Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Cedric02 mei 2021, 22:32

2834  Uma
Tranen gelachen toen Sven verscheen in bruidsjurk. Amajongestoch😂😂

Jay-Lo02 mei 2021, 22:36

1690  Sven
Vond ook dat Lennart nog net op slip kwam onmols, maar wel zijn 1500 euro verkwanselt door meteen "euh" te zeggen.

En Annelotte, die denkt dat ze voorzichtig naar beneden wordt gehesen: 'ga ik vallen?' Lennart geeft ze toch de hint: 'hou u vast', hij weet al dat ze gaat vallen, ook al was dat deel van de opdracht geslaagd.

xfar02 mei 2021, 22:59

1
Vind het toch verdacht dat Sven steeds de foute woorden zei, I mean commode? salontafel? Annelotte had de taak nochtans heel goed beschreven

joeri.michiels02 mei 2021, 23:04

176  Sven
Die persoon in het pak gaat echt niet Sven zijn. Annelotte kon dat ook zien en dan zou men die toch beter afschermen zoals in Liedekerke. En Jens even laten overkomen en dat in coronatijd... denk het niet. Ik zie er ook Jens niet in.

Cadfael02 mei 2021, 23:05

229  Uma
Bedank aan de makers om Sven in een trouwkleed op rolschaatsen te steken 😂

Die direct "euh" van Lennart zou ik ook echt voor hebben. Daarnaast kwam hij op het laatste moment op "slipje".
Daarnaast legde Annelotte het wel heel goed uit. Ik vind het wel vreemd dat je direct op "pedaalemmer" (die Philip beschreef als "speciale vuilbak") als woord komt.
Als je hoogtevrees hebt, snap ik ook wel dat Sven niet naar beneden ging.
Alles is verdacht, en terwijl ook niet.

joeri.michiels02 mei 2021, 23:07

176  Sven
Lennart wou zijn val misschien goed maken.

JBB02 mei 2021, 23:44

439  Uma
Zeg euh, Sven heeft al aan een rotswand gehangen en was bereid om de nacht daar door te brengen.

En nu gaat het ineens niet om dat gebouw af te dalen o.w.v. hoogtevrees?

Dan heeft hij met die rotswand toch om een of andere reden zijn angst overwonnen...

astridm03 mei 2021, 00:02

287
Cadfael schreef: 02 mei 2021, 23:05 Ik vind het wel vreemd dat je direct op "pedaalemmer" (die Philip beschreef als "speciale vuilbak") als woord komt.
Hij zei 'een speciale vuilbak die je met je voet moet bedienen' en dat kan dan eigenlijk niets anders zijn.

julieke.vdw03 mei 2021, 00:32

106  Uma
xfar schreef: 02 mei 2021, 22:59 Vind het toch verdacht dat Sven steeds de foute woorden zei, I mean commode? salontafel?
Ik dacht even dat Sven Lennart aan het "testen" was, namelijk verkeerde woorden zeggen om een reactie (of niet) uit te lokken bij zijn medekandidaat. Maar toen ik op het einde van de aflevering ontdekte dat Sven op Philip zat, vond ik dit toch vreemd gedrag.

Paraceta03 mei 2021, 00:56

717  Sven
masterveecee schreef: 02 mei 2021, 23:52 Is toch nog anders denk ik kijkende naar beneden 😉
Inderdaad, ik denk dat hij vooral bang is van het kijken vanop een grote hoogte? Ik dacht alleszins dat hij ook zei dat hij minder moeite zou hebben om van zo'n hoogte te springen ipv. ervan naar beneden te kijken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10