Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy21 mar 2021, 20:02

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Dit seizoen gaat van start op een regenachtige dag in het Belgische Liedekerke. In een maïsveld ontmoeten de 10 gloednieuwe deelnemers elkaar. Wanneer Gilles De Coster erbij komt wordt het de groep duidelijk dat niemand zeker is van zijn of haar plaats. Van tussen de maïsstengels komen namelijk 10 personen met een helm op naar voren. Zij hebben de selectie net niet gehaald en zullen strijden om er alsnog bij te kunnen zijn.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/1.php
Gebruikersavatar

Kenlybe21 mar 2021, 20:44

 10
Maar wacht nu eens. Toen met het seizoen in Zuid-Afrika was er een gelijkaardige proef en toen moest Hans vertrekken, maar hij kwam er later toch terug bij omdat je enkel kan geëlimineerd worden door een rood scherm. Dus?
Gebruikersavatar

charline.steuckers21 mar 2021, 20:53

 8
Ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat zit... is de nieuwe persoon sowieso NIET de mol? Beetje zoals Hans indertijd die uit het spel was en toch na enkele afleveringen terug kwam?
Gebruikersavatar

WxW_OléOlé21 mar 2021, 21:04

 15
Je vliegt pas uit de mol als je een rood scherm hebt gekregen. Jens kreeg nog geen rood scherm. Keert hij straks misschien nog terug?
Gebruikersavatar

stijn.bonte21 mar 2021, 21:05

 12
Ik had een theorie over Jens 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2021, 21:06

 8153
Kenlybe schreef: 21 mar 2021, 20:44 Maar wacht nu eens. Toen met het seizoen in Zuid-Afrika was er een gelijkaardige proef en toen moest Hans vertrekken, maar hij kwam er later toch terug bij omdat je enkel kan geëlimineerd worden door een rood scherm. Dus?
Ging ik ook opmerken. Jens heeft geen rood scherm gekregen, dus ik verwacht hem ooit terug.
Gebruikersavatar

anton.smets21 mar 2021, 21:07

 50  Uma
De vraag is nu: is Noah sowieso niet de mol omdat de anderen een eliminatietest hebben moeten afleggen over de mol?
Volgens mij zit het zo: ze hebben bij de 10 extra mensen ook een 'reservemol' gestoken. Als er een van de reservekandidaten in de auto geraakte, deden de echte kandidaten de test en moest degene met de slechtste score thuisblijven. Maar als de reservemol ik de auto geraakte, dan was de test niet van belang en moest de echte mol thuisblijven!

Dit zou dus betekenen dat ze twee mollen hebben opgeleid voor dezelfde taak, maar dat de echte mol niet op de hoogte was van een mogelijke tweede mol (of juist wel?) Wat denken jullie hiervan? Ik geloof niet dat ze bij de mol zomaar Noah zouden elimineren als mogelijke mol door deze opdracht
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2021, 21:07

 8153
WxW_OléOlé schreef: 21 mar 2021, 21:04 Je vliegt pas uit de mol als je een rood scherm hebt gekregen. Jens kreeg nog geen rood scherm. Keert hij straks misschien nog terug?
We denken met een aantal hetzelfde.
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 mar 2021, 21:07

 2354  Uma
Ik verwacht hem ook nog terug te zien. Noah is voor mij zeker niet de Mol. Dat is toch gewoon een veel te groot risico?
Gebruikersavatar

salb21 mar 2021, 21:08

 352  Sven
Geen rood scherm, dus Jens kan terugkomen lijkt mij?

Verder een fantastische opdracht! Ik heb voor de daft punk groep gesupporterd en ben blij dat Noah het heeft gehaalt. Wel k** voor Jens maar mogelijk komt hij terug?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37