joeri.michiels schreef: ↑03 mei 2021, 20:40
@Mollenjager-DT Ik heb jouw reactie gelezen hoor. Maar als de mol roept "Jij bent mijn winnaar.", dan maakt die zich toch bekend? Zeker als nadien bleek dat ze de mol ook was. Uiteraard kon ze nog niet weten dat Jolien ging winnen.
Alina moest eerst naar een filmpje kijken waarin haar moeder haar toesprak. Tijdens haar val moest ze naar Jolien en Bart de 4 laatste woorden roepen die haar moeder tegen haar gezegd had. Die waren "jij bent mijn winnaar". Dat was gewoon de opdracht. Geen kwestie van "ze
mocht dat roepen" en/of "zo maakt ze toch bekend dat ze de mol is".
Alina's moeder wist trouwens niet dat Alina de mol was. Ze dacht zelfs van niet en wilde gewoon duidelijk maken dat ze trots was op Alina, zelfs als Alina de finale zou verliezen.
Bekijk misschien nog eens de revealaflevering

joeri.michiels schreef: ↑03 mei 2021, 19:00
Dat riep ze inderdaad. Maar dat is als mol uzelf wel bekend maken. Dus ergens was het wel een tip.
Moldedju schreef: ↑03 mei 2021, 20:44
Lennart ... "Ik zie niets, ik zie niets" zegt hij dan nog.
...
Het lijkt wel een mol die in het donker kan zien

Cedric schreef: ↑03 mei 2021, 21:03
De keuze voor de benaming 'dekbedovertrek' vond ik wel overdreven. Het was gewoon een laken hé.. Enfin, misschien zat hij in een dekbedovertrek, maar dan nog, veel dikker dan een laken is dat niet.
Hangt er allemaal vanaf welke kwaliteit het is. Ik vraag mij af of ik onder een laken rozenblaadjes op een donker tapijt zou vinden.
Misschien moet ik het gewoon eens proberen.

Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Lennart toch beter zag dan hij ons wilde doen geloven.
Proud PPP-er (Professioneel Paraceta- en Panamahoedfan)
