[Kevin] Kevin take 8

Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen12 mei 2021, 22:33

 3423  Yens
Dag Kevin,

Je had helemaal gelijk 😀. Jij was inderdaad mijn eerste verdachte, na de kandidatenvoorstelling 🙈.
Je had zeker een hoog molgehalte maar het feit dat je in de eerste opdracht in Liedekerke in de eerste linie zat, heeft me doen beslissen dat je niet de mol was.
Je was wel een top kandidaat en ik vond het meer dan spijtig dat je samen met Dami zo vroeg afviel.
In elk geval zal ik je onthouden als een kandidaat die het voor mij veel verder had mogen schoppen.
Kom volgend jaar gerust samen met ons speuren naar de tiende mol 😉

Tot ziens,

Eveline (a.k.a. Jansen)
Gebruikersavatar

Davy13 mei 2021, 13:53

Site Admin  1167  Uma
Hallo Kevin - parasaurolophus - Cuykens 😃

Zoals al een aantal keer aangehaald: je was een heel spontane molkandidaat die we we inderdaad graag wat langer bezig hadden gezien
De bomstoelen beslisten daar anders over. 🤷🏻‍♂️🤯

Op mijn verdachtenlijstje heb je nooit gestaan, maar het feit dat er na de kandidatenvoorstelling wat in jouw richting werd gekeken ligt waarschijnlijk toch vooral aan je geweldig 'eerlijke' antwoord op de vraag 'ben jij de mol?' 😂

Benieuwd om jullie zondag allemaal samen terug te zien in de reünie aflevering 😃
Bedankt voor de fijne videoboodschap!
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mei 2021, 14:48

 2354  Uma
Hey Kevin, welkom op het forum! Superleuk dat je een filmpje hebt geplaatst, want het is altijd fijn om te horen hoe het met je gaat en hoe jij De Mol hebt beleefd! Ik sluit me volledig aan bij wat er is gezegd: ik vond het enorm jammer dat je er al zo snel uitlag. Echter heb jij dit heel sportief opgenomen en dat siert je! Ook bij mij was je één van mijn molverdachten, want jij had alles waarover een goede Mol zou moeten beschikken. Je was een enorm sympathieke kandidaat en ik kijk er al naar uit om je zondag terug te zien tijdens de reünie!