Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2021, 13:01

 3547  Sven
Mijn god!!! De Sven! Jij ook welkom vandaag! Leuk dat je passeert.
(Amai, het stopt niet met kandidaten aanmeldingen 😛 Tof tof! )

Wat een toffe kandidaat was je. Ik wil zelfs het woord "verliezer" niet echt gebruiken, nee, zo voelde het niet aan.
Wat een spannende finale. Goed gedaan! 👍🏻👍🏻
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux12 mei 2021, 13:10

 85  Sven
Toffen pee, gij.

Well done. Als Lotte trakteert, aarzelt niet om eentje bij te bestellen hé 😃
Gebruikersavatar

Taupe07712 mei 2021, 13:12

 767  Yens
Leuk filmpje ook van jou Sven en helemaal de Sven om er nog een kwinkslag aan toe te voegen!

Bedankt voor de mooie tijd die je ons gegeven hebt en de intense momenten met je mol Philip.
Voor ons als kijker van veraf was het duidelijker dat Philip niet de mol was maar jij had een sterk charisma en je leek door deze serie te gaan als een scherp mes door de boter met als toppunt het niet nodig vinden van te strijden voor wat extra pasvragen. Dat heeft je veel meer verdacht gemaakt.
Hoe dan ook ik weet sinds deze week als ik volgende keer in Aalst ben ik niet bij jou in de zaak moet zijn voor een broodje maar wel voor een croque.
En zoals ze zeggen bij ulle
Oiljst Ajoin en bier me schoim
Da d'es e woor festoin 't een kaan nie beiter zoin

Grtz van een buur!
Gebruikersavatar

lucu12 mei 2021, 13:14

 551  Sven
Dag Sven

Fijn dat ook jij even bij ons langskomt! Jou had ik vanwege je lachbuien tijdens de eerste aflevering al afgeschreven als mol. Maar later kwam je opnieuw in mijn vizier en geraakte ik er steeds meer van overtuigd dat jij de mol was. Dat ‘kleines Bier’ dat je achteloos bestelde tijdens de voorbereiding van de hilarische “Der Maulwurf”-videoclip maakte je bij veel mollenjagers tot de enige, echte mol! Niet dus! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoe dan ook, je was een fantastische kandidaat. Ook al zat je samen met andere kandidaten zolang op de foute mol… Wat een ontnuchtering moet dat geweest zijn toen Philip uit het spel verdween. En dan toch nog snel overschakelen op de juiste mol. Chapeau! Je stond verdiend in de finale. 👏🏻

Er zijn wel wat beelden van jou die een tijdje bij mij zullen blijven hangen, zoals jouw memorabele uitvoering van de vogeltjesdans én jouw geweldige gestuntel op de sup (en vaker ernaast) in je blauw-gele outfit… 😂

Maar bovenal herinner ik me je ontsteltenis toen je tijdens de Oberbrigadeproef moest vaststellen dat Annelotte al zó snel haar beide glazen had verloren en dat sommige wijnproevers boven hun theewater waren: "Dit kan toch niet!" 😂

WIj hebben als kijker ook vaak gedacht: "Dit kan toch niet!", als sommige kandidaten afvielen of als er weer een hilarische opdracht werd gespeeld. Echt, het was een fantastisch, hilarisch seizoen. 😃

Veel succes met je verhuizing naar de MOLenstraat!

Het ga je goed!!!
Gebruikersavatar

Paraceta12 mei 2021, 13:15

 717  Sven
Aaahh Sven, onze schlagerkoning! In het begin was je misschien wel de kandidaat met wie ik persoonlijk de minste voeling had, maar wat is dat veranderd doorheen de reeks! Ik ben blij dat je er tot op het einde bent ingebleven, want wat was het genieten! Voor mij ben je ook allesbehalve "verliezend finalist" maar overduidelijk een winnaar - onder andere van onze harten; merci!
Gebruikersavatar

Jansen12 mei 2021, 13:24

 3423  Yens
Dag Sven,

Ik denk dat jij zowat de meest geliefde persoon hier op het forum was. Je werd zelfs bijna evenveel verdacht als Lennart 😀.
Zelf geloofde ik dat niet echt, je inzet in verschillende proeven (zoals de hilarische vogeltjesdans) maakte dan voor mij onmogelijk.
Je was wel - samen met Lennart en Annelotte - mijn droomfinale!
Het ga je goed, en kom gerust nog eens langs, al zal dat waarschijnlijk moeilijk worden met je project deze zomer en de opening van je nieuwe zaak 😉 .

Groetjes vanuit Limburg en als het eens lukt, zal ik zeker eens een ommetje maken langs Aalst om van je Krok Vespa te komen proeven 😉 .

