anton.smets schreef: ↑21 mar 2021, 21:07 De vraag is nu: is Noah sowieso niet de mol omdat de anderen een eliminatietest hebben moeten afleggen over de mol?Het is dus wel degelijk zo! Nu vraag ik me af: zou de mol het gezicht van de reservemol gezien hebben? Want hij/zij zou het gezicht van Noah al gezien hebben, en dan op die moment beseft hebben dat hij/zij geëlimineerd was. Kunnen we iets afleiden uit de reacties van de kandidaten? Zag Jens er verbaasd uit of niet?
Volgens mij zit het zo: ze hebben bij de 10 extra mensen ook een 'reservemol' gestoken. Als er een van de reservekandidaten in de auto geraakte, deden de echte kandidaten de test en moest degene met de slechtste score thuisblijven. Maar als de reservemol ik de auto geraakte, dan was de test niet van belang en moest de echte mol thuisblijven!
Dit zou dus betekenen dat ze twee mollen hebben opgeleid voor dezelfde taak, maar dat de echte mol niet op de hoogte was van een mogelijke tweede mol (of juist wel?) Wat denken jullie hiervan? Ik geloof niet dat ze bij de mol zomaar Noah zouden elimineren als mogelijke mol door deze opdracht
anton.smets schreef: ↑21 mar 2021, 21:07 De vraag is nu: is Noah sowieso niet de mol omdat de anderen een eliminatietest hebben moeten afleggen over de mol?Spijker op de kop dus.
Volgens mij zit het zo: ze hebben bij de 10 extra mensen ook een 'reservemol' gestoken. Als er een van de reservekandidaten in de auto geraakte, deden de echte kandidaten de test en moest degene met de slechtste score thuisblijven. Maar als de reservemol ik de auto geraakte, dan was de test niet van belang en moest de echte mol thuisblijven!
Dit zou dus betekenen dat ze twee mollen hebben opgeleid voor dezelfde taak, maar dat de echte mol niet op de hoogte was van een mogelijke tweede mol (of juist wel?) Wat denken jullie hiervan? Ik geloof niet dat ze bij de mol zomaar Noah zouden elimineren als mogelijke mol door deze opdracht
Kenlybe schreef: ↑21 mar 2021, 21:33 Spijker op de kop dus.Jens komt niet terug, hij heeft al een interview gehad met Gilles van Bouwel. Als er iemand kan terugkomen, wordt dit ook sowieso vermeld in dezelfde aflevering denk ik (zo werd er ook naar gewezen bij Hans). Spijtig dus, want Jens was al mijn favoriet
Maar betekent dit dat Jens dus zeker is uitgeschakeld aangezien hij een ontmoeting had, of was het incognito? Jens heeft geen rood scherm gekregen. Indien dit een fout is en ze per ongeluk de regel die Gilles in Zuid-Afrika had herhaald hebben gebroken is het een grote slordigheid, niet wat we gewend zijn.
anton.smets schreef: ↑21 mar 2021, 21:36 Jens komt niet terug, hij heeft al een interview gehad met Gilles van Bouwel. Als er iemand kan terugkomen, wordt dit ook sowieso vermeld in dezelfde aflevering denk ik (zo werd er ook naar gewezen bij Hans). Spijtig dus, want Jens was al mijn favorietAh damn, toch wel slordig van De Mol dan na wat ze in Zuid-Afrika gedaan hadden met geen rood scherm = geen eliminatie.
Vermoljoen schreef: ↑21 mar 2021, 21:34 Goed idee idd om eens naar de reactie van Jens te kijken!Hij zag er vooral heel teleurgesteld uit.
Korrai schreef:Als we nu het laatste fragmentje zien kunnen we ervan uitgaan dat de mol in de eerste opdracht ook zijn best gedaan. Want ook de mol kon er uit gaan.Het gaat hier nog steeds om 5.000 euro he. Ik denk dat de Mol wel het risico heeft genomen om iemand in de auto te krijgen zodat dit geld niet werd verdiend. Kans van 1/10 dat de Daft Punk Mol in de auto zou geraken is niet zo groot.
Dus qua mol jagen hebben we hier niet veel aan.