Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cedric21 mar 2021, 22:30

 2834  Uma
Cat_Cl schreef: 21 mar 2021, 22:25 Ongelooflijk jammer voor Jens, vooral omdat ik hem al prompt tot mijn favoriete kandidaat had bestempeld na het horen van: "ben jij een snuggere?" Jens: "uuuhh Jan, kzin kik wel van Ieper..." 😂

Verder viel me tijdens deze proef vooral de verdedigers in de eerste linie op, omdat die het naar mijn mening toch het slechtste ervan af brachten. Zoals iemand al zei, zo moeilijk is het toch niet om willekeurige alcoholische dranken op te sommen?
Het ging niet om "5 willekeurige alcoholische dranken".
Het ging wel om "de 5 sterke dranken die in een Long Island Iced Tea zitten" (ingrediënten dus).
Toch wel groot verschil..
Gebruikersavatar

Mol Patrol21 mar 2021, 22:30

 7
Als Jens de mol was geweest, dan is dat mss de enige uitleg waarom hij uit het spel kan verdwijnen zonder rood scherm.
In elk ander geval is het toch beetje een blunder van de ploeg om tegen hun eigen regel (cf. Zuid-Afrika) in te gaan.

Ik vond zijn afscheid ook heel kil. Geen gesprekje meer, geen vertrek in beeld. Beetje een zielig einde, hij verdient beter!
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2021, 22:31

 3423  Yens
Cedric schreef: 21 mar 2021, 22:23 Je zou haast hopen dat Noah de Mol is, want dat zou betekenen dat Jens het ook was en dan zal hij al wat makkelijker zijn uitschakeling kunnen plaatsen (want lang op voorhand gebrieft).
Als Noah echter niet de Mol is, dan is Jens gewoon kandidaat en is dat meest klote exit ooit.. Niet eens het land uit geraakt.

Maar ik denk niet dat Jens nog terugkeert hoor. Enfin, ik hoop het wel, maar niets wijst erop.
Ik denk dat hij gewoon geen rood scherm heeft gezien omdat de weersomstandigheden het niet toelieten om daar een scherm te gaan zetten.
Absoluut, ik had nooit verwacht dat er een kandidaat op zo'n rotmanier er uit zou gaan, ik ben er eigenlijk echt wel kwaad om.
Gebruikersavatar

Nonline21 mar 2021, 22:32

Molerator  6547  Uma
Ik vrees dat we dat dit seizoen wel vaker gaan zien. Gilles mag niet in de buurt van de kandidaten komen. Dat de andere kandidaten geen vaarwel konden zeggen, lag nu natuurlijk aan het één voor één afroepen en naar de wagen sturen. Zeer jammer voor Jens wel.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2021, 22:35

 3483  Uma
Kenlybe schreef: 21 mar 2021, 20:44 Maar wacht nu eens. Toen met het seizoen in Zuid-Afrika was er een gelijkaardige proef en toen moest Hans vertrekken, maar hij kwam er later toch terug bij omdat je enkel kan geëlimineerd worden door een rood scherm. Dus?
Mooi opgemerkt maar ik zou toch wel eens het fragment willen zien/horen (in welke reeks dan ook) waarin GDC specifiek zegt dat je enkel geëlimineerd kan worden door een rood scherm.
Puur hypothetisch:
Stel dat GDC ooit gezegd heeft: je kan als kandidaat enkel geëlimineerd worden door een rood scherm. Is een Mol een kandidaat? en indien Nee, is die regel dan wel van toepassing?
Voor voor juristen 😉

De herbekijking is alvast voorzien op komende vrijdag.
Gebruikersavatar

Cat_Cl21 mar 2021, 22:37

 38  Philippe
Cedric schreef: 21 mar 2021, 22:30 Het ging niet om "5 willekeurige alcoholische dranken".
Het ging wel om "de 5 sterke dranken die in een Long Island Iced Tea zitten" (ingrediënten dus).
Toch wel groot verschil..
Ja, dat wel, maar je kan toch "gokken" en alle alcoholische dranken opnoemen die je kent of zo? Het kwam over alsof Sven niet zo veel moeite deed, maar dat kan ook puur de montage zijn natuurlijk. In ieder geval is Sven ook voor mij (zoals iemand anders hier al aanhaalde) meer het type dat zich wil voordoen als de mol maar het waarschijnlijk niet is. Dus voorlopig niet verdacht in mijn ogen maar toch heb ik me er een beetje aan gestoord 🙈
Gebruikersavatar

Gian-Luca9821 mar 2021, 22:41

 49
Ja, dat wel, maar je kan toch "gokken" en alle alcoholische dranken opnoemen die je kent of zo? Het kwam over alsof Sven niet zo veel moeite deed, maar dat kan ook puur de montage zijn natuurlijk. In ieder geval is Sven ook voor mij (zoals iemand anders hier al aanhaalde) meer het type dat zich wil voordoen als de mol maar het waarschijnlijk niet is. Dus voorlopig niet verdacht in mijn ogen maar toch heb ik me er een beetje aan gestoord 🙈
Ja, ik vind Sven ook verdacht, maar het viel vandaag zo fel op, dat ik hem dan weer half van mijn lijstje schrap.

Op dit moment is het voor mij Samina of Jasmien.

Ik vind Dami en Noah nu al toffe kandidaten, maar dat zal zijn omdat ze in mijn leeftijdscategorie zitten. 😉
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant21 mar 2021, 22:41

 45  Uma
Uiteindelijk was het voor de mol gewoon de bedoeling om de andere mol af te schieten. Als dat gebeurd was, kon die wel erop los saboteren natuurlijk. Ik vraag me wel af of de mol in de oorspronkelijke groep wist in welk pak de mol zat bij de daft punk groep. Dan kon die specifiek voor één iemand gaan.
Gebruikersavatar

Yvo21 mar 2021, 22:43

 1111  Uma
Cedric schreef: 21 mar 2021, 22:23Ik denk dat hij gewoon geen rood scherm heeft gezien omdat de weersomstandigheden het niet toelieten om daar een scherm te gaan zetten.
Dat lijkt mij ook vrij plausibel.
Maar dat verklaart niet al dat gepraat over oranje schermen. Hoe zit het daarmee dan?
Gebruikersavatar

Cedric21 mar 2021, 22:51

 2834  Uma
Yvo schreef: 21 mar 2021, 22:43 Dat lijkt mij ook vrij plausibel.
Maar dat verklaart niet al dat gepraat over oranje schermen. Hoe zit het daarmee dan?
GDC heeft eerder deze week in een interview gezegd dat dat oranje scherm puur symbolisch was, als teken van de onzekerheid van de kandidaten over al dan niet deelname bij het begin. Het scherm zou niet écht gebruikt worden, ze wijzigen niets aan het feit dat je of een groen of een rood scherm te zien krijgt.
Gebruikersavatar

marc.koenen21 mar 2021, 22:55

 122
Kenlybe schreef: 21 mar 2021, 21:33 Spijker op de kop dus.
Maar betekent dit dat Jens dus zeker is uitgeschakeld aangezien hij een ontmoeting had, of was het incognito? Jens heeft geen rood scherm gekregen. Indien dit een fout is en ze per ongeluk de regel die Gilles in Zuid-Afrika had herhaald hebben gebroken is het een grote slordigheid, niet wat we gewend zijn.
Jens kon nog geen rood scherm krijgen,want er was nog geen test gedaan.Je krijgt pas een scherm na een test
Gebruikersavatar

Yvo21 mar 2021, 22:55

 1111  Uma
@Cedric Sorry Cé, da's zeker gezegd geweest. Ik was het even vergeten.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 37