Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2021, 16:19

 8153
Joehoe de Sven!
Supertof dat ook jij eens langskomt op het forum. Ik vond jou meteen een heel toffe kandidaat, met je droge opmerkingen en slappe lach in de klokkenwinkel. Wat heb ik genoten van je zang-, alpenhoorn- en supkunsten! Ik heb mij tranen gelachen toen je in bruidsjurk en op rolschaatsen het gevecht aanging met een Berlijnse bol (hoe verzínnen ze het!) en toen je moest mediteren met die kip die maar heen en weer bleef gaan. Je vogeltjesdans was prachtig uitgevoerd, Hansje en Grietje mooi voorgelezen en als regisseur deed je het ook niet slecht. Chapeau ook dat je niet in de Geheime dossiers gekeken hebt en trouw gebleven bent aan de Leerdammereed.
Ik heb jou nooit verdacht, maar wel verwacht dat je de finale zou spelen. En zo geschiedde. Jammer dat je heel nipt verloor, maar er kan maar één winnaar zijn.
Ik wens je veel succes op de nieuwe locatie van De Bevoorrading - vroeg of laat kom ik zeker eens een Krok Vespa eten!
Nu je toch liever knuffelt dan vroeger: dikke knuf! 😉
Gebruikersavatar

Yvo12 mei 2021, 18:23

 1111  Uma
Dag Sven,

ik vond jou veruit de meest grappige kandidaat.
Je lijkt me een plezante reisgezel met een goeie schaterlach (zoals bij de klokken in de knuffelvragen opdracht in aflevering 1).
In de finale aflevering is je afkeer voor een groepsknuffel toch gekeerd, niet? Of toch op dat moment.
Bedankt om even langs te komen op het forum met een video. Ik kijk nu enorm uit naar de reünie aflevering van zondag.
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 mei 2021, 19:19

 1690  Sven
Dag Sven, je hebt gelijk, het was een supermol. Op dit moment moeten wij zijn streken nog ontdekken, maar het wordt ongetwijfeld weer geweldig.
Ik kon mijn ogen niet geloven dat jullie daar verbaasd (verweest) achter bleven toen Philip afviel. Eigenlijk heb ik me rot gelachen om jullie gezichten. Je was een heel fijne kandidaat en ik heb genoten van jouw humor.
Veel succes met de zaak nog En proficiat met je plaats in de finale.
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mei 2021, 20:18

 3483  Uma
Vanaf de eerste aflevering hoopte ik dat je de finale zou halen en het is je gelukt!!
Maar ik had je al snel door: die ruwe bolster was onvoldoende om je ware aard te verbergen: no nonsense als het erop aan komt, maar een warm mens met gevoel voor humor en het was echt een plezier om je bezig te zien.
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2021, 20:30

 2834  Uma
Sven!

Zalig dat jij hier ook even langskomt. Toegegeven, 'in den beginne' vertrouwde ik je voor geen haar. En met 'in den beginne' bedoel ik toen Gilles de kandidaten voorstelde en toen het achter de schermen-filmpje van de kandidaten voor de start van de opdracht in Liedekerke online kwam. Hoe mols was het om eerst te vragen of Kelly aan het filmen was alvorens je haar vraag beantwoordde.. Precies of je moest je woorden nog wikken en wegen..

Uiteindelijk leek je persona een evolutie door te maken door het programma... Van niet-knuffelend tot aanzetten-tot-knuffelgedrag. Zou het kunnen dat dit avontuur jou wat veranderd heeft? Hopelijk wel niet te veel, want ik vond het geniaal hoe je in de Cooke en Verhulstshow reageerde op Gerts belachelijke vraag over wat het verschil nu juist is tussen een broodjeszaak en een croquebar... Ongelooflijk dat men die vraag nog maar durft stellen eigenlijk.

Anyway, dikke proficiat met je verdiende finaleplaats en je sterke prestaties. Stay who you are en doe zo verder. Als ik ooit in de buurt ben kom ik zeker een croqueske eten. Zonder twijfel.


(En inderdaad, geniaal toen je met bruidsjurk in de hotelkamer verscheen! :mrgreen: )
Gebruikersavatar

astridm13 mei 2021, 22:07

 287
Toen de serie begon 'wist' ik dat de mol een man was en al gauw had ik jou en Lennart in het vizier. Het was moeilijk kiezen hoor, iedere keer als ik dacht 'het is die ene' deed de ander weer iets raars en zo ging het maar door. Uiteindelijk heb ik jou gekozen als mol, maar dat was dus niet goed. 😉
Je lachbui in de klokkenwinkel zal ik nooit vergeten, ik heb in m'n eentje hardop met je mee zitten lachen. 😂
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mei 2021, 15:09

 2354  Uma
Hey Sven, welkom op het forum! Superleuk dat je een filmpje hebt geplaatst, want jij was voor mij een hilarische kandidaat van begin tot eind. Ik denk dat jij voor de meesten misschien wel de perfecte kandidaat bent waar je het best bij kan zien wat zo'n avontuur met je doet. Waar je eerst geen fan was van groepsknuffels, was je dat aan het einde wel. Waar je eerst overkwam als een kandidaat die droog en serieus is, werd je steeds meer gezien als een kandidaat die enorm van het avontuur geniet en juist hilarisch was door droge opmerkingen.

Lang heb ik gehoopt dat je de Mol zou zijn. Ik had je echt geniaal gevonden in die rol, maar je hebt gelijk: Lennart was een supermol. En jij bent samen met Annelotte de enige die hem heeft kunnen ontmaskeren. Winaaar of niet: daar mag je enorm trots op zijn. Graag had ik je zien winnen, maar het woordje verliezer is deze keer misplaatst. Jij bent een finalist, iemand die als één van de enigen de Mol heeft ontmaskerd. Alle andere afvallers, dat zijn de verliezers 😉

Je was een geweldige kandidaat en ik kijk er al naar uit om je zondag terug te zien tijdens de reünie!