Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

stef.vermeiren21 mar 2021, 21:45

 79  Uma
Ik vind het toch verdacht hoor, Jens die er na ocharme één uurtje uit ligt. Ook zijn exit was niet bepaald Mol-esque, Gilles zegt gewoon kortaf "brute pech", Jens wordt gewoonweg achtergelaten.
En dan nog heel dat gedoe met die oranje schermen; volgens mij gaat Jens daar iets mee te maken hebben, al kan ik nog niet echt zeggen hoe dat precies zou werken.
Maarja het interview met hem en het teasertje op het einde denken daar anders over zeker...
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 mar 2021, 21:47

 1690  Sven
@anton.smets Amai, helemaal juist.

Wat kan de mol dan doen om te voorkomen dat de reservemol in het spel komt?
Samina en Jens: eigenlijk niets
Dami en Philip: volgens mij niet echt op een top positie, ze weten niet wie er uitgeschakeld wordt.
Annelotte, Lennart en Jasmien: voorkomen dat ook maar iemand in de auto komt
Sven, Katrien en Kevin: beste positie voor de mol. Weet alle oplossingen van de vragen. Zorgen dat het molboekje van de mol omhoog gaat. Heeft met pijl en boog leren schieten als voorbereiding. Vanaf het boekje van de reservemol omhoog is, maakt het niet meer uit en kan de proef mislukken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2021, 21:49

 8153
@Jay-Lo
Maar was het dan niet zo dat de Daft Punkers gewoon "een" molboekje moesten nemen? Dan is er dus geen "boekje van de mol".
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 21 mar 2021, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

simon.demey21 mar 2021, 21:50

 18  Sven
Machtigste opening ooit!

Met het allerlaatste wat we te zien krijgen kunnen we besluiten dat de mol voor 1 keer zijn uiterste best zal gedaan hebben! Ik denk dat dit de meest interessante proef is, om te zien welke 'spelerkandidaat' zal veranderen naar de echte mol.

Welke karakter eigenschappen bij deze 'speler' zal veranderen.

Miss voer voor een topic.
Gebruikersavatar

BeaVer21 mar 2021, 21:51

 1293  Uma
Jay-Lo schreef: 21 mar 2021, 21:47 @anton.smets Amai, helemaal juist.

Wat kan de mol dan doen om te voorkomen dat de reservemol in het spel komt?
Samina en Jens: eigenlijk niets
Dami en Philip: volgens mij niet echt op een top positie, ze weten niet wie er uitgeschakeld wordt.
Annelotte, Lennart en Jasmien: voorkomen dat ook maar iemand in de auto komt
Sven, Katrien en Kevin: beste positie voor de mol. Weet alle oplossingen van de vragen. Zorgen dat het molboekje van de mol omhoog gaat. Heeft met pijl en boog leren schieten als voorbereiding. Vanaf het boekje van de reservemol omhoog is, maakt het niet meer uit en kan de proef mislukken.
Maar het waren toch allemaal zwarte boekjes? Maakte het dan uit welke persoon welk boekje nam? waren allemaal blanco.
Gebruikersavatar

anton.smets21 mar 2021, 21:51

 50  Uma
Vermoljoen schreef: 21 mar 2021, 21:43 Het gaat hier nog steeds om 5.000 euro he. Ik denk dat de Mol wel het risico heeft genomen om iemand in de auto te krijgen zodat dit geld niet werd verdiend. Kans van 1/10 dat de Daft Punk Mol in de auto zou geraken is niet zo groot.
Als je als mol al weet dat je er ook uit kan liggen, zou de productie je dan toestaan om te vechten voor die plaats of zouden ze de opdracht geven om dit niet te doen en te saboteren? Dit lijkt me een moeilijke opdracht maar het zou wel kunnen ja.

