Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB14 mei 2021, 14:43

 439  Uma
Topkandidate! 😎
Bedankt voor je reactie filmpje.

Het ging bij mij na enkele afleveringen tussen jou en Lennart als molverdachte. En in de 737 hebben jullie precies allebei gesaboteerd, al dan niet onder invloed van een kater 😂
Gebruikersavatar

Paraceta14 mei 2021, 14:47

 717  Sven
Jasmien, jij was echt een van mijn favoriete kandidaten dit seizoen, echt een toppersoon, dankjewel daarvoor! Je inzet en enthousiasme waren zo enorm groot (hoe je reageerde toen Isidoor zich bij de groep voegde 😍); op een bepaald moment begon ik het enthousiasme (gecombineerd met hoeveel geld je binnenbracht 😅) zelfs een beetje verdacht te vinden, maar eigenlijk had ik beter moeten weten! Ik vond het oprecht zeer spijtig dat je afviel (behalve dan dat het me hielp om Lennart eindelijk als enige echte Mol aan te duiden), je was een genot om je bezig te zien!
Merci voor je deelname en dit filmpje, je bent een topper!!

Edit: Je tipsy momentje op de Calmont Klettersteig was ook geweldig ! 😂
Laatst gewijzigd door Paraceta op 14 mei 2021, 14:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mei 2021, 14:53

 2354  Uma
Hey Jasmien, welkom op het forum! Superleuk dat je een filmpje hebt geplaatst, want jij was één van mijn favorieten dit seizoen! De 'rivaliteit' tussen jou en Philip dat een rode draad was doorheen het seizoen, jouw competitiviteit, jouw hilarische quotes en sympathieke karakter maakten jou tot een enorm leuke toevoeging dit seizoen! Ik zal nooit vergeten hoe jij tijdens de oberbrigade dat laatste beetje wijn opdronk toen je glas was omgevallen 😂 Je was een geweldige kandidaat en ik kijk er al naar uit om je zondag terug te zien tijdens de reünie! En trouwens, ik vind dat je wel humor hebt!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 mei 2021, 15:02

 1690  Sven
Hoi Jasmien, bedankt voor je filmpje.
Jij bracht echt wel kleur in deze editie van De Mol, je aanstekelijk enthousiasme, je kleine "onenigheden" met Philip en hoe je het de anderen gunde om voordelen te winnen maken van jou een topkandidate. Ik kijk uit naar de slotaflevering, ben benieuwd of jullie na het zien van de afleveringen wel de juiste mol hebben gekozen. En natuurlijk ben je hier op het juiste adres om mee de mol te zoeken. Veel groetjes en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2021, 15:13

 3423  Yens
Lieve Jasmien,

Ik hoopte al dat je hier zou passeren. Je was voor mij een top kandidaat en ik had het je echt gegund om de finale te spelen. Ik moet nog altijd denken aan de opdracht met de geheime dossiers, hoe je Lennart daar feliciteerde met zijn vrijstelling en je het hem echt gunde 😃. Hoe groot was de verrassing voor jou toen je te weten kwam dat hij de mol was?

Ik kan je ook echt begrijpen dat na afloop van het spel er een hele moeilijke periode volgt. Wij ondervinden dat (in iets mindere mate) ook als het seizoen ten einde is en stilletjes aan het forum "leegloopt" 😉 .

Kom volgend jaar gerust meespeuren hier, zo'n intelligente vrouw als jij, kan alleen maar het forum ten goede komen 🤗.

Groetjes,

Eveline (a.k.a. Jansen)
Gebruikersavatar

lucu14 mei 2021, 15:20

 551  Sven
Dag, Jasmien!

Fijn dat je hier even binnenspringt. Leuk om te horen dat je enkele theorieën op dit forum hebt gevolgd en dat je erover denkt om volgend jaar met ons mee te speuren! Daar kijk ik alvast naar uit! 😃

Jij was een erg gedreven en spontane kandidate en goed van de tongriem gesneden, wat je in diverse proeven uitstekend van pas kwam. In de atoombunkerproef liet je ons ten volle kennismaken met je verbale skills. Je pakte Philip 'meesterlijk' aan, zoals het een goed advocate betaamt. "Je kop eraf als je drukt!" was één van je zorgvuldig getimede oneliners!

Jij smeet je echt in elke proef, waaronder ook de wijnproeverij tijdens de Oberbrigade, een proef die je nogal letterlijk nam! Maar het kan je maar gesmaakt hebben, voor ons leverde het in ieder geval smakelijke beelden op. 😂😂😂

Je reageerde zó spontaan met een vreugdedansje toen jij als eerste begreep dat Isidoor jullie groep zou komen vervoegen, dat ik je al vlug schrapte als mol. Maar wat had ik je graag in de finale gezien! Toen Kevin afviel zag ik in jou een potentiële winnaar en een felle kandidate als jij zou dat ook ruimschoots hebben verdiend, maar het spel besliste er anders over...

