Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman15 mei 2021, 10:27

 48
Hallo Jasmien,

De opdracht van zeg eens Euuhhh. Zou je waarschijnlijk ook verloren hebben 😂😂😂. Net als ik.
Gebruikersavatar

The hunter15 mei 2021, 11:23

 282  Uma
Hey Jasmien,

Jij was mijn favorietje dit jaar (en dat zegt heel wat in zo'n toffe groep). Ik heb enorm genoten van hoe je het spel gespeeld hebt. Je discussies met Philip, je enthousiasme, je tipsy momentjes,... ze waren allemaal heerlijk om te volgen! Nadat je was afgevallen kon ik niet anders dan mezelf trakteren op een cosmopolitan 😃
Ik heb je lange tijd verdacht omdat je zo geweldig goed de anderen op het verkeerde been kon zetten en volgens mij zou je ook een uitstekende mol geweest zijn, maar die eer was voor iemand anders weggelegd. En de redactie heeft dat dus niet meer heroverwogen 😉

Het ga je goed en hopelijk zien we je nog terug in programma's rond de mol of wie weet zelfs op ons forum!
Gebruikersavatar

IByte15 mei 2021, 11:32

 12
Ik heb je wel verdacht, ja, Jasmien 🙂. Bedankt voor je bijdrage aan dit heerlijke seizoen!
Gebruikersavatar

mjohlan15 mei 2021, 13:36

 328  Yens
Dag Jasmien.

Bedankt voor je sympathiek filmpje. Ik heb zeer genoten van je grote enthousiasme en je gevatte uitspraken die meermaals mijn lachspieren prikkelden. Voor een vrouw die zichzelf maar een 3/10 geeft voor humor, kom je best hilarisch uit de hoek. Al vereist het soms enige hulp van Bacchus zoals daar op de hellingen van Bremmer Calmont. 😂

Je “Clash of the Titans” met Philip was best pittig, echter begrijpelijk gezien jullie onderlinge karakters. Al maakte dit nu net dat je bij mij afviel als mogelijke mol, maar je hebt het spel slim aangepakt en geweldig goed gespeeld.
Buiten je grote gedrevenheid en je zekere voorliefde voor een goed glas wijn, hebben we ook je bezorgzame en lieve kant mogen zien. Of je grootste affectie nu uitging naar Lennart of Isidoor 😍uitging? Hopelijk vertel je het ons hier op een dag. Je bent hier altijd welkom, en zeker om mee te speuren tijdens de volgende reeks.

Veel plezier en geluk met je gezin, familie en vrienden. Het gaat je goed. 🙂