Sven had de bal kunnen terugkaatsen en zeggen: "3 opties:
1. We wisselen de pasvragen
2. We gaan voor het geld
3. Ik sta recht en niemand heeft iets
Je hebt 10 seconden om te beslissen!"
stefan.luyckx schreef: ↑13 apr 2021, 15:35 Ik had in die scène de indruk dat Sven denkt dat Annelotte de mol is. En dat hij dus tevreden is met 1 pasvraag omdat hem dat een voordeel oplevert tegenover ALLE kandidaten. En hij geen zin had om met zijn mol in discussie te gaan.Daar snap ik nu eens niks van.
Taupe077 schreef: ↑13 apr 2021, 17:22 Daar snap ik nu eens niks van.* Of Sven is de mol niet en is zeker van zijn stuk en wil Annelotte niet laten zien dat hij het weet.
* Of Sven is de mol ... trekt wat tijd voor de show en die pasvraag kan hem eigenlijk niet schelen want geen geld in de pot.
* Of Sven is de mol niet maar is zeker van zijn stuk en dat helpt die éne pasvraag nauwelijks en ga je beter voor geld. Want dat is tenslotte zomaar eventjes 5000 euro die je kan hebben als winnaar.
* Of Sven is de mol niet en twijfelt nog en dan ga je toch altijd in discussie ... ik zou zelf desnoods liever niks hebben dan iemand zo'n voordeel te geven!
chicawah.janssen schreef: ↑13 apr 2021, 08:33 Slim bekeken! Maar dan moet je er wel op rekenen dat ze woord houdt.Ik denk dat zelfs de meest fanatieke kandidaat wel zijn woord zal houden als dat de reden is dat ze 4 extra pasvragen hebben. De rest van de kandidaten moet dat natuurlijk niet weten.
stefan.luyckx schreef: ↑13 apr 2021, 17:55 * Of Sven is de mol niet en is zeker van zijn stuk en wil Annelotte niet laten zien dat hij het weet.Met alle respect maar dit is totaal zinloos imo. Waarom zou Sven niet willen laten zien aan Annelotte dat hij weet wie het is en daardoor 5000 euro mislopen? Dit is toch te gek voor woorden? Mocht hij nu 3 dagen op een Olsjt Carnaval gevierd hebben en dan zo reageren maar in elk ander geval is dit toch onlogisch zoals Data zou zeggen!
De manier waarop hij meteen voor de pasvragen ging was denk ik zijn test. Als hij zelf pasvragen had in de domino-opdracht dan weet hij dat Annelotte daar voor geld heeft gekozen. Dat ze nu meteen akkoord gaat met de pasvragen zonder enige discusssie kan voor hem de confirmatie zijn die hij zocht.
simon.pots schreef:Op het einde van het spel vertelt Gilles aan de groep dat al de rest met gelijke wapens strijd. Dit werd al eerder besproken hier op het forum maar wijst wel op het feit dat de mol sowieso een pasvraag heeft kunnen verzilveren. Want zoals anderen al hebben gezegd: De mol strijdt nooit met gelijke wapens.Een feit? Waar??