Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

JBB28 mar 2021, 23:30

 439  Uma
Hoe zot enthousiast Noah was wanneer er een goed woord geraden werd. Dat kunt ge volgens mij niet spelen...
Echt, als Noah de mol is dan doe ik nooit meer moeite om te zoeken want dan ken ik er niks van 😉
Gebruikersavatar

Klaartje28 mar 2021, 23:31

 2245  Uma
Jasmien en Dami deden bij het raden van de woorden die de anderen moesten uitbeelden geweldig goed hun best. Dami is niet de Mol, want ze ligt eruit, en Jasmien geeft tot twee keer toe heel spontaan het juiste antwoord, wat geld opbrengt. Toch redelijk onverdacht.

Sven doet gewoon verder waarmee hij bezig was: zijn best niet doen en zich zo verdacht proberen maken, maar dat ligt er zo dik bovenop. Als dat de Mol gaat blijken te zijn over een zeven tot acht weken, kijkcijfers gehalveerd volgend seizoen vrees ik, Play4, en een gat in de begroting nog veel groter dan de gaten in die ontplofte stoelen uit een andere opdracht.

Samina: lijkt zich te ontpoppen tot de 'Joeri' van dit seizoen; ze doet alles goed en brengt veel geld op (Taupe077 springt nu al uit zijn vel, mocht Samina achteraf de mol blijken te zijn🙂). Gaat de kandidaat uit Limburg ook dit seizoen weer lopen met de titel "sympathiekste en tofste kandidaat van het seizoen"? Na Christian (een geboren Limburger), Joeri (de Beer van Peer) en Sam (shosoloza zanger die een broek met zakken langs de zijkant ontbeert) laat ook Samina weer zien dat Limburg de "warmste provincie van het land" is. Hopelijk mag ze heel lang in het spel blijven, een Mol zie ik in haar tot nu toe van geen kanten.

Ook Noah is veel te goed bezig in deze opdracht met het uitbeelden van de woorden.

Lennart zwemt er zo een beetje tussendoor, maar ook hij bracht geld in de lade, al was dat misschien ook wel te danken aan het duo in de volgwagen.

De Mol in deze opdracht? De makers mogen mij verrassen (met Lennart), maar ik denk: hoogstwaarschijnlijk niet.
Gebruikersavatar

Molisa28 mar 2021, 23:42

 7  Uma
renzo.verdonckt schreef: 28 mar 2021, 22:15 Lennart ging bij het uitbeelden van zijn woord wel (te) extreem overkop, vind ik.
Heb ik ook opgemerkt! En af en toe de andere kandidaten een extra duwtje geven...
Gebruikersavatar

Zico28 mar 2021, 23:59

 30
    Jay-Lo schreef: 28 mar 2021, 22:16 Ging dat echt om vals zingen? Ik dacht dat je de het juiste ritme moest zingen, de 'toon' houden. Sven sloeg ganse zinnen over doordat die bus remde, ik denk dat het daarom ging.
    Leek me inderdaad om Sing Star te gaan. Daarbij kan je gewoon topscores halen door op de juiste hoogte + tempo te neuriën.
    Pauzes zorgen idd al snel voor € 0.
    Gebruikersavatar

    Karageorgos_29 mar 2021, 01:09

     35  Uma
    Molisa schreef: 28 mar 2021, 23:42 Heb ik ook opgemerkt! En af en toe de andere kandidaten een extra duwtje geven...
    Heb het eens herbekeken.

    Lennart geeft Noah als tip om vrijheid uit te beelden met het vrijheidsbeeld. Dir deed die ook maar dat begrepen ze niet. Maar Lennart zoekt vaak mee naar hoe je iets kon uitbeelden.

    Ik zie dat eig niet dat ie de anderen duwt, eerder dat die zichzelf enkele keren probeert tegen te houden.
    Gebruikersavatar

    masterveecee29 mar 2021, 08:14

     3547  Sven
    Klaartje schreef: 28 mar 2021, 23:31 Jasmien en Dami deden bij het raden van de woorden die de anderen moesten uitbeelden geweldig goed hun best. Dami is niet de Mol, want ze ligt eruit, en Jasmien geeft tot twee keer toe heel spontaan het juiste antwoord, wat geld opbrengt. Toch redelijk onverdacht.

    Sven doet gewoon verder waarmee hij bezig was: zijn best niet doen en zich zo verdacht proberen maken, maar dat ligt er zo dik bovenop. Als dat de Mol gaat blijken te zijn over een zeven tot acht weken, kijkcijfers gehalveerd volgend seizoen vrees ik, Play4, en een gat in de begroting nog veel groter dan de gaten in die ontplofte stoelen uit een andere opdracht.

