Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2021, 08:24

 8153
foxhunter schreef: 23 mar 2021, 23:26 Jasmien loopt overal langs maar ziet niks. Dino, wereldbol en Spaanse helm.
BeschuldigT Sven ervan zijn best niet te doen, maar Sven stond bij de snuggeren omdat Jasmien daar niet stond.
Speelt de ideale kandidaat (Sven: molboekje vol) die het teleurstellend vindt dat voor haar geen executie uitsluiting wordt gevonden.
BeschuldigT Noah ervan in het maisveld te hebben gestaan met de tweede mol.
Flapuitmol.
Niets zien is toch wat je als kandidaat doet? Zou jij een ander een vrijstelling geven en je eigen kansen verkleinen?
Aiaia, na 1 aflevering al zo diep in de tunnel... :mrgreen:

Gebruikersavatar

melissa.janssens24 mar 2021, 15:57

 18
Eerlijk gezegd zou ikzelf toch wel op zoek gaan naar de namen en hoop ik dat de rest dit ook zou doen. Als je meedoet met De Mol, wil je er toch nog niet na 3 dagen uit? Liever 6 dagen met 10, dan na 3 dagen af te vallen.
Gebruikersavatar

The Walloon24 mar 2021, 16:29

 20  Uma
Doordat het eerste team er 2 van de 4 vinden, kunnen de andere groepen niet achterblijven. Deze opdracht / plot twist bedenken ze niet de dag zelf, dit was sowieso al bedacht en denk inderdaad dat dit ter compensatie is voor het vertrek van mogelijks een kandidaat in de eerste proef.

Beste kans om dit te doen slagen is om de mol op een bepaalde manier op de hoogte te brengen van de afvaller en hij/zij kan deze zelf vinden of iemand aansturen.

Philip stuurt zowat aan op de dino en op Nigeria, maar het is Noah en Lennart die de namen lezen/vinden.
Gebruikersavatar

astridm25 mar 2021, 13:59

 287
Hoezo compensatie voor het vertrek van iemand in proef 1? Na die eerste proef zouden er sowieso 10 deelnemers zijn, de oorspronkelijke 10 of 9 oorspronkelijke en een DP'er.
Gebruikersavatar

massis25 mar 2021, 16:19

 35
Ze zijn na de eerste proef nog wel met tien, maar dat wil niet zeggen dat er niet iemand is afgevallen...
Gebruikersavatar

Loebas25 mar 2021, 20:34

 50
Volgens mij zit de mol bij deze opdracht sowieso in groep 1 of 3. Dat zijn de enige 2 groepen waar je het spel kan sturen: ofwel in groep 1 meteen voor 2 namen gaan, ofwel in groep 3 nog extra namen vinden (inclusief Noah) indien er onvoldoende werden gevonden.
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 mar 2021, 20:53

 1690  Sven
Ik vind dat bij opdrachten als deze de mol overal kan zitten. Wel, dat er vrij zeker plaatsen zijn aangewezen bij de eliminatie, de groepen zaten op dezelfde rij.
Wil je de mol dan 'onder de grond', of wel of niet iets vinden? Geen idee, een naam vinden is maar 300euro, dat is nu ook weer niet spectaculair.
Het was hem vooral te doen om de psychologische twist: degene met het rode scherm kan in het spel blijven als zijn naam wordt gevonden.
Gebruikersavatar

BeaVer25 mar 2021, 21:20

 1293  Uma
Ik weet dat @Elisabet Haesevoets eens had gezegd hier op het forum dat ze op voorhand de plaatsen niet aanwijzen bij de eliminatie.

De enige reden waarom ik mij dat nog herinner is omdat er vorig jaar gaten in de stoelen zaten...
(dit jaar ook!!!!!!!)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2021, 21:25

 8153
@BeaVer 1 van ons 2 heeft dan misschien een gat in het geheugen. Ik weet dat Elisabet dat gezegd heeft, maar ik herinner mij ook ergens gelezen te hebben dat het soms wel gebeurt dat ze plaatsen toegewezen krijgen. Het zal wel mijn geheugen zijn dat een gat heeft. Waar is de Tek7 (of hoe heet dat spul)?
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 mar 2021, 22:34

 1690  Sven
Ze gingen alleszins per rij naar de opdracht. Niemand kon zijn eigen naam vinden, dan lijkt het mij toch dat ze voor deze opdracht plaatsen toegewezen kregen. Ofwel zaten ze net toevallig zo, maar dat zou wel heel veel toeval zijn.
Gebruikersavatar

Elisabet Haesevoets26 mar 2021, 08:41

De Mol  52  Uma
BeaVer schreef: 25 mar 2021, 21:20 Ik weet dat @Elisabet Haesevoets eens had gezegd hier op het forum dat ze op voorhand de plaatsen niet aanwijzen bij de eliminatie.

De enige reden waarom ik mij dat nog herinner is omdat er vorig jaar gaten in de stoelen zaten...
(dit jaar ook!!!!!!!)
Dat was in mijn jaar zo het geval, ik weet natuurlijk niet hoe het er andere jaren aan toe gaat 😉
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant26 mar 2021, 09:31

 45  Uma
Jan F schreef: 23 mar 2021, 16:43 * er maar 1 of 2 namen gevonden worden. Dat geeft spelers en kijkers te veel info vanaf de eerste uitzending.
Dat er twee namen zouden gevonden worden zou helemaal niets van informatie aan ons geven. Enkel als er één naam zou gevonden worden, en dat die dan nog rood heeft ook.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12