Eveline (a.k.a. Jansen)
Gebruikersavatar

SiMol12 mei 2021, 13:38

 264
Sven,

Je mag je met opgegeven hoofd verliezend finalist noemen! Al zijn er geen verliezers in de finale na zo een avontuur.

Bedankt voor de komische noot (en nee, bedoel niet de hoorn 🤭) tijdens dit seizoen. De heerlijk droge opmerkingen van jou hebben dit seizoen zeker naar een hoger niveau gebracht.

Je mentaliteit was ook top, het was overduidelijk dat je genoot van dit avontuur, was enorm aanstekelijk.

Eerlijk, de eerste aflevering was je misschien wel mijn minst favoriete kandidaat, maar dat is snel veranderd.
Je was uiteindelijk waarschijnlijk zelfs mijn favoriete kandidaat dit seizoen, al is dit altijd moeilijk te bepalen, het was wederom een fantastische groep. Zo zie je maar, ga niet af op je eerste indruk.

De eerste aflevering had ik je al afgeschreven als mol. Al moet ik wel bekennen dat jij het was die me nog hebt doen twijfelen aan Lennert op het einde.

Tot slot, de croques van Chef Krok zullen in de toekomst zelfs nog beter smaken. In het verleden al mogen van proeven en misschien zelf al bediend geweest door jou, had ik dat toen maar geweten, haha.

Tot slot succes met je nieuwe zaak in de Molenstraat, ze zouden de straatnaam nu wel een update mogen geven. 😋
Gebruikersavatar

The hunter12 mei 2021, 14:04

 282  Uma
Hey Sven,

Geweldig dat je hier iets van je laat horen! Je was een ongelooflijk geweldige kandidaat om bezig te zien, ik heb echt genoten van je humor en je interacties met Philip 🙂Zalig dat je tot het einde in het spel bent kunnen blijven! Ik kijk er al naar uit om als ik ooit eens in Aalst ben een croque Vespa te komen eten.

Het ga je goed en een ferme groepsknuffel 😜
Gebruikersavatar

Davy12 mei 2021, 14:05

Site Admin  1167  Uma
Bedankt voor je videoboodschap Sven, en nog eens proficiat met je finaleplaats.
Uiteindelijk waren jij en Annelotte toch maar de enigen die Lennart wisten te ontmaskerden ... good job 👏🏻

We hebben alleszins veel plezier gehad om je bezig te zien, al "zingend" in de carpool karaoke of al lachend in het klokkenwinkeltje.
Al heb je dat laatste ondertussen mooi rechtgezet, ik kan me de situatie en bijhorende slappe lach voorstellen 😂

Moeten we eigenlijk reserveren of mogen we deze zomer allemaal samen eens langskomen bij de bevoorrading? Ik neem alvast de bestelling op hier...

Wie wil er een croque Vespa? steek je hand op... croque Hespa iemand?
Of de nieuwe 'Croque saboteur' met kaas, hesp, ei en bickyajuintjes? 😉

Als dessert nemen we allemaal een berlijnse bol. Gewoon op een bordje is ok.
Gebruikersavatar

mjohlan12 mei 2021, 15:40

 328  Yens
Dag Sven, bedankt voor je leuk videoberichtje. 👍🏻

Natuurlijk heb je me ergens ontgoocheld, maar dat was puur en alleen omdat je mijn wensmol was. Nu je deelname was geweldig. Genoten van je spontaniteit, je goedlachse inborst en je non-nonsense gedrevenheid. Je collegiale band met en ongedwongenheid naar de andere kandidaten charmeren je. Ik hoop voor je dat het vriendschapsbanden voor het leven zijn. 🙂

Proeven genoeg waar je het heel goed en slim wist te spelen. En ja, je ging niet snel een uitdaging uit de weg.
Je regisseursrol “mit bier” bij de videoclip “Der Maulwurf”, de leading man bij de oberbrigade, je vocale en fysieke uitglijpartijen bij de Carpool Karaoke, de gedreven “sup-motor” op het meer Schliersee (soms wel in de verkeerde richting), de “cliffhanger”-overnachting vooraf gegaan van een prachtige vogeltjesdansjes,… en natuurlijk je huwelijksdans met een Berlijnse bol in het Park Inn Hotel, nu al de klassieker van het seizoen. 😂

Net niet de finale winnen door een paar vraagjes… tja het is zuur maar de gehele “De Mol”-ronde kunnen uitrijden zijn maar aan heel weinig gegeven. Chapeau, en je deelname zal bij heel veel een blijvende positieve indruk hebben nagelaten.
Bedankt, je was een fijne kandidaat en je bent een zeer tof mens. Het gaat je verder goed. 🙂