Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2021, 21:03

 2834  Uma
De keuze voor de benaming 'dekbedovertrek' vond ik wel overdreven. Het was gewoon een laken hé.. Enfin, misschien zat hij in een dekbedovertrek, maar dan nog, veel dikker dan een laken is dat niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2021, 21:05

 8153
joeri.michiels schreef: 03 mei 2021, 20:40 @Mollenjager-DT Ik heb jouw reactie gelezen hoor. Maar als de mol roept "Jij bent mijn winnaar.", dan maakt die zich toch bekend? Zeker als nadien bleek dat ze de mol ook was. Uiteraard kon ze nog niet weten dat Jolien ging winnen.
Alina moest eerst naar een filmpje kijken waarin haar moeder haar toesprak. Tijdens haar val moest ze naar Jolien en Bart de 4 laatste woorden roepen die haar moeder tegen haar gezegd had. Die waren "jij bent mijn winnaar". Dat was gewoon de opdracht. Geen kwestie van "ze mocht dat roepen" en/of "zo maakt ze toch bekend dat ze de mol is".
Alina's moeder wist trouwens niet dat Alina de mol was. Ze dacht zelfs van niet en wilde gewoon duidelijk maken dat ze trots was op Alina, zelfs als Alina de finale zou verliezen.
Bekijk misschien nog eens de revealaflevering 😉

joeri.michiels schreef: 03 mei 2021, 19:00 Dat riep ze inderdaad. Maar dat is als mol uzelf wel bekend maken. Dus ergens was het wel een tip.😉


Moldedju schreef: 03 mei 2021, 20:44 Lennart ... "Ik zie niets, ik zie niets" zegt hij dan nog.
...
Het lijkt wel een mol die in het donker kan zien 😉
:mrgreen:

Cedric schreef: 03 mei 2021, 21:03 De keuze voor de benaming 'dekbedovertrek' vond ik wel overdreven. Het was gewoon een laken hé.. Enfin, misschien zat hij in een dekbedovertrek, maar dan nog, veel dikker dan een laken is dat niet.
Hangt er allemaal vanaf welke kwaliteit het is. Ik vraag mij af of ik onder een laken rozenblaadjes op een donker tapijt zou vinden.
Misschien moet ik het gewoon eens proberen. 😉
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Lennart toch beter zag dan hij ons wilde doen geloven.
Gebruikersavatar

hilde.mignon03 mei 2021, 22:19

 6  Uma
Leek het nu niet alsof Annelotte haar uitleg over Philip aan het aflezen was? Ze keek niet echt naar het venster waarachter Sven en Lennart stonden. Haar ogen leken eerder een tekst te volgen achter een ander venster 🤨
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2021, 22:25

 176  Sven
Weet ik wel dat haar moeder dat zei. Vond het gewoon wel heel toevallig toen. Maar meer dan toeval was het ook niet.

hilde.mignon schreef: 03 mei 2021, 22:19 Leek het nu niet alsof Annelotte haar uitleg over Philip aan het aflezen was? Ze keek niet echt naar het venster waarachter Sven en Lennart stonden. Haar ogen leken eerder een tekst te volgen achter een ander venster 🤨
Net nog eens gekeken en het lijkt me toch dat ze zich vooral wou concentreren. Ze zouden zo'n verhaal ook voldoende groot moeten maken om leesbaar te zijn. En dan nog vanuit haar positie. Dat lijkt me moeilijk.
Gebruikersavatar

Moldedju03 mei 2021, 22:36

 507  Yens
[quoteIk vraag mij af of ik onder een laken rozenblaadjes op een donker tapijt zou vinden.
Misschien moet ik het gewoon eens proberen. 😉
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Lennart toch beter zag dan hij ons wilde doen geloven.
[/quote]

Niet met mij lachen maar ik heb het al geprobeerd 😂 Met onze dekoverbed ziet ge echt alleen wit van het laken. Echt niks voor de rest.
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2021, 22:40

 176  Sven
@Moldedju 😃 Maar was dat gewone witte stof? En voldoende licht van buiten? Ik zie wel door mijn lakens/overtrekken. Vermoedelijk Lennart ook vermits hij het laatste blaadje plots zag liggen.
Gebruikersavatar

Moldedju03 mei 2021, 23:06

 507  Yens
Tzal goede kwaliteit zijn bij ons dan he 😉 Een dekbedovertrek is wel altijd wat dikker dan een laken dacht ik.
Maar goed . Philip 'hing 'er op te kijken dus Lennart moet toch wel iets gezien hebben door die stof zodat hij die blaadjes kon oppikken.
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2021, 23:12

 176  Sven
Het heeft eerder met de stof te maken of je erdoor kan zien of niet. 😉 Ik denk ook wel dat het de bedoeling was dat hij erdoor kon zien. Op het einde van de proef kon je Lennart zijn silhouet ook wat zien door de stof.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2021, 23:26

 8153
Moldedju schreef: 03 mei 2021, 22:36 Niet met mij lachen maar ik heb het al geprobeerd 😂 Met onze dekoverbed ziet ge echt alleen wit van het laken. Echt niks voor de rest.
Ik lach niet. Had ik rozenblaadjes in huis gehad, dan had ik het ook geprobeerd. 🙂
Gebruikersavatar

Poirot03 mei 2021, 23:28

 299
Je kan ook propjes papier gebruiken 😉
Gebruikersavatar

chelsea.tesseur03 mei 2021, 23:36

 20
We kunnen wel stellen dat Lennart zo blind als een mol was tijdens deze opdracht 😉
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10