Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Paraceta13 apr 2021, 18:21

 717  Sven
joachim.morrens schreef: 13 apr 2021, 18:14 Idd... Ik heb zo een gevoel dat de laatste vier "Linie 3+Philip" wordt...
Hmmm, ik zou Samina zeker ook niet afschrijven: als Lennart de Mol is, lijkt de kans me reëel dat ze op het juiste spoor zit.
(Al hoop ik gewoon (nu Katrien weg is 😞) dat het Jasmien is)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2021, 18:28

 8153
De finale is nog ver, maar ik droom van Sven, Annelotte en Jasmien (maar dan heb ik geen mol).
Gebruikersavatar

Cedric13 apr 2021, 19:06

 2834  Uma
Als de finale Annelotte, Jasmien en Lennart wordt, dan zal er héél veel verdeeldheid zijn qua verdenkingen denk ik.
Wat mij betreft mag het. Of de 3 resterende vrouwen als finalisten (dus Samina ipv Lennart).
Maar goed, we zijn hier off-topic bezig, dus het maakt niet uit; deze berichten zullen toch weer verwijderd worden 😛
Gebruikersavatar

Addow13 apr 2021, 19:41

Molerator  377  Yens
Samina is op dit moment alleszins nog de enige "overlever" uit auto 1, terwijl iedereen uit auto 2 nog in het spel zit. #fact 😂

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Taupe07715 apr 2021, 10:54

 767  Yens
Zeer lange topic en geen zin om alles door te spitten, zeker omdat het mogelijk hier niet tussen staat.
Maar iemand een idee of we iets van de nachtbeelden kunnen halen van 3 weken voor de start.
Je ziet daar een mol door het maïsveld wandelen met een licht. Bij dronebeeld lijkt het dat het licht te hoog is voor handhoogte dus of op schouder of om me op een verkeerd spoor te zetten houdt mol 1 deze boven het hoofd?
Of staat dit elders al?
Gebruikersavatar

Cadfael18 apr 2021, 23:08

 229  Uma
@chicawah.janssen Als de 3 schutters de finale spelen, gaat het denk ik een mooie verdeling zijn van hoeveel ze verdacht worden in de finale. De 3 meest verdachte personen door het publiek spelen dan de finale, niet één iemand die er bovenuit steekt. Dat zou echt nog een spannende ontknoping worden 😉
Gebruikersavatar

Loebas19 apr 2021, 06:57

 50
Addow schreef:Samina is op dit moment alleszins nog de enige "overlever" uit auto 1, terwijl iedereen uit auto 2 nog in het spel zit. #fact 😂

Afbeelding
Afbeelding
Nu ik dit terug zie, blijf ik me toch sterk afvragen of er toen in de auto niet iets is gezegd geweest door de mol, waardoor de andere kandidaten hem/haar in hun achterhoofd zijn blijven houden (bv. kleine verspreking of gebaar). Philip zei bv. ook al na aflevering 2 dat hij vrij zeker is van zijn mol. Of het is puur toeval, maar what are the odds? 🙈
Gebruikersavatar

Addow19 apr 2021, 08:18

Molerator  377  Yens
Haha! Je bent me al voor. Ik wou de auto nu ook "leeg" verklaren 😂
Het speurwerk zit vol toevalligheden, maar in de mol zelf is niks toeval.
De rit van Liedekerke naar Sankt Goar is een dikke 4 uur om elkaar te leren kennen... das niet niks 🙈
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2021, 08:55

 8153
Loebas schreef: 19 apr 2021, 06:57 Nu ik dit terug zie, blijf ik me toch sterk afvragen of er toen in de auto niet iets is gezegd geweest door de mol, waardoor de andere kandidaten hem/haar in hun achterhoofd zijn blijven houden (bv. kleine verspreking of gebaar). Philip zei bv. ook al na aflevering 2 dat hij vrij zeker is van zijn mol. Of het is puur toeval, maar what are the odds? 🙈
Hij is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die al vroeg zegt dat hij (zo goed als) zeker is van zijn mol. Van de stoutmoedigen (overmoedigen?) die dit durfden beweren, had een aantal het bij het rechte eind en een ander aantal helemaal niet. 😉

Addow schreef: 19 apr 2021, 08:18 De rit van Liedekerke naar Sankt Goar is een dikke 4 uur om elkaar te leren kennen... das niet niks 🙈
Inderdaad, maar ze zullen toch wel eens gestopt zijn voor een plaspauze. Zijn ze daarna allemaal in dezelfde auto gaan zitten of hebben ze toen wat gemixt? Zelf zou ik aangestuurd hebben op het laatste, eventueel door er een draai aan te geven in de aard van "laten we een mannenauto en een vrouwenauto maken". Op die manier leer je toch enkele mensen extra al wat beter kennen.
Gebruikersavatar

thibault.koppen19 apr 2021, 21:38

 2
Ik heb de eerste aflevering nog eens bekeken en het valt me op hoe zenuwachtig Annelotte is als ze merkt dat er iemand in de auto is geraakt. Maar op het moment dat Noah zijn helm afzet (weet ze dat dit de andere mol niet is en ze mag blijven), is ze heel blij en lacht ze enorm opgelucht. Ik dacht eerst aan Jens omdat die mega ontgoocheld was als Noah zijn helm afzette... maar Noah is de mol niet dus....
Gebruikersavatar

Heinz19 apr 2021, 21:46

Forum veteraan  427  Uma
@thibault.koppen Opvallend hè? Ik had er al eens een samengesteld plaatje van gemaakt, van het verschil tijdens en na de opdracht:

Afbeelding

Ook als Gilles zegt dat de eerste 5000 euro verloren zijn kijkt Annelotte erg tevreden. Maar spreekt het juist niet tegen haar als Mol? Die wordt er toch op geselecteerd dat hij altijd in zijn rol blijft?
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 37