[Philip] Wie weet...

Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2021, 12:31

 3423  Yens
Dag Philip 😀,

Wat heb ik toch genoten van jouw fratsen en onhandigheidjes tijdens het programma. Maar wat me vooral zal bijblijven is jouw stuwende kracht en humor 😂.

Ik kan me best voorstellen dat het een zaligheid moet zijn voor je studenten om iemand als jij voor de klas te hebben. Ik heb me zelfs afgevraagd of jouw theorieën over marketing, je geholpen hebben in het programma?

In elk geval, super gedaan, je was een echte spelbepalende kandidaat en je passage in het programma was zonder overdrijven memorabel 😀.

Het ga je goed, en kom volgend jaar gerust meespeuren op ons forum (als je agenda dat toelaat) 😀.

Groetjes,

Eveline ( a.k.a. Jansen)
Gebruikersavatar

lucu16 mei 2021, 12:33

 551  Sven
Beste Philip,

Jij moet zowat de vleesgeworden onhandigheid zijn, maar dan verpakt in een uiterst aaibare, innemende, gevatte persoonlijkheid, zij het met een explosieve prefrontale cortex. ‘Er zijn kosten aan’, zeggen de mensen dan, maar met jou hebben alle kandidaten en alle tv-kijkers zich in ieder geval kostelijk geamuseerd. 😂

“Je moet snel zijn in het leven!”, zei je aan je mededrinkebroers tijdens de wijnproeverij, maar jammer genoeg was jezelf net ietsje te snel en zat je op de foute mol. Tegelijkertijd liet je twee van de drie finalisten - de derde acteerde geloofwaardig ! - paf staan van verbazing, want hun mol verdween uit het spel! Toch wel een memorabele, unieke prestatie! Maar wie weet heb je nog een comeback voor ons in petto! 😱

Het hardst heb ik denk om jou gelachen tijdens de Oberbrigade, waar je tijdens de afdaling erg gevat reageerde op je tegenliggers: “Sie haben bestellt?”. Iedereen ging plat van het lachen en ik rolde letterlijk uit mijn zetel, waar ik gedurende enige tijd schokkend van het lachen bleef liggen… 😂😂😂

Afbeelding

Philip, je was een geweldige kandidaat in misschien wel de meest hilarische De Molreeks ooit. Jouw unieke persoonlijkheid heeft daar veel aan bijgedragen. Jammer dat je op de valreep de finale miste, maar je nam je rode scherm met gepaste inborst: je had je geweldig geamuseerd en je was dankbaar om dit avontuur te mogen beleven. 😍

Je dierbaren (inclusief je studenten) mogen zich in de handen wrijven met iemand als jij. Altijd klaar voor een kwinkslag, het hart op de juiste plaats en altijd iets van een kwajongen in zich. Jouw cassetje van eigenschappen is aardig gevuld! 😉

Het ga je goed!
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 12:43

 3547  Sven
Hey Philip!! Welkom op ons forum!
Bedankt voor je filmpje.

Ik moet eerlijk zijn, zelfs met je (al dan niet echte) stunteligheid (no offence e 😉 ) was jij voor mij geen mol, maar wel een goeie kandidaat.
En je
Afbeelding
(puur op onderschift e 😉 )
heeft je natuurlijk wel de das om gedaan. Wat geen schande is natuurlijk, de rest schrok er ook van net voor de finale 😉
Bedankt voor je leuke deelname aan de Mol.

En ik stel voor dat je hier gerust nog eens terug komt. Wat denk je?
Afbeelding
Gebruikersavatar

Paraceta16 mei 2021, 12:52

 717  Sven
Ah Philip, de kandidaat die zowat de meest verdachte moet geweest zijn tijdens het spel ooit! Ik vraag me nog steeds af hoe dat kwam: je bent zo'n übersympathiek persoon met een hoge aaibaarheidsfactor. Ok, toegegeven, sommige van je acties waren aan de iets minder handige kant, maar je handelde duidelijk altijd te goeder trouw! Je bent echt een fantastisch persoon die nog lang herinnerd gaat worden in Mollenland; merci "Flipper"!
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 12:53

 2834  Uma
Philip, man, hoe aanstekelijk is jouw enthousiasme! Ik vraag me intussen af of jouw colleges rond marketing van hetzelfde enthousiasme doorspekt zijn.

Ik geniet van hoe jij in het leven staat, hoe je het positieve ziet in alles. God wat heb ik daar bewondering voor. Mocht ik vlak voor de finale uitgeschakeld worden, ik zou waarschijnlijk zwaar ontgoocheld zijn, mezelf voor de kop slaan, iedereen zou mij enkele minuten gerust moeten laten waarschijnlijk. Maar bij jou was er meteen dankbaarheid, appreciatie voor het feit dat je hebt mogen deelnemen aan het beste programma aller tijden en hebt mogen proeven van het avontuur dat erbij hoort. Moge menig mens daar een voorbeeld aan nemen.
Je stond open voor letterlijk élke uitdaging. Wijn proeven, bergen opfietsen, aan een bergwand slapen, in minder dan een dag een pianostukje van Bach aanleren, niets was je te veel. Voor niets ging je uit de weg. (Trouwens nog altijd ongelooflijk hoe je dat pianostukje aanleerde, zelfs zonder piano in de buurt, geen idee hoe je dat voor mekaar kreeg, maar het was érg knap gedaan.)

Voor de mollenjagers hier op het forum was je - algemeen beschouwd - nooit verdacht. Voor je compagnons ter plaatse blijkbaar wel. Toont ook maar weer aan hoe verschillend het is om te oordelen, naargelang het oogpunt dat men heeft.
Enthousiast en onbezonnen, soms klungelig maar altijd vol overgave. Je was een erg fijne kandidaat om bij deze groep te hebben, Flipper!

