Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

martin.janssen02 apr 2021, 19:47

 178
Nog even een update van mijn plaatje van het slagveld. Ik heb kruizen gezet door aanvallers die af zijn.
Wat mij ook interessant leek om het tijdsaspect erbij te halen.
Als je naar beelden 5 t/m 8 kijkt dan zie je dat alle zichtbare aanvallers nagenoeg niet zijn verplaatst! Toch zijn er 3 aanvallers afgeschoten. Dat betekent dus dat deze 3 heel erg kort na elkaar zijn afgeschoten. Ervan uitgaande dat de aanvallers niet stil hebben gestaan.
Ik heb hulplijnen toegevoegd waar je als je dat wil mee kan controleren dat dit inderdaad het geval is.
Geel legt tussen beeld 4 en 5 ongeveer een kwart van de afstand tot de post van Lennart af. Zeegroen en groen leggen tussen beeld 5 en 8 maar ongeveer 8% van die afstand af.
Afbeelding
Ook maar even een plaatje van het slagveld van boven af gezien met hierin de laatste 2 aanvallers op het moment dat zij als enige nog niet zijn afgeschoten. Ik heb de positie van beeld 8 overgenomen en aan de hand van het shot bij de greppel (zie insert) geschat waar ze zouden moeten zitten. De beelden van opzij (beeld 1 tot 8 ) geven een vertekend beeld in de breedte (evenwijdig aan greppel).
Afbeelding
Gebruikersavatar

nathalie.liekens02 apr 2021, 21:27

 61  Yens
Ervanuitgaand....Als ik de mol zou zijn....
Dan zou ik liefst in de laatste linie zijn. Ervanuitgaand dat alle opdrachten zelfs zonder te mollen moeilijk zijn, kan je er automatisch vanuit gaan dat er wel kandidaten in het laatste deel geraken.
Ofwel wist de mol van een 2e mogelijke mol, dan wil je in laatste linie zeker zij dat jij doorgaat.
Ook gerekend dat je met schieten al snel kan misschieten zonder dat andere het door hebben. Je schiet per ongeluk 2 keer of iets te veel naar boven,beneden links rechts.
We zien op beelden ook nooit exact hoe en naar waar ze juist schieten. Ze hadden maar beperkt kogels maar je ziet de 3 schutters maar paar keer schieten en toch hoor je dat de kogels op zijn.
het valt ook op de ze langs de kant van lennert gaan, dit maakt de afstand voor het raken van de 2 dames nog moeilijker. Dus misschien had de mogelijke mol al info voor langs die kant te gaan.

plus wie zegt dat er geen 2 mollen in het spel zijn? als de mol doorgeraakte, zat die mol erin, was de afvaller dan de oorspronkelijke mol de eerste afvaller? of zijn er dan 2 mollen in het spel?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2021, 21:37

 8153
@nathalie.liekens no offense, maar ik denk dat je best eens leest wat over deze opdracht al allemaal geschreven is...
PS 't Is LennArt en niet LennErt 😉
Gebruikersavatar

Klaartje02 apr 2021, 21:41

 2245  Uma
@martin.janssen Formidabel hoe jij die aanval hebt gereconstrueerd. Ik denk dat als de makers dit lezen, ze gaan zeggen: "Ah ja, tiens, zo is het inderdaad gelopen. We waren dit zelf al vergeten, maar het klopt volledig."👍🏻
Gebruikersavatar

happyfello02 apr 2021, 21:54

 326  Uma
@martin.janssen velen onder ons zijn hier meerdere uren mee bezig, beelden bekijken, screenshots, stoppen, kijken, stills,... chapeau en bedankt... Goe werk sjoeke zoals ze zeggen int stad ook al woon ik op de parking...
Gebruikersavatar

joeri.michiels02 apr 2021, 22:05

 176  Sven
Een wat late bedenking, maar is het niet raar dat Jens een drone kon besturen? Of hij heeft, als mol, kunnen oefenen. Of hij kon dit al (ik alleszins niet). Of hij werd geholpen door de productie.
Gebruikersavatar

Cedric02 apr 2021, 22:36

 2834  Uma
Jens had enkel toegang tot het beeld dat door de drones gemaakt werd; hij kon niet zelf de drones besturen. (Allé, zo heb ik het toch begrepen.)
Gebruikersavatar

Paraceta02 apr 2021, 22:40

 717  Sven
Had hij zelf geen "bakske" vast?
Gebruikersavatar

joeri.michiels02 apr 2021, 23:09

 176  Sven
Had hij zelf geen "bakske" vast?
Inderdaad, ik dacht dat hij de drone bestuurde.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts02 apr 2021, 23:17

 364  Uma
"Jens wordt de drone-piloot. Hij kan met een warmtecamera..."

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric02 apr 2021, 23:41

 2834  Uma
Oh ok, I stand corrected.
Dan had hij toch meer invloed op het spel dan ik dacht..
Gebruikersavatar

joeri.michiels02 apr 2021, 23:52

 176  Sven
Vind dit echt bizar. Zo eenvoudig te besturen is een drone niet...
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 37