Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2021, 12:04

 3547  Sven
Annelotte De Brandt schreef: 12 mei 2021, 11:08 Spannend, mijn eerste bijdrage op het forum!
Eerst bijdrage: ✅😉
Annelotte De Brandt schreef: 12 mei 2021, 11:08 Hij heeft zelfs al enkele nieuwe commando's (zit, pootje geven, rollen staat op de planning) aangeleerd gekregen en slaapt eigenlijk vooral erg graag in zijn mandje terwijl ik aan het werken ben.
Kan Isidoor al op de rode knop drukken? Of heb je die niet meegekregen naar huis. Kan nog interessant zijn voor bepaalde zaken 😛
Annelotte De Brandt schreef: 12 mei 2021, 11:08 PS: Ik heb geen toegang tot het off-topic forum... moet ik mij zorgen maken?🙈
Ondertussen wel zie ik. Geen nood, zorgen maken is niet nodig.
Dat denk ik toch...
Gebruikersavatar

Skaeg12 mei 2021, 13:22

 108
Tof dat je hier bent, wat een leuke video Annelotte!

Gefeliciteerd met je overwinning, ik gun het je zo hard als de meest gedreven kandidate van deze editie!
Je enthousiasme (zoals het rondhuppelen in de alpenweide, om maar 1 van de 10'tallen voorbeelden te noemen) was zeer welkom & aangenaam om te zien in de huiskamer, in een periode waarbij alles nogal snel ‘grijs’ is. Je was duidelijk aan het genieten van dit hele avontuur.

Ik vind het trouwens nu al een gemis dat er geen extra molvideo’s meer zullen zijn, hoe je daar Sven in de maling nam in de auto bij het manoeuvreren (ik denk dat ik het 5 keer bekeken heb, zo grappig) of je droge reactie op ‘burten’, fantastische humor. Hopelijk zien we daar ooit nog wat van terug op je Instagram of dergelijke! 

Nog heel veel succes & de groetjes aan Lottihond aka Isidoor, die heeft duidelijk ook het groot LOT gewonnen met jou als baasje 😉!
Gebruikersavatar

SiMol12 mei 2021, 13:45

 264
Annelotte, of mogen we jou Lottiepoes noemen? 🤭

Die mailbox zal ook wel ontploft zijn. 😅
Misschien een nieuwe aanmaken, Lottiepoes-en-Isodoor. 😅

Na Kevin was je mijn tweede hoofdverdachte, ondanks dat je misschien zelf niets bewust verdacht hebt gedaan. Naarmate het einde nadert heb ik je wel afgeschreven als mol, daarvoor was je te fanatiek en bracht je teveel centjes op.

Daarom ben je voor mij dus ook de verdiende winnares.

Prachtig om te zien hoe gedreven je was op het einde en hoe je in het spel opging.

Ik had nu wel gedacht dat Isidoor een luxe mand ging gekregen hebben. 🤭
Al denk ik niet dat hij te klagen heeft, zal wel een rot verwend beestje zijn.
Hij kon zich geen beter baasje wensen.

Nogmaals proficiat!
Gebruikersavatar

JBB12 mei 2021, 14:19

 439  Uma
Proficiat Lottiepoes! 😜

Ook gewoon geweldig dat je, naast de groepspot, ook de echte hoofdprijs mee naar huis hebt genomen
Afbeelding
Gebruikersavatar

The hunter12 mei 2021, 14:23

 282  Uma
Hey Annelotte,

Dikke proficiat met je overwinning en vooral met de adoptie van Isidoor! Je was eventjes mijn hoofdverdachte, maar je reactie op het adem inhouden was zo oprecht en als mol nergens voor nodig, dat ik je toen niet langer meer verdacht. Je was dus wel degelijk de enthousiaste kandidate die alles gaf in elke proef, en met redelijk wat succes 😃 Je was één van mijn favoriete deelnemers dit seizoen en dat wil toch wat zeggen, want het was een geweldig toffe groep!

Groetjes, ook aan de schattige Isidoor!
Gebruikersavatar

mjohlan12 mei 2021, 16:46

 328  Yens
Dag Annelotte en Isidoor.

Tof van jullie leuk berichtje hier, en fijn om te zien dat jullie het beiden prima stellen.
Natuurlijk ook mijn felicitaties voor het behalen van de finale en het nipt iets beter kunnen ontmaskeren van jullie vriend Lennart. Toch wel best knap gedaan van je. 👏🏻

Je gedrevenheid en emotionaliteit vanaf het prille begin, in maisveld te Liedekerke, tot de eindstreep, in de Meistersaal te Berlijn, hebben je als kandidaat positief gekenmerkt. Samen met je natuurlijke flair van warmte en oprechtheid zijn het allemaal wel ergens de redenen waarom je voor ons niet bepaald de verdachte kon zijn. Maar als mens charmeren deze eigenschappen je des te meer.