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 13:01

 3547  Sven
Paraceta schreef: 16 mei 2021, 12:52 Ah Philip, de kandidaat die zowat de meest verdachte moet geweest zijn tijdens het spel ooit! Ik vraag me nog steeds af hoe dat kwam: je bent zo'n übersympathiek persoon met een hoge aaibaarheidsfactor. Ok, toegegeven, sommige van je acties waren aan de iets minder handige kant, maar je handelde duidelijk altijd te goeder trouw! Je bent echt een fantastisch persoon die nog lang herinnerd gaat worden in Mollenland; merci "Flipper"!
De Flipper? Ja, ewel
Afbeelding 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2021, 13:34

 8153
Hoi Philip,
Wat heb ik genoten van jouw "optreden" in de beste TV-serie ter wereld! En hoe heb jij genoten van je avontuur! Ik kon niet anders dan meegenieten toen ik jou zag genieten. Mijn tekst bevat een beetje teveel genieten, maar genieten past gewoon bij jou. Je was zowaar enthousiast om bengelend aan een rotswand te gaan slapen, ik zou daar toch wel wat voor gebibberd hebben.
Je was een prachtkandidaat en één van de kleurrijkste "figuren" die ooit meededen aan De Mol en dat ligt niet alleen aan je "gebrek aan evenwichtsgevoel, zoals Lennart het omschreef" of je "handigheid", maar ook aan je immer positieve ingesteldheid en enthousiasme.
Mijn collega's hierboven hebben eigenlijk al allemaal geschreven wat ik ook wilde zeggen, dus ik kan mij alleen maar bij hen aansluiten.
Dat je een grote meneer bent, toonde je ook bij je afscheid: positief en dankbaar voor alles.
Veel liefs!
Gebruikersavatar

The hunter16 mei 2021, 13:40

 282  Uma
Ha de Flipper!

Geweldig dat je hier ook even je zegje komt doen. Ik moet dat zeggen dat ik absoluut genoten heb van je deelname aan het spel! Hoe je je telkens volledig gaf, vaak met succes en even vaak niet, en vooral hoe je elk moment met volle teugen leek te genieten 😃 Een levensgenieter pur sang! Er zouden meer mensen zoals jij in het leven moeten staan, de wereld zou er een stuk minder verzuurd uitzien 😉 Ik heb je nooit verdacht, maar je medespelers des te meer en daar gaat het tenslotte om. Ik ben wel eens benieuwd wie jij dan dacht dat de mol was, ik ben vrij zeker dat jij Sven in de smiezen had, maar je weet maar nooit. Waarschijnlijk komt dat in de revealaflevering vanavond wel aan bod, maar indien niet, altijd welkom om het hier te laten weten.

Het ga je goed!
Gebruikersavatar

mjohlan16 mei 2021, 15:10

 328  Yens
Dag Philip.

Tof dat berichtje van je, en man toch, wat heb ik van je genoten als mens en kandidaat/pseudo-mol.
Je overheersende positiviteit, aanstekelijk enthousiasme en menslievendheid maken van je een fantastisch iemand. Eigenschappen welke je met de nodige humor en tact weet over te brengen naar o.a. je medekandidaten tijdens dit “De Mol”-seizoen. Exemplarisch mooi. 🙂

Geen enkele uitdaging leek je als “trouwe en duurzame Volvo” van de groep te zwaar of te moeilijk. Was het nu pianospelen, SUP-peddelen, sky jumpen of overnachten in een tentje op 70 meter hoogte tegen een rots, van die “Mit einer Handbremse auf” was er toen totaal geen sprake. 👍🏻
Een flauwe patee welke blijkbaar geen vrouwen durft te versieren? Blijkbaar een understatement want je wist best je charmes te etaleren naar menig vrouwelijke medekandidaat. Al leek dit bij Jasmien wel in een tijdelijke Koude Oorlog te zijn ontaard. En je onhandigheid bij de dominosteentjes of bij het uitlaten van de honden in het park, of nog je angst voor ballen, nu het maakt net je persoonlijk plaatje realistisch.

Ik ben oprecht blij dat je deze “once in a lifetime”-ervaring kon toevoegen in één van je laadjes. Het was overduidelijk je er dankbaar van genoot, dus voor mij is het overduidelijk dat bibi zijn spreekwoordelijk flosj te pakken heeft gekregen. Philip, je was een zeer fijne kandidaat, het gaat je goed! 🙂
Gebruikersavatar

SherlockMolmes16 mei 2021, 15:23

 57
Philip!!!
Je was, zonder te overdrijven, een van de kleurrijkste kandidaten die de Mol ooit heeft gehad.
Het was geweldig om je bezig te zien. En ook hoe Sven daar soms mee om ging (waar hebben ze die gemaakt 😂)
Je kwam over als een fijn mens, en totaal niet bang om volledig jezelf te durven zijn. Dat is een prachtige eigenschap. 🙂

Bedankt voor je deelname Flipper
Gebruikersavatar

Jay-Lo16 mei 2021, 15:42

 1690  Sven
Dag Philip,

Wat een parcours heb jij afgelegd zeg. Elke eliminatie op 1 iemand inzetten en dan toch nog bijna de finale halen. Ik hoop wel dat we straks te weten gaan komen op wie jij dan zat, en, of je nog steeds dezelfde verdachte had nadat je te weten kwam dat elke finalist op jou zat. Eigenlijk wil ik ook wel weten of je onderweg van verdachte gewisseld hebt, want dat leek wel zo in de derde aflevering.
Ik geloof wel dat er verschillende kandidaten zijn gesneuveld omdat ze jou als verdachte hadden, enfin, we zullen straks wel zien.
Veel succes nog, en wie weet zien we je hier nog terug.