Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paraceta15 mei 2021, 13:38

 717  Sven
Moh Katrien, geweldig filmpje! Je was een van mijn favoriete kandidaten dit seizoen - dat lag deels aan het feit dat je natuurlijk net als ik uit Holsbeek komt (dat is het forum hier ondertussen al beu gehoord 😂), maar zeker en vast ook aan je persoonlijkheid! Ik heb echt van je genoten en zag een tijd lang ook een geniale Mol in jou: met je stiekeme glimlachjes, je handige gemanoeuvreer om bij de baasjesspotters terecht te komen, het met je rug naar de Herfstbeelden-tv gaan zitten... Maar niets bleek minder waar: je was gewoon een gedreven kandidaat die er jammer genoeg al te snel uit lag voor mij 🙁
Merci voor je deelname, iedereen zal zich de Mona Lisa van Gasthuisberg (credits naar @Klaartje en @chicawah.janssen voor deze naam) nog lang herinneren!

P.S. Je reactie wanneer je Samina eindelijk terug zag, was zo mooi, ik heb echt een traantje moeten wegpinken 🥺🥺
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2021, 13:44

 3547  Sven
Hey hey Katrien!
Welkom hier en bedankt voor je filmpje! 😉 Je opgewektheid is de max.
Bedankt voor je deelname, en wauw, zo goed piano dat je kan spelen!

Ik hoop ook dat je NOOIT dominosteentje nodig hebt op je werk 😀 Zou wel heel raar zijn.
Als ik ooit een vaatchirurg nodig heb, ik denk aan jou!

Tot later?!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2021, 13:48

 8153
Lieve Katrien, wat een mooi filmpje! Jij bent echt prachtmadam, met je mysterieuze glimlach en je observerende blik. De kameleon van de groep. 🙂 Je bent een heel sympathieke dame met veel klasse. En wat een pianotalent!
Hadden ze mij vooraf gevraagd wie de mol kon zijn, dan had ik wellicht op jou ingezet. Ik vond nl. dat je een ideaal molprofiel had. Hoewel je soms molse zaken deed, had ik toch door dat je niet de mol was maar een gedreven kandidate. Ik vraag mij af wie jij verdacht.
Het was echt jammer dat je al halverwege naar huis moest, maar dat is het spel. Hoewel je echt verbaasd leek dat je eruit lag, nam je het toch heel goed op.
Veel liefs en een dikke knuf!

PS Je hangertje is prachtig!
Gebruikersavatar

lucu15 mei 2021, 14:27

 551  Sven
Beste Katrien

Wat een leuke reactie! Ja, die Isidor/Bach-hint was echt een héél verleidelijke en enkele afleveringen stond je ook op mijn verdachtenlijstje! Misschien was je de wat stillere van de groep, maar stille waters hebben zoals we weten diepe gronden en je gedrag viel inderdaad vaak amper te peilen. Je kwam héél mysterieus over en veel mollenvangers zagen in de 'vaatchirurgijn' met de 'Mona Lisalook' een potentiële mol.

Het was een plezier om jou vol passie over Bach en klassieke muziek te horen praten en je pianospel was top! En ook je Duits ('Haben Sie einen Hund?') was voortreffelijk! 👏🏻 Die hondenproef met jou en Jasmien als speurders naar de baasjes van al die bijzondere honden was echt hilarisch! 😂😂😂

Andere kandidaten mochten dan de groep met een vastere hand naar zich toetrekken, geen haar op mijn hoofd dat ooit zou twijfelen aan jouw handvastheid bij het naaien van een overbrugging, het toch wel toffere knutselwerk. En wie weet kom ik met mijn soms te ruim uitgevallen BMI ooit nog op jouw operatietafel terecht. Ik zal dan in lieve en vaardige handen zijn, a fortiori als er op de achtergrond de hemelse muziek van Johann Sebastian B. weerklinkt... 😉

Katrien, je was een erg leuke, mysterieuze, grappige, gedreven en talentvolle kandidate.😍 Het zou een eer zijn mocht je hier volgend jaar met ons komen mee speuren, zodat we het net rond de mol langzaam maar zeker kunnen sluiten door de dominosteentjes één voor één te laten vallen... :mrgreen:

Het ga je goed!
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2021, 14:31

 2834  Uma
Katrien!

Zalig filmpje, past helemaal bij je leuke persona. Je was oprecht een van mijn favoriete kandidaten dit seizoen en stiekem hoopte ik dat je de Mol zou blijken te zijn. Het potentieel ervoor heb je zeker, maar misschien was je te gelijkend op Elisabet op dat vlak: beauty and brains, talent zat, actief in de medische sector, noem maar op.

Het lijkt me ook dat je enorm genoten hebt van je avontuur; hoe kort het jammer genoeg ook maar bleek te zijn. Ik ben wel benieuwd naar volgende zondag, om dan te weten of mijn vermoeden klopt dat jij net als ik Jasmien verdacht. Ach ja, we zien wel.