    Samina: lijkt zich te ontpoppen tot de 'Joeri' van dit seizoen; ze doet alles goed en brengt veel geld op (Taupe077 springt nu al uit zijn vel, mocht Samina achteraf de mol blijken te zijn🙂). Gaat de kandidaat uit Limburg ook dit seizoen weer lopen met de titel "sympathiekste en tofste kandidaat van het seizoen"? Na Christian (een geboren Limburger), Joeri (de Beer van Peer) en Sam (shosoloza zanger die een broek met zakken langs de zijkant ontbeert) laat ook Samina weer zien dat Limburg de "warmste provincie van het land" is. Hopelijk mag ze heel lang in het spel blijven, een Mol zie ik in haar tot nu toe van geen kanten.

    Ook Noah is veel te goed bezig in deze opdracht met het uitbeelden van de woorden.

    Lennart zwemt er zo een beetje tussendoor, maar ook hij bracht geld in de lade, al was dat misschien ook wel te danken aan het duo in de volgwagen.

    De Mol in deze opdracht? De makers mogen mij verrassen (met Lennart), maar ik denk: hoogstwaarschijnlijk niet.
    Maar, als je bedenkt dat het piano spelen nog meer heeft opgebracht? Dan kan de mol hier toch wel zitten?
    Gebruikersavatar

    Klaartje29 mar 2021, 10:32

     2245  Uma
    @masterveecee Mja, ik sluit Lennart dan ook niet uit, hij is volgens mij in deze opdracht de enige die niet altijd zijn best heeft gedaan. Allez, je hebt natuurlijk ook nog Sven, maar zou de Mol de zaken aanpakken zoals Sven en er nu al twee afleveringen zo'n zootje van maken? Er compleet langs zingen, lachen, gieren, brullen, maar nooit doen wat de bedoeling is? En dat alles wordt dan nog zo uitvergroot in de montage?

    En wat het geld betreft: ik kijk niet naar het geld. "Ik ben hier niet voor het geld, maar om de Mol te vinden", om op Barts vraag van vorig seizoen te antwoorden.😉
    Gebruikersavatar

    chicawah.janssen29 mar 2021, 14:34

     8153
    @Klaartje Sven heeft wel erg zijn best gedaan bij de wijnproef. Nu ja, het werd wel tijd dat hij ook eens zijn best deed natuurlijk. 🙂

    En in die wijnproef was Lennart nogal onzichtbaar...
    Gebruikersavatar

    Klaartje29 mar 2021, 14:45

     2245  Uma
    Dat klopt, Sven deed zijn best bij de wijnopdracht. Maar als man uit de horeca heeft hij waarschijnlijk toch meermaals met een plateau met glazen rondgelopen, dus in die opdracht zijn glazen laten vallen in de eerste paar tientallen meters bergafwaarts zou hem niet tot eer strekken. Zoveel beroepsfierheid zal Sven wel hebben.

    Zo zou het mij ook ten zeerste verwonderd hebben indien Katrien bij het piano spelen in de fout zou zijn gegaan. Uit een van de extra filmpjes blijkt Katrien heel goed te kunnen spelen en vlotjes een partituur te kunnen lezen. Dus voor haar was dat stukje piano een 'piece of cake', ik denk dat ze dat zelfs met de ogen toe foutloos had gespeeld. Een zichzelf respecterend amateurpianist is het aan zijn/haar stand verplicht om niet de mist in te gaan.
    Gebruikersavatar

    gwen29 mar 2021, 14:52

     14
    Ben ik de enige die Noah verdacht vond? Kei kei kei hard zijn best doen om alles goed uit te beelden, wetende dat het een super moeilijke proef is om wat geld bijeen te sprokkelen.

    Misschien wist hij dat de muziekproef zo moeilijk zou zijn en die toets sowieso vaak geraakt zou worden. "Laat ze maar een dag stressen" of zo en "amuseer je gewoon".

    (Iemand een idee of Noah toevallig wat muziek kan spelen? Noten kan lezen? Dan is't goed dat hij niet in de andere groep zat. Misschien wordt dat nog duidelijk.)
    Gebruikersavatar

    chicawah.janssen29 mar 2021, 15:13

     8153
    @gwen En kei kei kei hard zijn best doen om druiven te pletten. 🙂
    Gebruikersavatar

    Yvo29 mar 2021, 16:38

     1111  Uma
    Jongens, laat ons niet vergeten dat Lennart een licht ventje is.
    Hij gaat gewoon makkelijk over kop 😛.