Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Paraceta21 mar 2021, 21:09

 717  Sven
@Vermoljoen: Tenzij zoals iemand anders al vermeldde, de 10 reserves allemaal kandidaat-mollen waren. Probleem: dan is Jens' exit op niks gebaseerd.
Gebruikersavatar

anton.smets21 mar 2021, 21:32

 50  Uma
anton.smets schreef: 21 mar 2021, 21:07 De vraag is nu: is Noah sowieso niet de mol omdat de anderen een eliminatietest hebben moeten afleggen over de mol?
Volgens mij zit het zo: ze hebben bij de 10 extra mensen ook een 'reservemol' gestoken. Als er een van de reservekandidaten in de auto geraakte, deden de echte kandidaten de test en moest degene met de slechtste score thuisblijven. Maar als de reservemol ik de auto geraakte, dan was de test niet van belang en moest de echte mol thuisblijven!

Dit zou dus betekenen dat ze twee mollen hebben opgeleid voor dezelfde taak, maar dat de echte mol niet op de hoogte was van een mogelijke tweede mol (of juist wel?) Wat denken jullie hiervan? Ik geloof niet dat ze bij de mol zomaar Noah zouden elimineren als mogelijke mol door deze opdracht
Het is dus wel degelijk zo! Nu vraag ik me af: zou de mol het gezicht van de reservemol gezien hebben? Want hij/zij zou het gezicht van Noah al gezien hebben, en dan op die moment beseft hebben dat hij/zij geëlimineerd was. Kunnen we iets afleiden uit de reacties van de kandidaten? Zag Jens er verbaasd uit of niet?
Gebruikersavatar

Kenlybe21 mar 2021, 21:33

 10
anton.smets schreef: 21 mar 2021, 21:07 De vraag is nu: is Noah sowieso niet de mol omdat de anderen een eliminatietest hebben moeten afleggen over de mol?
Volgens mij zit het zo: ze hebben bij de 10 extra mensen ook een 'reservemol' gestoken. Als er een van de reservekandidaten in de auto geraakte, deden de echte kandidaten de test en moest degene met de slechtste score thuisblijven. Maar als de reservemol ik de auto geraakte, dan was de test niet van belang en moest de echte mol thuisblijven!

Dit zou dus betekenen dat ze twee mollen hebben opgeleid voor dezelfde taak, maar dat de echte mol niet op de hoogte was van een mogelijke tweede mol (of juist wel?) Wat denken jullie hiervan? Ik geloof niet dat ze bij de mol zomaar Noah zouden elimineren als mogelijke mol door deze opdracht
Spijker op de kop dus.
Maar betekent dit dat Jens dus zeker is uitgeschakeld aangezien hij een ontmoeting had, of was het incognito? Jens heeft geen rood scherm gekregen. Indien dit een fout is en ze per ongeluk de regel die Gilles in Zuid-Afrika had herhaald hebben gebroken is het een grote slordigheid, niet wat we gewend zijn.
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 mar 2021, 21:34

 2354  Uma
Goed idee idd om eens naar de reactie van Jens te kijken!

Scherp!
Gebruikersavatar

anton.smets21 mar 2021, 21:36

 50  Uma
Kenlybe schreef: 21 mar 2021, 21:33 Spijker op de kop dus.
Maar betekent dit dat Jens dus zeker is uitgeschakeld aangezien hij een ontmoeting had, of was het incognito? Jens heeft geen rood scherm gekregen. Indien dit een fout is en ze per ongeluk de regel die Gilles in Zuid-Afrika had herhaald hebben gebroken is het een grote slordigheid, niet wat we gewend zijn.
Jens komt niet terug, hij heeft al een interview gehad met Gilles van Bouwel. Als er iemand kan terugkomen, wordt dit ook sowieso vermeld in dezelfde aflevering denk ik (zo werd er ook naar gewezen bij Hans). Spijtig dus, want Jens was al mijn favoriet
Gebruikersavatar

Korrai21 mar 2021, 21:39

 25
Als we nu het laatste fragmentje zien kunnen we ervan uitgaan dat de mol in de eerste opdracht ook zijn best gedaan. Want ook de mol kon er uit gaan.

Dus qua mol jagen hebben we hier niet veel aan.
Gebruikersavatar

Kenlybe21 mar 2021, 21:39

 10
anton.smets schreef: 21 mar 2021, 21:36 Jens komt niet terug, hij heeft al een interview gehad met Gilles van Bouwel. Als er iemand kan terugkomen, wordt dit ook sowieso vermeld in dezelfde aflevering denk ik (zo werd er ook naar gewezen bij Hans). Spijtig dus, want Jens was al mijn favoriet
Ah damn, toch wel slordig van De Mol dan na wat ze in Zuid-Afrika gedaan hadden met geen rood scherm = geen eliminatie.
Laatst gewijzigd door Kenlybe op 21 mar 2021, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Christoph.P21 mar 2021, 21:40

 16  Uma
Jens komt dus niet terug. Anders zouden we zeker weten dat zowel Jens als Noah niet de mol zijn.
Gebruikersavatar

BeaVer21 mar 2021, 21:41

 1293  Uma
Eerst zien, dan geloven.
Ik geloof niet dat Jens er al uit is. Ook omwille van het feit dat Jens geen rood scherm heeft gekregen.
Gebruikersavatar

Yvo21 mar 2021, 21:43

 1111  Uma
Vermoljoen schreef: 21 mar 2021, 21:34 Goed idee idd om eens naar de reactie van Jens te kijken!
Hij zag er vooral heel teleurgesteld uit.
Als hij nog terug komt, denk ik niet dat hij de mol is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 mar 2021, 21:43

 2354  Uma
Korrai schreef:Als we nu het laatste fragmentje zien kunnen we ervan uitgaan dat de mol in de eerste opdracht ook zijn best gedaan. Want ook de mol kon er uit gaan.

Dus qua mol jagen hebben we hier niet veel aan.
Het gaat hier nog steeds om 5.000 euro he. Ik denk dat de Mol wel het risico heeft genomen om iemand in de auto te krijgen zodat dit geld niet werd verdiend. Kans van 1/10 dat de Daft Punk Mol in de auto zou geraken is niet zo groot.
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt21 mar 2021, 21:44

 90  Uma
Als Jens de oorspronkelijke Mol was, dan zou de keuze om bij het drone-scherm te gaan zitten niet logisch zijn geweest. De Mol gaat voor zijn plek willen vechten (en dus willen schieten - denk ik dan). Daardoor lijkt het me weinig waarschijnlijk dat Noah de Mol is.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37