Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 mei 2021, 19:13

 1690  Sven
Dag Dami,

Zo veel meer van jou willen zien, je was een leuke kandidate. Altijd jammer dat er vroege afvallers zijn, dat we deze kandidaten niet beter leren kennen, maar hey, je was er bij en dat kunnen er veel niet zeggen.
Leuk kapsel btw.
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2021, 19:39

 2834  Uma
Hoi Dami!

Samen met Kevin en Jens was jij initieel één van mijn favoriete kandidaten die ik dus met graagte langer in het spel had willen zien. Jammer dus dat net jullie drie de eerste afvallers bleken te zijn. Je lijkt een érg toffe persoonlijkheid, goedlachs en geen uitdaging uit de weg gaand. Houden zo!

Heel even heb ik over jouw rol getwijfeld omdat net jij de naam van Noah had gevonden in het kasteel en dat iets is wat de producers goed uitkwam. Want stel dat Noah was afgevallen, dan had die "plotwist" met de ontmoeting tussen de Mol en de aanvallers-Mol geen zin gehad.. Dus misschien had jij hier opdracht gekregen van de producers om de naam van Noah te vinden? Tjah, niet dus. Nu goed, jou écht verdenken kon ik nooit, meer dan twijfel is het nooit geweest.

Wel vraag ik me - net als bij Jens en Kevin - af hoe het seizoen er zou hebben uitgezien met jullie er wat langer bij. Je zou het Stand-Up Paddleboarden waarschijnlijk wel super gevonden hebben als waterrat 😉

Welkom op het forum en kom gerust nog eens speuren in de toekomst!
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mei 2021, 20:31

 3483  Uma
Hoi Dami,
Je jeugdig enthousiasme kon je niet verbergen en net dat maakt het zo spijtig dat je samen met Kevin slachtoffer werd van het toeval.
Maar mogen deelnemen aan De Mol is al een straffe prestatie op zich en die kan je nooit ontnomen worden.