Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Jay-Lo28 mar 2021, 22:05

1690  Sven
Eens met @bert.dekimpe , de mol moet niet aansturen om op die knop te duwen. De mol moet gewoon afwachten en op het laatste de code vinden, nadat er al heel wat geharrewar was. Natuurlijk moet de mol er ook voor zorgen dat de 3000 geen 5000 wordt.
Philip hier weer verdacht naar voor gebracht, 5000 zeggen ipv 3000, ik denk dat dat gewoon een foutje was, anders leggen ze het er wel dik op. In de 1ste aflevering zei hij al te weten dat er geen zware inspanningen moesten verricht worden.
Jasmien kan goed liegen.

Gregoir28 mar 2021, 22:13

1
Philip kent het te winnen bedrag van 5000 euro nog voor er verteld wordt hoe je die kan verdienen.
Heeft de philip zich versproken of is het puur toeval?

Yvo28 mar 2021, 22:16

1111  Uma
Volgens mij heeft hij zich gewoon versproken hoor.
Een eerlijke mens die niet kan liegen. Hij was zo zenuwachtig en dan versprak hij zich.
Tenzij hij de mol is. Maar dat betwijfel ik net omdat hij zich verspreekt.

Jay-Lo28 mar 2021, 22:21

1690  Sven
Ik vind het hier eerder van voorkennis getuigen dat Katrien het vreemd vindt dat ze op zo'n smal weggetje rijden. Om de anderen alvast alert te maken dat er iets staat te gebeuren.

masterveecee28 mar 2021, 22:27

3547  Sven
Misschien kan Katrien gewoon de GPS analyseren en echt zien dat er een drukke baan naast ligt 😉

Vermoljoen28 mar 2021, 22:27

2354  Uma
Als Philip de Mol is, hadden ze dat dan in beeld gebracht? Of hebben ze het er bewust zo in gelaten om hem verdacht te maken? Mmmm stof om over na te denken.

jerodev28 mar 2021, 22:37

5
Gregoir schreef: 28 mar 2021, 22:13 Philip kent het te winnen bedrag van 5000 euro nog voor er verteld wordt hoe je die kan verdienen.
Heeft de philip zich versproken of is het puur toeval?
Moest dit een verspreking zijn zou het me verwonderen dat ze dit in de aflevering laten zitten.

SiMol28 mar 2021, 22:43

264
Ik zou bij deze proef vooral letten op de kandidaten die zich op de achtergrond hebben gehouden.

De kans was heel groot dat er minstens 1 groep voor de rode knop ging gaan. Als mol kan je jou dus gewoon afzijdig houden en hopen dat de code gevonden wordt. Als je voelt dat de code niet gevonden zal worden kan je nog altijd sturen op het vinden van de code. Maar mij leek het dat de code relatief snel gevonden is geweest, mede door de boodschap van Gilles.

Maar je kan als mol ook gewoon vol voor de rode knop spelen, want er zijn kandidaten die dit ook zouden doen en deden. Dus op zich ook niet verdacht.

Enkel de versprekingen van Philip vond ik verdacht, zou de montage het ons het into the face tonen? Gezien dat het in het verleden vaak niet zo was, doen ze het nu misschien net daarom wel eens 🤔

Conclusie, moeilijke proef om iets uit op te maken. Enkel Phili 'verdachte' dingen zien doen, maar ligt er misschien teveel bovenop 🤔

Jansen28 mar 2021, 22:44

3423  Yens
@jerodev
Juist wel natuurlijk, is al meer dan eens gebeurd trouwens dat uitspraken van kandidaten die "verdacht" klinken, uitvergroot worden. M.a.w. net omdat het in de uitzending zit, doet me vermoeden dat ze het er met opzet hebben laten inzitten. Philip heeft zich trouwens in de piano-opdracht voor mij compleet onverdacht gemaakt.

Lord Nubbles28 mar 2021, 22:51

1
Philip verspreekt zich over het te winnen bedrag, stemt daarna op 1 kandidaat en mag op zijn stoeltje blijven zitten... Ofwel is hij de mol, ofwel gigantisch veel sjans...

Jay-Lo28 mar 2021, 22:53

1690  Sven
Zou de mol in de tweede aflevering zeggen all in te gaan? Ik weet dat nog zo niet hoor.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11