Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy28 mar 2021, 20:01

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Gilles De Coster zoekt vier spelers die houden van klassiek. Deze personen gaan naar Sankt Goar, waar ze pianoles krijgen van burgemeester Falko. De man geeft die avond een concert in de plaatselijk kerk en het is de bedoeling dat ieder van kandidaten een passage van 4 maten weet te brengen uit een bekend stuk van Johann Sebastiaan Bach. Falko zal op zijn eigen piano de stukken aan elkaar spelen en tegelijkertijd zingen. Na de les van de burgemeester krijgen de spelers per twee een piano om op te oefenen. Elk stuk dat die avond goed gebracht wordt levert 1000 euro op, maar wie drie fouten maakt verdient niks.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/2.php
Gebruikersavatar

FreddyRibs28 mar 2021, 20:22

 1
Kevin heeft nog nooit piano gespeeld.
Kevin is supersnel in het leren van het pianospel.
Kevin leert zijn passage op een foute manier.

...

Verdacht!
Gebruikersavatar

stijn.bonte28 mar 2021, 20:24

 12
Jasmien vindt in afleveringen 1 net op tijd nog een naam.
Jasmien vindt in aflevering 2 net op tijd 2 woorden.
.. begint ook in mijn lijst te staan.
Gebruikersavatar

Korrai28 mar 2021, 20:51

 25
Ik wou nu juist hetzelfde zeggen
Gebruikersavatar

BeaVer28 mar 2021, 21:36

 1293  Uma
Katrien totaal onverdacht:
- Leert Philip de kneepjes van het vak
- Merkt op dat Kevin al de hele tijd verkeerd aan het oefenen is, wanneer ze gaat gaan checken. (Annelotte dus hier heel verdacht)
- Ze speelt uiteraard foutloos op het concert

Annelotte verdacht omdat ze Kevin niet corrigeert bij het repeteren.
Ze kan hier ook niet anders dan foutloos spelen op het concert, omdat ze voorkennis heeft.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2021, 21:42

 3423  Yens
@BeaVer
Helemaal akkoord. Annelotte komt er hier het verdachtst uit.
Op basis van deze proef sluit je Katrien en Philip helemaal uit.
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 mar 2021, 21:50

 1690  Sven
Philip die de hele tijd in beeld wordt gebracht wanneer hij op de foute toets speelt, vond ik nu toch niet zo onverdacht. Ik vond zelfs dat hij deze aflevering wel heel verdacht wordt neergezet.
Gebruikersavatar

stef.vermeiren28 mar 2021, 21:57

 79  Uma
Exact, je zou een mol niet glimlachend 10 keer die foute toets laten indrukken. En dat al zeker niet zo in beeld brengen. Daarbovenop kan Philip duidelijk niet liegen, maar dat heeft niks met deze opdracht te maken
Gebruikersavatar

tim.roelants28 mar 2021, 21:59

 8  Uma
Inderdaad. Philip expres veel in beeld brengen omdat de makers zelf weten dat deze proef heel makkelijk is voor de mol te ontmaskeren. Of je gaat u totaal niet verdacht maken en krijgt info van buitenaf hoe ze het in de andere kamer aan het doen zijn... katrien zou gemakkelijk info hebben kunne krijgen en zo helemaal op het einde nog snel even gaan kijken of ze goed bezig zijn om ze toch nog te corrigeren.
Laatst gewijzigd door tim.roelants op 28 mar 2021, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14