van emotie als van het lachen) hebben meermaals over m'n gezicht gelopen.
Bedankt voor dit top seizoen, het zal voor altijd een van de beste seizoenen ooit zijn.
Gebruikersavatar

Paraceta17 mei 2021, 11:29

 717  Sven
Echt super dat je hier nog eens komt kijken Annelotte! 😍