Mijn eerste reactie was zelf: "Ik zou €2000 bieden, want dat vind ik al veel." Toen Annelotte dus effectief €2000 bood, heb ik daar geen enkel vraagteken bij gezet. Voor mij totaal geen mollenactie.
Ik zit in een Lennarttunnel en zou het juist geweldig vinden als hij zoveel uit de pot gehaald heeft. Niet fijn, maar de kandidaten hebben zelf al ongelooflijk veel geld weggesmeten. Da´s als mol gewoon laten zien: "Het is nog altijd mijn spel."
Indien Lennart een kandidaat is, sta ik 100% achter zijn uitleg: iedereen speelt het spel keihard en tot nu toe heeft hij geen voordeel gehad.
Philip had de documenten ingekeken en al de rest heeft al minstens 1 pasvraag gehad. Terecht dat hij erop vliegt.
Indien hij een mol is, rechtvaardigt dit zijn keuze ook nog eens extra: hij moet zich als kandidaat voordoen, maar heeft tot nu toe op die manier nog niet tegen de groep gehandeld. Het meeste geld hebben de kandidaten zelf weggespeeld. Hij moet nog altijd een kandidaat lijken die er écht voor wil gaan
Of hij nu een kandidaat is of de mol, dit was wel echt een aflevering waar Lennart straf gespeeld heeft!