Ik hoop terecht dat je met al je ervaringen opgedaan bij dit spel een rijker leven mag hebben.
Veel plezier en geluk voor jullie beiden in de toekomst. 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 mei 2021, 19:08

 1690  Sven
Hey Annelotte,

Dikke proficiat! Winnares van De Mol, dat pakken ze je nooit meer af.
Bedankt om hier ook een bezoekje te brengen en wie weet speur je volgend jaar gewoon mee. Er zijn al mol kandidaten en zelfs een echte mol die het je voor deden. Van harte welkom hier!

Groetjes
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2021, 19:28

 2834  Uma
Aloha Annelotte!

Is ne mens eens een dag druk bezet, mist hij hier 3 (intussen 4) kandidatenfilmkes.. Anyway, leuke verrassing!

Eerst en vooral dikke proficiat met je overwinning en welcome to the Annelotte-never-verdacht-club! Jij bent inderdaad een van de weinigen die ik nooit verdacht heb (samen met Philip, raar toch hoe verschillend hier en bij jullie kan zijn..). Je enthousiasme en overgave deden het hem denk ik. Net als het feit dat de ganse groep jou blindelings vertrouwde. Nu goed, Lennart werd ook door iedereen vertrouwd dus misschien moet ik dat minder als graadmeter gaan nemen in de toekomst..

Chapeau trouwens voor je overwinning. Het lijkt me écht niet evident om na de laatste eliminatie nog compleet van koers te moeten veranderen en plots zo veel mogelijk te moeten te weten komen, herinneren en opnieuw studeren over je medekandidaten. Knap gedaan dus. En het hoeft eigenlijk niet te verbazen dat uiteindelijk Lennarts lichaamstaal zo belangrijk bleek, wetende hoe schitterend jij en Sven het speelden bij de tafelbom om de anderen naar huis te spelen.

Enfin, veel bewondering voor hoe je het spel speelde. Dus laat je niet van de wijs brengen door het feit dat je in de finale raakte zonder de Mol te kennen. Want van allen die de Mol níet kenden kende jij hem overduidelijk het best. Kudos!
Gebruikersavatar

ms9512 mei 2021, 20:37

 15  Bert
Hallo Annelotte,

Echt super om jou hier tegen te komen, daarvoor ga ik toch ook even over van enkel meelezen tot eens reageren.
Super proficiat met je overwinning, je was echt een geweldige kandidaat en terechte winnaar.
Zo laat nog van mol wisselen toont wel echt van lef, maar blijkbaar een zeer goede beslissing.
Echt vol bewondering alle afleveringen bekeken, was echt de moeite waard.

Nu nog enkele dagen afwachten naar de laatste aflevering, en dan weer 10 maanden geduld.

Het was waarschijnlijk ook eenvoudiger om Isidoor dingen aan te leren terwijl er niemand aan het saboteren was 😉?
Leert hij ook nog op een knop drukken?
Isidoor is waarschijnlijk in de 7e hemel met zo een baasje, het leek een match made in heaven, echt blij dat jullie de kans gekregen hebben samen door te gaan na het programma.

Groetjes, bewaar de herinneringen en nogmaals PROFICIAT!
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mei 2021, 20:58

 3483  Uma
Hoi Annelotte (voor eeuwig bekend als Lottipoes)

Ik had 'em door die Lennart maar 15 minuten voor de eliminatie aflevering kon ik niet anders dan toch voor de schoonheid en elegantie kiezen. Daardoor heb ik alle geloofwaardigheid verloren op dit forum maar dat neem ik er graag bij.
Je hebt een ongelooflijk avontuur meegemaakt en nieuwe vrienden en Isidoor gevonden. Het is weinigen gegund maar je hebt het verdiend. De verplichtingen die er nu bijkomen zijn maar tijdelijk en binnen een jaar is dat over maar dat je De Mol gewonnen hebt, blijft voor eeuwig.
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2021, 09:19

 3547  Sven
Ik vraag mij eigenlijk wel een beetje af hoeveel neuswissers de kandidaten in hun neus hebben gehad? 😛
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mei 2021, 15:14

 2354  Uma
Hey Annelotte, welkom op het forum! Superleuk dat je een filmpje hebt geplaatst, want de enige echte winnaar van De Mol 2021 op ons forum zien is enorm cool! Je eerste bijdrage is dan ook superleuk, want het is enorm leuk om te horen hoe jij dit avontuur hebt beleefd. Straf dat jij 10 minuten voor het invullen van de test toch nog veranderde van Mol en dit spel won! Daarbovenop kreeg je ook nog eens Isidoor mee naar huis. Het was een genot om je gedurende de reis bezig te zien! Ik kijk er al naar uit om je zondag terug te zien tijdens de reünie!