In elk geval top dat je je hebt ingeschreven voor De Mol en even top dat Kelly en haar collega's jou eruit gepikt hebben.

Blijf in elk geval wie je bent. We kijken ernaar uit jou in de toekomst te zien in de reeks Topdokters 😉


Tot slot nog even dit.
Voor die 'Isidoor Bach' poster moet je bij @WesleyN zijn. Hij had die "hint" als eerste gevonden. viewtopic.php?f=90&t=4837

En zoals anderen aanhaalden, mogen we je Mona Lisa-smile niet vergeten natuurlijk. Deze gif is het werk van @mjohlan :
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen15 mei 2021, 14:41

 3423  Yens
Dag Katrien,

Je was van in het begin een van mijn favoriete kandidaten, en dit leuke filmpje bewijst dat eens te meer!

Nooit echt getwijfeld of je de mol zou zijn, maar wel iemand die in mijn ogen de finale kon halen. Het was dan ook heel spijtig dat je (in mijn ogen) te vroeg het spel moest verlaten.

Het ga je goed, en moest je tussen je drukke beroepsbezigheden ooit eens tijd vinden voor dit forum, dan zouden we dat echt appreciëren 😃.

Groetjes,

Eveline (a.k.a. Jansen)
Gebruikersavatar

Yvo15 mei 2021, 15:18

 1111  Uma
Dag Katrien,

je was één van mijn twee favoriete kandidaten dit seizoen. En meteen ook mijn molverdachte numero één vanaf aflevering 1.
Toen je eruit lag, was ik volledig van slag. Ik was bijna 100% zeker dat jij het was.
In ieder geval vind ik jou een super tof persoon. Het was leuk om je in het programma De Mol bezig te zien.
En met je liefde voor opera en klassieke muziek vind ik jou ook een dame van niveau.
Bedankt voor je deelname! Ik kijk er naar uit jou zondag op TV te zien in de reünie aflevering.

Doei 😛
Gebruikersavatar

mjohlan15 mei 2021, 16:02

 328  Yens
Dag Katrien.

Bedankt voor het sympathiek filmpje. Tof. 👍🏻

Je kan je niet inbeelden hoe spijtig ik je eliminatie vond ergens halverwege het spel. Niet dat ik je zo als mol zag, maar gewoon vanwege je persoonlijkheid. Blijkbaar de gereserveerde en mysterieuze kandidaat, maar ééntje met de nodige gedrevenheid en die zeer grappig uit de hoek komt.

Ja, je was als een fantastisch kandidaat die het intelligent wist te spelen en de culturele interesse van half Vlaanderen toch eventjes wist te verruimen naar Bach. En dat domino-steentjes plaatsen geen deel uitmaakt van je "toffere knutselwerk", who cares. Indien nog niet geval, hoop ik van harte dat je ooit het plezier hebt om samen met je eigen kinderen de flosj te pakken op de kermis. 😃
We hebben je zien genieten van je deelname, dat is dan ook het belangrijkste.

Bedankt voor je deelname waardoor je ons mooie momenten bezorgde. Veel liefde en geluk voor je en al die welke nauw aan je hart liggen. Het gaat je goed, en je bent altijd welkom hier.🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 mei 2021, 16:03

 1690  Sven
Dag Katrien, je stond bij mij wel even op mijn lijstje, vooral om de rust die je uitstraalde, de kalmte bij de eliminaties was dan weer iets om je weer te schrappen. Dat werd dan definitief bij het "hondenbaasjes zoeken", waar je mensen waarbij niet zeker was of ze het baasje waren aansprak en zij effectief een hondenbaasje waren.
Hoe kan een kandidaat zo kalm blijven terwijl al de de anderen wel lijken te sterven van de stress bij de eliminaties? Ben wel eens benieuwd wie jouw verdachte was om zo zeker te zijn van je stuk.
Wie weet zien we je nog terug op het forum,
Veel groetjes.
Gebruikersavatar

The hunter16 mei 2021, 13:54

 282  Uma
Hey Katrien,

Geweldig om te zien dat je dezelfde mysterieuze blik in het filmpje hebt als in het spel. Het zal diezelfde blik zijn die jou bij veel molloten hier op het forum verdacht heeft gemaakt 😉 Ikzelf had je als verdachte afgeschreven bij de pianoproef, omdat je en Philip zijn deel goed had aangeleerd en dan nog eens bij Kevin het foutje had verbeterd, om nadien je toch ook weer verdacht te vinden tegen beter weten in 🙂
Het was echt zalig om te zien hoe je genoot van de pianoproef! En degenen die vonden dat je een onvaste hand had bij de dominosteentjes, zouden nog eens de wijnproef moeten herbekijken 😉 Het gemak waarmee jij Sven volgde was indrukwekkend!

Het ga je goed!