Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2021, 11:55

 3547  Sven
Wow! Zalig! Een echte hoogdag voor het forum blijkbaar 😃

Hey Dami. Ook jij bedankt om hier te passeren.
Bedankt voor je deelname aan de Mol. Spijtig dat je er zo vlug uit moest natuurlijk. En op welke manier. 1 troost: gelukkig zat je niet op de stoel als ze die in de lucht schoten 😉
Gebruikersavatar

Paraceta12 mei 2021, 11:58

 717  Sven
Hey Dami, superfijn dat je hier even langskomt! Je deelname was jammer genoeg kort, maar wel heel krachtig; je enthousiasme bij elke proef (zeker in de Carpool Karaoke!!) was echt fantastisch om te zien! Ik had je zo graag nog langer in het programma gezien, maar in de opdrachten waaraan je deelnam smeet je je wel volledig, echt een superkandidate!
Gebruikersavatar

Jansen12 mei 2021, 12:08

 3423  Yens
Dag Dami 😀,

Zo fijn dat je hier passeert. Ik vond je onmiddellijk een hele fijne kandidaat en vond het dan ook heel erg dat je er al zo vroeg uit moest 🙁.
Hoe kort je deelname ook was, je hebt in elk geval indruk gemaakt op mij. De manier waarop je sniper opdracht uitvoerde: wow, je deed dat echt fantastisch. Ik heb je zelfs heel even verdacht, door de manier waarop je zo snel Noah's naam terugvond tussen al die muntstukken want als kandidaat had je er niet veel baat bij om de naam van een medekandidaat terug te vinden. Bewijst alleen maar dat je heel sympathiek en meevoelend bent.

Het ga je goed, en als je zin hebt, kom dan volgend seizoen gerust samen met ons meespeuren naar de nieuwe mol 😀.

Groetjes,

Eveline (a.k.a. Jansen)

P.S. Wat een geweldig nieuw kapsel heb je 😉 .
Laatst gewijzigd door Jansen op 12 mei 2021, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

lucu12 mei 2021, 12:09

 551  Sven
Hey, Dami! Wat leuk dat je even langskomt en dat je de soms waanzinnige theorieën op dit forum hebt gevolgd! Ja, wij zijn soms een ongeregeld zootje 'molloten' of mollenjagers (of taupologen) bij elkaar! :mrgreen:

Jij was één van die kandidaten die ik graag wat langer in het spel had gezien. Ik kan alleen maar hopen dat je je 'brute' afscheid in aflevering 2 goed hebt verteerd. Niet alleen voor jou was dat erg pijnlijk, maar ook voor alle tv-kijkers die behalve van jou ook plots afscheid moesten nemen van Kevin. 😭 Goed dat jullie steun hadden aan elkaar. 😍

Ik had je zó graag bezig gezien in de puzzelopdracht. Zeg nu zelf: een 'zeemeermin' die het onderwaterrecord van Lennart misschien wel aan flarden zou hebben geschoten, het zou wat geweest zijn!

Ik vond je een zéér leuke, goedlachse kandidate. Eén van de uitspraken die ik me van jou nog lang zal herinneren is deze uit de Oberbrigadeproef: "Ik wil ook graag zat zijn!" 😂😂😂

Het ga je goed!!!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2021, 12:29

 8153
Hoi Dami,
Wat fijn dat je bij ons langskomt! Zodra ik je zag vond ik je sympathiek. Je vloog er meteen in, jouw enthousiasme (joehoe!!!) toen je in het maïsveld een aanvaller had neergeschoten was gewoon aanstekelijk. Als Gentse supporterde ik voor jou net dat beetje extra - ik vond het zalig om mijn eigen accent op TV te horen. 😉
Je ging er 100% voor en je vloog er helaas veel te vroeg uit, maar dat neemt niet weg dat ik van jou genoten heb en je nooit zal vergeten.
De puzzelproef op het water had jij waarschijnlijk heel graag meegedaan, maar het mocht niet zijn.
Als je de rest van je leven met evenveel inzet, enthousiasme en positiviteit aanpakt, zal je het ver brengen!
Veel succes bij al wat je nog onderneemt en een dikke knuffel!

PS Je nieuwe kapsel is de max!
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux12 mei 2021, 13:12

 85  Sven
Toch vree goe gedaan, Dami. Er moeten altijd afvallers zijn, da's nu eenmaal het spel.

PS: ik herhaal van hierboven: "machtige nieuwe look !" 😃
Gebruikersavatar

The hunter12 mei 2021, 13:52

 282  Uma
Hey Dami,

Leuk dat je hier van je laat horen! En dat je prachtige nieuwe kapsel laat zien 😉
Je was geweldig om bezig te zien, echt doodzonde dat je niet langer in het spel gebleven bent. De pot zou zeker en vast een stuk hoger gelegen hebben met jou erbij!
Hopelijk kunnen we je af en toe nog eens bewonderen in een randprogramma rond De Mol 😃

Het ga je goed!
Gebruikersavatar

SiMol12 mei 2021, 13:52

 264
Dami,

In het begin toch wel eens gestruikeld over jouw naam. 🤭
Maar net als jouw naam en soms wel haar, ben jij was jij een unieke en leuke kandidaat.

Jouw speelsheid spatte van het scherm. Misschien dan wel niet de beste speurster (als we jou mogen geloven), maar zeker wel iemand die enorm genoten heeft van haar avontuur en dat heeft overgebracht op ons.

Toffe, spontante, speelse kandidaat!

Bedankt voor jouw deelname en onze tv-avonden op te fleuren.
Gebruikersavatar

mjohlan12 mei 2021, 14:41

 328  Yens
Dag Dami.
Tof dat je hier iets van je laat horen. Al was je vertrek uit het spel al redelijk vroeg, in de beide afleveringen zag ik je als een fijne sympathieke kandidaat. Je “passievolle” overgave met Philip in het maisveld te Liedekerke, de knuffelproef met Samina en je jeugdige gedrevenheid in de atoombunker wisten me meermaals een lach te bezorgen.
Ik hoop van harte dat je deelname aan De Mol een positieve en verrijkende ervaring was waar je in de toekomst nog met veel plezier kan op terugkijken en desnoods kracht kan uit halen.
Groetjes en het gaat je prima in je verdere leven. 🙂
Gebruikersavatar

Yvo12 mei 2021, 18:34

 1111  Uma
Daar is onze favoriete zeemeermin 😛!
Tof dat je ook langskomt op het forum en een video post.
Als eerste eruit liggen is minder leuk, maar we hebben toch genoten van je deelname en enthousiasme.
En jij van de reis.
Gebruikersavatar

Davy12 mei 2021, 19:07

Site Admin  1167  Uma
Hallo Dami 👋

De Mol is naast een immens avontuur natuulijk ook een afvalrace, en jij was ongetwijfeld één van de kandidaten die we graag nog wat langer hadden bezig gezien.
Dat las ik hierboven al een aantal keer en kan ik alleen maar bevestigen.
Aan je inzet bij de eerste proeven te zien had je de groepspot waarschijnlijk wel een duwtje in de rug kunnen geven 😀

Bedankt voor je fijne boodschap voor het forum!