[Kevin] Kevin take 8

Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paraceta12 mei 2021, 18:59

 717  Sven
Hey Kevin, fijn om je hier nog eens te zien! Je was een van mijn favoriete kandidaten dit seizoen (ook wel een beetje verdacht na aflevering 1... 🤔), dus ik vond het heel jammer dat je er al zo vroeg uit lag! Het waren misschien maar 2 afleveringen waarin je te zien was, maar daarin kwam je wel echt zo sympathiek en leuk naar voren, echt een geweldig persoon! Ik kijk er al naar uit om je hier volgend jaar terug te vinden!
Gebruikersavatar

lucu12 mei 2021, 19:10

 551  Sven
Beste Kevin

Vanaf het moment dat jij als 'pianokneusje' een moeilijk deel van de Bachpartituur kreeg toebedeeld, door Annelotte op het verkeerde been werd gezet, maar het er desalniettemin, alles in acht genomen, vrij aardig van af bracht, zag ik in jou een potentiële winnaar. Helaas, nog diezelfde aflevering moest je samen met Dami het spel verlaten. Gelukkig hadden jullie steun aan elkaar, maar besef goed dat veel tv-kijkers dit een bijzonder pijnlijke exit vonden. 😍 Van jouw joligheid hadden we graag veel meer gezien.

Via jou kent gans Vlaanderen nu de parasaurolophus, en dat jij erg véél in je mars hebt, zowel qua kennis als vaardigheden, daarvan zijn we allemaal rotsvast overtuigd.

"Ik denk dat ik het gewoon even aanvaard. Het is erop of eronder", zei je vlak voor de bloedstollende eliminatietest. Je toonde je al een sympathieke groepsspeler in alle proeven, maar dat je ook een mogelijk voortijdige exit zó sportief opvatte, dàt was grote klasse! 👏🏻 We hebben jammer genoeg veel te kort van jouw aanwezigheid mogen genieten! Maar wie weet zien we jou volgend jaar op dit forum meespeuren naar de mol... 😜

Het ga je goed! 😉
Laatst gewijzigd door lucu op 12 mei 2021, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2021, 19:11

 8153
Wow Kevin, jij superkerel! Zo tof dat jij hier ook een filmpje plaatst! Jij was meteen al "mijn chouchouke" en ik vond het verschrikkelijk dat je er op zo'n lullige manier uitgekegeld werd. Ik vind dat je dat op een zeer sportieve manier opgenomen hebt. Had je er langer in gezeten, dan had ik je zeker goed in de gaten gehouden, want ik vind dat je wel een hoog molgehalte hebt. 😉
Man, wat heb ik gelachen toen je daar in het hooi hooi hooi zat te zoeken naar Annelottes naam en een "paardenmes" vond. 🤣
Ik vind het tof dat je je niet schaamt voor je stotteren. Niemand zou zich ongemakkelijk mogen voelen omdat hij/zij een of andere handicap heeft en het is fantastisch hoe jij omgaat met je gestotter dat eigenlijk maar af en toe eens opvalt.
Je was een heel sympathieke kandidaat!

PS Ik vind de naam van je kat schitterend!
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 mei 2021, 19:31

 1690  Sven
Hoi Kevin, Ik denk dat jij zowat de hoofdverdachte van Vlaanderen was toen je afviel. Niet zonder reden, snel van onderwerp veranderen tijdens het knuffelen met Katrien, 3 kleine foutjes bij de piano, niks van voetbal kennen???? En bij de selectie: "ben jij de mol?" al lachend "ja" zeggen. Helaas, je was de mol niet.
Zo jammer, maar ja, we zaten wel nog met een mol. En dat was niet de minste.
Veel groetjes van ons en we kijken uit naar je speurtalent volgend jaar.
Gebruikersavatar

mjohlan12 mei 2021, 19:44

 328  Yens
Dag Kevin. Tof dat je hier iets van je laat horen.👍🏻
Mijn eerste molverdachte, je moet toch erkennen dat al dat gescharrel in het hooi om een hoefijzer op een ambeeld te vinden redelijk molse trekken had. Nu je was een toffe kandidaat welke de parasaurolophus opnieuw meer in de spot light bracht en als leerling van Falko "Rock Me Johan Bach" de Bremmer Calmont vlotjes in benevelde toestand wist te bedwingen. Je exit uit het spel was wel redelijk hard, maar ik had zo het vermoeden dat je het best wist te plaatsen.
Nu hoop ik echt wel dat je met pianolessen bent begonnen, je leek er aanleg voor je hebben. Voor het overige wens ik nog een fijn verrijkend leven toe en hopelijk zien we je hier terug het volgende seizoen om met ons mee te speuren. Het gaat je goed. 🙂
Gebruikersavatar