Ik denk trouwens ook nog net iets meer dat Noah niet de mol gaat zijn, omdat Jens bij het interview met Gilles nogal verbaasd klonk en leek toen Gilles zei dat hij als enige wist of Noah al dan niet de mol was. Als dit wel zo was geweest had hij hier misschien over nagedacht? Aan de andere kant zou ik toch wel denken dat hij hierover ingelicht zou zijn, dus ik durf er niet te veel uit af te leiden...
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2021, 21:51

 3547  Sven
Thibaud Dedier schreef: 15 mar 2021, 09:27 Denk aan het basisprincipe bij De Mol : je gaat er pas uit als je een rood scherm hebt gekregen (remember Hans in Zuid Afrika?)!
Ai, dan toch geen rood scherm voor Jens??
Of komt die nog terug?
marc.koenen schreef: 19 mar 2021, 07:16


En waar worden de koekoeksklokken gemaakt? Aan de Titisee in het Zwarte Woud. Ben zelf enkele maalen daar geweest
Afbeelding
Die koekoeksklokken waren er wel boenk op!!!
Gebruikersavatar

BeaVer21 mar 2021, 21:52

 1293  Uma
BeaVer schreef: 17 mar 2021, 17:29 "iemand", dus misschien maar 1 iemand. 1 iemand van de daft-punkers die een fel beheerd plaatsje kan innemen? en de "afvaller" is dan geen afvaller, want hij heeft geen rood scherm gekregen, dus die vertrekt in het geheim ook naar Duitsland en kan dan toch 'Hans-gewijs' de groep opnieuw vergezellen.
Daarnaast stond er in 1 van de artikels dat ze elke dag moesten gorgelen, dus wil dat dan zeggen dat ze elke dag werden getest? dus de 10 daft-punkers konden dus verplicht 2 weken individueel (niet als groep) in quarantaine gaan + een negatieve test voorleggen voor ze aan de proef meededen.
Hoppa! nu volgende week Jens zien terug komen en kzat er boenk op!
Gebruikersavatar

simon.demey21 mar 2021, 21:53

 18  Sven
Jay-Lo schreef: 21 mar 2021, 21:47 @anton.smets Amai, helemaal juist.

Wat kan de mol dan doen om te voorkomen dat de reservemol in het spel komt?
Samina en Jens: eigenlijk niets
Dami en Philip: volgens mij niet echt op een top positie, ze weten niet wie er uitgeschakeld wordt.
Annelotte, Lennart en Jasmien: voorkomen dat ook maar iemand in de auto komt
Sven, Katrien en Kevin: beste positie voor de mol. Weet alle oplossingen van de vragen. Zorgen dat het molboekje van de mol omhoog gaat. Heeft met pijl en boog leren schieten als voorbereiding. Vanaf het boekje van de reservemol omhoog is, maakt het niet meer uit en kan de proef mislukken.

Volgens mij is het gelijk welk molboekje je meeneemt.
De rest van de redenering volg ik volledig
Gebruikersavatar

Korrai21 mar 2021, 21:54

 25
Vermoljoen schreef: 21 mar 2021, 21:43 Het gaat hier nog steeds om 5.000 euro he. Ik denk dat de Mol wel het risico heeft genomen om iemand in de auto te krijgen zodat dit geld niet werd verdiend. Kans van 1/10 dat de Daft Punk Mol in de auto zou geraken is niet zo groot.
Dat is ook waar. Toch denk ik dat voor heel veel mensen het geld niets uitmaakt als het over je plaats bij de kanidaten gaat. Ik zou persoonlijk die 5000€ net liever riskeren dan mijn plaats 🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 mar 2021, 21:56

 1690  Sven
BeaVer schreef: 21 mar 2021, 21:51 Maar het waren toch allemaal zwarte boekjes? Maakte het dan uit welke persoon welk boekje nam? waren allemaal blanco.
Ik ging er van uit dat die genummerd waren of de tekens erboven iets te maken zou hebben met wie welk boekje nam. Als dat niet zo is, kan mijn theorie de vuilbak in.
Gebruikersavatar

MolLotte21 mar 2021, 22:02

 12
Wat een opdracht! Heel interessant om te analyseren dus ik zal het zeker nog eens (of waarschijnlijk meer dan eens) bekijken. Ik denk dat je bij het pakken van de sleutel het best zat, aangezien de mol misschien het postuur van zijn tegenstander kon herkennen en proberen diegene te elimineren.

Dan even een leuke sidenote: toen Noah richting die auto stapte, was mijn eerste reactie: "Allee jom, toch ni me die vuil kleren". Geen idee of ik de enige was die dat dacht😂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 37