Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy21 mar 2021, 21:19

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De groep zal overnachten in een prachtig kasteel in het dorpje Alf, maar voor het zover is moeten ze info met elkaar uitwisselen. De test en eliminatie dienen zich aan, maar voor er namen worden ingevoerd op de laptop vertelt presentator Gilles dat er mogelijks niemand naar huis moet. Verspreid over drie ruimtes in het kasteel (met name de ridderzaal, de toren en de kerker) zijn de namen van de kandidaten verstopt. In elke kamer krijgen een aantal spelers drie minuten de tijd om te zoeken. Iedere vondst levert 300 euro op en zorgt er ook voor dat de deelnemer wiens naam gevonden werd zijn of haar scherm

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/1.php
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 mar 2021, 21:23

 2354  Uma
Ik zou me hier bewust inhouden. Als kandidaat heb ik liever dat er een medekandidaat afvalt in plaats van niemand. Kwestie van iemand te kunnen uitsluiten als Mol. Het moet maar je hoofdverdachte zijn 😉
Gebruikersavatar

aaroncottem21 mar 2021, 21:31

 14  Anke
Ja inderdaad zou ik ook doen
Gebruikersavatar

Mer2821 mar 2021, 21:31

 302
Na deze opdracht vind ik Annelotte totaal niet verdacht, een naam de laatste 5 seconden nog vinden, dat doet een mol toch niet denk ik dan.
Gebruikersavatar

nick.reunbrouck21 mar 2021, 21:40

 5  Anke
Tenzij de mol ook dit jaar weet dat bvb Lennert eruit zou gaan. Dan is die 500 euro toch waard om de slechtste kandidaat erin te houden.
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 mar 2021, 21:45

 2354  Uma
Uiteindelijk gaat het maar om 300 euro. De Mol moet af en toe eens iets goed doen waarmee diegene niet veel verdiend, maar wel even onverdacht lijkt. Sowieso had ik in die laatste seconden als kandidaat gedaan alsof ik het niet zag, maar dat is iets anders.
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt21 mar 2021, 21:50

 90  Uma
De Mol gaat volgens mij weten wie af zou vallen en zal er ook voor gezorgd hebben dat de naam van die persoon in de kamer gevonden werd. Hoe meer verdachten, hoe beter vooral aan het begin van het seizoen.

Namen van kandidaten die sowieso een groen scherm krijgen, laat je als Mol uiteraard best links liggen. Of je neemt het voorwerp met de naam vast en doet alsof je het onderzoekt zodat niemand anders die kan vinden om tijd te rekken.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2021, 21:54

 3423  Yens
Ik vond vooral Jasmien verdacht hier, ze nam de Spaanse helm vast en bekeek hem van binnen en buiten en toch zag ze de naam van Samina niet.
Gebruikersavatar

BeaVer21 mar 2021, 21:55

 1293  Uma
Nee hoor, de mol weet niet wie er afvalt.
Gebruikersavatar

Korrai21 mar 2021, 22:02

 25
BeaVer schreef: 21 mar 2021, 21:55 Nee hoor, de mol weet niet wie er afvalt.
Zijn er al niet momenten geweest waarop dit wel zo was? Omdat het belangrijk zou zijn voor de opdracht?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12