Hoe dan ook, ik denk dat je met volle teugen genoten hebt van je Duitse avontuur en dat je er met veel trots en vreugde op kan terugblikken. En vooruitkijkend naar de volgende editie: een pitbulletje als jou kunnen we hier op het forum goed gebruiken! Van harte welkom! 😍

Het ga je goed!!!
Laatst gewijzigd door lucu op 14 mei 2021, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2021, 15:20

 3547  Sven
Hey Jasmien!! Ook jij welkom bij onze familie!

Wat was jij ook een fijne kandidaat. Iemand die er de volle 100% voor gaat om te winnen, had ik de indruk 😉 Heb genoten van je deelname.
Ik moet zeggen, in het begin had ik even jou als Mol, mede door de:
viewtopic.php?p=118433#p118433

Maar dan is het wel gekanteld naar Lennart, die heeft het wel
Afbeelding

Bedankt voor je deelname en het filmpje. En tot later om te helpen meezoeken!!

Ik stel voor, om ook ons zwart gat te gaan vergeten:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Taupe07714 mei 2021, 16:05

 767  Yens
Hallo Jasmien,

leuk om je nog eens te zien en wat ben jij een mooie dame zeg!
Je viel me positief op als een leuke kandidaat die er echt voor ging. Heel eventjes kwam je op mijn radar maar mijn kleine mollenvanger en ik hebben je te fanatiek zien wezen in vele opdrachten en je dan afgeschreven maar erna nog genoten van jou.
Ook de interactie met Philip was leuk om te zien, sommigen vonden dat mogelijk te hard maar dat is nu éénmaal het spel!
Hopelijk mogen we je volgend jaar ook verwelkomen als mollenzoeker/-vanger!
Gebruikersavatar

Jayvie1114 mei 2021, 16:16

 25
Ik hou het kort: topkandidaat.
Nooit verdacht voor mij en ik vond het superjammer toen je eruit ging.
Je bracht zeker en vast kleur in het programma!
Gebruikersavatar

Cedric14 mei 2021, 18:09

 2834  Uma
Wat een leuke reactie, Mol! Ik bedoel, Jasmien!

Ja, sorry, ik heb jou dus heel lang verdacht... Hoe hard hoopte ik toch dat jouw enthousiasme gefaket was, dat je sprong in de lucht bij het horen dat Isidoor bij de groep zou blijven een rookgordijn was om anderen op het verkeerde been te zetten. Hoe zen zag je er ook uit toen je je adem onder water moest inhouden, alsof je dat wel vaker deed en erop getraind was en het makkelijk 2-3 minuten zou hebben volgehouden... Anyway, allemaal niets van aan dus. Er waren ook wel duidelijke redenen om jou niet te verdenken natuurlijk, maar blijkbaar negeerde ik die tot je in de graffitiverschillenopdracht nog maar eens het beste van jezelf gaf. Jammer dat je dan ook net die aflevering naar huis moest..

Je was oprecht een geweldige kandidaat met een schitterende mentaliteit. Zo veel overgave, zo veel enthousiasme, zo'n innemende persoonlijkheid. Net als bij de anderen was het erg jammer jou te zien vertrekken maar kunnen we enkel bewondering hebben voor de mensen die de groep selecteren want ze deden duidelijk weer goed hun werk.

Zou super zijn om jou hier ook te zien heropduiken in de toekomst om mee te speuren!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2021, 20:02

 8153
Jasmien, jij zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalige madam! Wat fijn dat je bij ons langskomt. Er is zoveel dat ik jou zou willen zeggen, maar al wat ik wilde zeggen hebben forumleden die sneller dan ik waren al gedaan. Je bent een toppertje, een spontaan, intelligent, goedlachs en goed van de tongriem gesneden toppertje! Je ging keihard voor het spel maar was toch groots genoeg om een ander een triomf te gunnen. Prachtig om zien hoe je Annelotte en Sven hun pasvragen en Lennart zijn vrijstelling (haha!) gunde. Ik heb van jou genoten en enkele van je memorabele momenten staan voor eeuwig in mijn geheugen gegrift: de oberbrigade, de atoombunker, je fancy pasvraag bij de dominosteentjes, het saucissendraaien... en dat prachtige ogenblik toen je besefte dat Isidoor bij jullie zou blijven en je op en neer stuiterde van enthousiasme.
Ik ken je man niet, dus misschien doen ik hem nu onrecht, maar dat sterk willeke heeft Odilleke van geen vreemden denk ik.
Het ga je goed en hopelijk zien we jou nog terug op het forum!