Yvo12 mei 2021, 19:44

 1111  Uma
Dag Kevin,

bedankt om even te passeren. Ook voor mij was je één van m'n favorieten dit jaar.
Jou vond ik één van de sympathiekste van de groep.
Er is één dinosaurus die ik heel mijn leven niet ga vergeten, en dat is die verdraaide Parasaurolophus.
Fijn dat je volgend seizoen met ons mee komt speuren. Dat wordt erg geapprecieerd!
Zoals Lucu al vermeldde vatte je je exit heel sportief op. Bedankt en tot kijk.
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2021, 19:47

 3547  Sven
Hey Kevin!!! Ook leuk dat jij hier passeert!

Net als bij Dami was het afscheid nogal bruut, en dan nog met z'n tweeën.
Desalnietemin bedankt voor je deelname! En ben je ondertussen al verder gaan oefenen op de piano, als natuurtalent 😉

Over het laatste, daar hou ik je aan: Volgend jaar zien we je hier terug! Tot dan!😎
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mei 2021, 20:06

 3483  Uma
Och Kevin toch ... vanaf je introductiefilmpje hoopte ik dat je lang zou meedraaien.
"Ben je de mol?"
"euhmm: Ja!!"
Ik lag gewoon plat van het lachen. Schitterend!! Je moet het maar doen.
Ach ja, je lag er snel uit maar dat gebeurt nu eenmaal altijd in De Mol. Ook de uiteindelijk winnaar moet een beetje geluk hebben in het begin.
En toch zullen de echte molliefhebbers nog jaren weten wie Kevin is.
Gebruikersavatar

The hunter12 mei 2021, 20:34

 282  Uma
Hey Kevin,

Verdraaid jammer dat je er zo vroeg uit lag. Net als vele anderen had ik je graag langer in het spel gehad. Die eerste eliminatie is altijd gokken en zeker in dit geval waar jullie 40% kans hadden om af te vallen. En ik was blij dat je toch je glas wijn heelhuids gevuld beneden kreeg, zodat je toch je steentje hebt kunnen bijdragen aan de groepspot 😉
En hopelijk ben je er volgend jaar inderdaad bij om ons te helpen met onze zoektocht!

Hou je goed!
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2021, 20:37

 2834  Uma
Hmm, had iemand hier op het forum niet gezegd dat Kevins achternaam De Cooman was? Het blijkt Cuykens te zijn... Holy shit, ik snap nu nog meer hoe lastig het voor jou moet zijn met die drie K-klanken in je naam.. In elk geval, laat het jou nooit van de wijs brengen, want je bent echt een schitterende kerel, zonder twijfel. Blijf altijd jezelf aub.

Anyway, je hebt niet zozeer een verdachte kop, maar de manier waarop je "Ja." antwoordde op de vraag of je de Mol bent was zó fantastisch dat ik het eigenlijk gewoon keihard hoopte. Ik denk dat je er absoluut het potentieel voor had; je hebt volgens mij heel veel in je mars.

Net als bij Jens en Dami vind ik het heel jammer dat je er niet langer bij kon zijn, want het spel en de groepspot zouden er helemaal anders hebben uitgezien waarschijnlijk.
Laat zeker niet na om je slotwoorden in praktijk om te zetten en de komende jaren hier mee te speuren naar volgende Mollen!
Gebruikersavatar

SherlockMolmes12 mei 2021, 21:43

 57
Dag Kevin!

Had het echt tof gevonden als je er wat langer in had mogen blijven.
Je leek een erg gemotiveerde kandidaat die zichtbaar genoot om mee te doen met de Mol.
Maar goed, dat heb je toch wel maar mooi gedaan, meedoen met de Mol.
Dat pakken ze je nooit meer af!