Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

BeaVer21 mar 2021, 22:02

 1293  Uma
Hoe moeilijk is het trouwens om in het wildeweg wat voetbalploegen op te sommen...
of alcoholische dranken...
Hebben we trouwens alle vragen gezien bij de pijlschieters?
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2021, 22:04

 3483  Uma
MolLotte schreef: 21 mar 2021, 22:02 Dan even een leuke sidenote: toen Noah richting die auto stapte, was mijn eerste reactie: "Allee jom, toch ni me die vuil kleren". Geen idee of ik de enige was die dat dacht😂
Nee, je was niet de enige 😎
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant21 mar 2021, 22:05

 45  Uma
Die reactie van Jens op de bekendmaking van Noah heb ik even herbekeken. Jens zegt tegen Noah een oprechte 'zeker welkom in de groep!'. Dus of hij kan erg goed zijn koel houden, of Noah is al zeker niet de mol.
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 mar 2021, 22:06

 1690  Sven
BeaVer schreef:Hoe moeilijk is het trouwens om in het wildeweg wat voetbalploegen op te sommen...
of alcoholische dranken...
Hebben we trouwens alle vragen gezien bij de pijlschieters?
Ik denk het niet, er waren 10 vragen. Maar dat van die voetbalploegen had ik nog opgelost gekregen denk ik.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2021, 22:08

 3423  Yens
Toen de laatste daft punkers aan de eerste "barrière" kwamen, waren er toch nog molboekjes over? Er waren er 6 weg met hun boekje, dus dan zouden er 4 afgeschoten moeten zijn door de andere kandidaten. Ik ben niet zeker of er nog boekjes waren of niet. Als de boekjes niet op naam of genummerd waren, dan zou ik als mol zeker niet in die groep willen zitten want dan moest hij of zij er voor zorgen dat er zoveel als mogelijk boekjes weg waren.
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 mar 2021, 22:11

 1690  Sven
De laatste die bij de boekjes kwam zocht er nog 1, ik dacht ook dat er nog over waren, maar niet het hare. Maar voor alle zekerheid nog eens terug kijken.
Gebruikersavatar

Nonline21 mar 2021, 22:14

Molerator  6547  Uma
Er waren drie boekjes omhoog geschoten, dus er bleven 7 plaatsen over. Eentje is er afgeschoten door Dami, toen waren ze nog met 6 en dat is het aantal waarmee ze aan de loopgraven kwamen.

[Edit]: correctie van de naam uit respect voor een nu al toffe kandidate 🙂
Gebruikersavatar

david.willems21 mar 2021, 22:18

 17
Het enige dat ik na deze opdracht met enige zekerheid kan stellen is dat het heel ongeloofwaardig zou zijn dat Noah de mol zou zijn:

Als Noah de mol is, betekent dit dat Jens de initiële mol was en Jens zou nooit of te nimmer een drone willen besturen als hij weet hoe de reservemol eruitziet (hebben elkaar ontmoet) en als hij weet wat er op het spel staat.
Gebruikersavatar

Cedric21 mar 2021, 22:23

 2834  Uma
Je zou haast hopen dat Noah de Mol is, want dat zou betekenen dat Jens het ook was en dan zal hij al wat makkelijker zijn uitschakeling kunnen plaatsen (want lang op voorhand gebrieft).
Als Noah echter niet de Mol is, dan is Jens gewoon kandidaat en is dat meest klote exit ooit.. Niet eens het land uit geraakt.

Maar ik denk niet dat Jens nog terugkeert hoor. Enfin, ik hoop het wel, maar niets wijst erop.
Ik denk dat hij gewoon geen rood scherm heeft gezien omdat de weersomstandigheden het niet toelieten om daar een scherm te gaan zetten.
Gebruikersavatar

Cat_Cl21 mar 2021, 22:25

 38  Philippe
Ongelooflijk jammer voor Jens, vooral omdat ik hem al prompt tot mijn favoriete kandidaat had bestempeld na het horen van: "ben jij een snuggere?" Jens: "uuuhh jah, kzin kik wel van Ieper..." 😂

Verder viel me tijdens deze proef vooral de verdedigers in de eerste linie op, omdat die het naar mijn mening toch het slechtste ervan af brachten. Zoals iemand al zei, zo moeilijk is het toch niet om willekeurige alcoholische dranken op te sommen?
Laatst gewijzigd door Cat_Cl op 21 mar 2021, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2021, 22:27

 3423  Yens
Nonline schreef: 21 mar 2021, 22:14 Er waren drie boekjes omhoog geschoten, dus er bleven 7 plaatsen over. Eentje is er afgeschoten door Demi, toen waren ze nog met 6 en dat is het aantal waarmee ze aan de loopgraven kwamen.
Dat wil dus zeggen dat 7 mensen een molboekje hebben kunnen nemen en 3 boekjes werden weggeschoten. Ik kan me dan toch echt niet voorstellen dat de mol hierbij zit. Ook zou ik als mol niet in de "superviserende rollen" willen zitten. Je hebt je lot dan toch niet in eigen handen. Dus op basis van deze proef zou je dan al vijf namen kunnen uitsluiten? Vermits Jens de drone piloot was, lijkt het me dat hij niet de mol was en Noah dus ook niet de mol kan zijn. Dit alles natuurlijk op voorwaarde dat de mol wist hoe de opdracht ging verlopen. Ook weten we nog niet zeker of de twee mollen face-to-face hebben gestaan en de tegenmol misschien herkenbaar was voor de "gewone" mol.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 37