Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paraceta15 mei 2021, 11:55

 717  Sven
Ah Noah, de "nieuweling" in de groep. Het was superfijn om te zien hoe snel je je draai vond tussen de andere kandidaten! Ook je inzet was echt fantastisch: dan denk ik in de eerste plaats aan de Carpool Karaoke en het druiven pletten op de Calmont Klettersteig. Die 2 opdrachten toonden echt hoe je er vol voor ging en onmogelijk de Mol kon zijn. Nog eens een dikke proficiat om je plaats te verdienen in de groep, wees maar zeker dat we ons dat allemaal nog heel lang zullen herinneren! Merci voor het filmpje en merci voor je deelname, het was super om je bezig te zien!
Gebruikersavatar

Jansen15 mei 2021, 12:18

 3423  Yens
Dag Noah,

Wat een toffe kandidaat was je toch 😀. Dit filmpje bewijst dat maar weer eens 👍🏻.

Dikwijls heb ik gedacht, zat Noah nog maar in het programma, zo'n kandidaat die zonder blikken of blozen vol voor de opdrachten ging. Zeker een prestatie in deze groep!

Je bent echt een lieve jongen, houden zo! En kom gerust volgend jaar hier meespeuren naar de volgende mol 😎.

Groetjes,

Eveline (a.k.a. Jansen)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2021, 12:51

 8153
Hoi Noah
Leuk je terug te zien! Amai, jij hebt wel moeten strijden voor je plek en je hebt dat super gedaan! Het was fijn om te zien dat je je onmiddellijk thuis voelde in de groep en zijn jou onmiddellijk aanvaard hebben. Chapeau voor je reactie na het filmpje van de ontmoeting van de 2 mollen in het maïsveld: prachtig hoe je daar je cool daar. Je optreden in de Carpool Karaoke was ook memorabel, het was duidelijk dat je je daar enorm amuseerde. Knap ook dat je je zo hard inzette voor de groep (dat druivenpersen, jawadde!). Jammer dat je zo vroeg al terug naar huis moest, maar het was niet anders.
We hebben van jou genoten. Kom gerust volgend jaar samen met ons speuren naar de mol.
Dikke knuffel!
Gebruikersavatar

lucu15 mei 2021, 13:50

 551  Sven
Beste Noah,

Ondanks de felle beschietingen van Annelotte en Jasmien, en misschien wel mede dankzij de berekende schoten van Lennart, geraakte je heelhuids over het intussen beroemdste maïsveld van Vlaanderen en belandde je toch nog bij de tien kandidaten die naar Duitsland mochten afreizen! Chapeau voor zoveel bravoure! 👏🏻

In het begin hield ik er rekening mee dat je de mol zou kunnen zijn, maar door je volle overgave schrapte ik die mogelijke 'twist' al snel. Op de Calmont Klettersteig werd het me namelijk duidelijk dat je het met je "Whatever. No matter what"-houding wel eens ver zou kunnen schoppen. Want al hield je je soms wat op de achtergrond, je ogen hield je wagenwijd open, een gave die je tijdens de hypnoseproef nog eens duidelijk demonstreerde... 😱

Hoe dan ook, je was een fijne kandidaat, die zich quasi moeiteloos in de groep integreerde en die altijd op scherp stond. Even dacht ik zelfs dat je op het goede mollenspoor zat, maar dan liep je toch nog voortijdig tegen een rood scherm aan. Maar je hebt je ongetwijfeld rot geamuseerd en de tijd van je leven beleefd. Dat spatte anders wel duidelijk genoeg van het tv-scherm af, zoals tijdens de hilarische Carpool Karaoke! 😂😂😂

Noah, je was een erg sympathieke en toffe kandidaat. En wie weet zien we je hier volgend jaar terug als mollenvanger!

Het ga je goed!
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2021, 14:15

 2834  Uma
Noah, je hebt het schitterend gedaan.
Sowieso de kandidaat die op de meest heldhaftige manier ooit in het programma is gekomen. Als dat niet iets is om trots op te zijn..
Ik was ook heel blij dat Jens door een andere West-Vlaming werd vervangen, want een reeks zonder provinciegenoten zou ik toch een domper gevonden hebben.
Blij dat je erbij was!
Gebruikersavatar

mjohlan15 mei 2021, 14:52

 328  Yens
Dag Noah. Bedankt voor je filmpje.
Je was de kandidaat die het fysiek het hardst diende te vechten voor zijn deelname. Je epische strijd in Liedekerke verdient het nodige respect en is iets waar je terecht trots op mag zijn. 👍🏻Dat je buiten snel drinken ook snel druivensap met de voeten wist te persen was in meerdere opzichten grappig. De beste herinneringen aan je zijn toch je wapenfeiten in de Carpool Karaoke, de wijze van jeugdige overgave kenmerkte je als kandidaat. Als de sympathieke en iets te naïeve benjamin van de groep heb ik wel van je weten te genieten.
Je was een toffe kandidaat en ik hoop voor je dat deze ervaring je leven rijker heeft gemaakt.
Je bent hier altijd van harte welkom om met ons van gedachten te wisselen. Het gaat je goed.🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 mei 2021, 16:13

 1690  Sven
Hey Noah,
Bedankt voor je filmpje. Het feit dat je heel weinig verdacht werd lag vooral aan de positie van Jens bij de maïsproef. Stel dat Annelotte was afgevallen zou je alleszins veel meer verdacht zijn geweest.
Jij bent de enige kandidaat die het verhaal van de andere kant heeft beleefd. Van bij de vijand proberen bij de groep te komen met 9 concurrenten en 9 tegenstanders die je proberen te verhinderen dat te doen. Eigenlijk moet je Lennart bedanken, dank zij hem heb je toch een deel van het verhaal mogen meeschrijven, al was het wel zuur voor Jens.

Beste Noah, proficiat dat je zelfs de mol die in jouw groep zat hebt kunnen verschalken, die zal het ook wel gebaald hebben. Je hebt het toch maar gedaan.
Veel groeten en tot ziens.
Gebruikersavatar

astridm15 mei 2021, 20:33

 287
Leuk dat ook jij de weg naar dit forum hebt kunnen vinden Noah. Dat maisveld heb je geweldig gedaan en daarmee zeker je plek in de groep verdiend. Toen jij eruit ging was ik echt verrast, ik had iemand anders verwacht maar ja, ik had ook de mol fout, dus wat weet ik er nou van. 😃
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2021, 22:44

 3547  Sven
Eila, Noah! Dah Kirl!
Hoe dak da ier int West Vlams zette?

Manneke, wuk nen intree was me da?! Hèt da hoe hedoan vannut 't maisveld in den auto. Aljinne spittig van Jens natuurlijk. Moja, das 't spel zekers?
Ge woard ne gjistign kandidoat. De jongstn nog wel. Geweun bére.
Merci vo jun filmpke iere. Kom herust nog ne kji langst! Wie weet, tot loater e 😎
Gebruikersavatar

The hunter16 mei 2021, 14:21

 282  Uma
Hey Noah,

Beter dan masterveecee ga ik het niet kunnen verwoorden! Het was heel tof dat jij erbij was, je hebt je plaats dubbel en dik verdiend. Ongelooflijk hoe matuur je al bent voor je leeftijd, je lijkt echt geen broekie van 18 en paste perfect in de groep. Het was mooi om te zien hoe jij je in elke opdracht smeet. Als er meer zoals jou waren geweest (of als je langer in het spel zou zijn gebleven) was de pot ongetwijfeld een stuk hoger hoger geweest!
En nogmaals bedankt voor de mooie momenten die je ons bezorgd hebt 😉

Het ga je goed!