Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

kristof.allaerts06 mei 2021, 23:26

 364  Uma
@mjohlan Het kaartje en dat ze op één of andere manier aan de overkant zijn geraakt, dat klopt inderdaad niet met wat wij te zien hebben gekregen. Maar ik hoop dat de opdracht op zich toch eerlijk is verlopen.
Dus ik veronderstel dat de tijd gepauzeerd werd bij de oversteek, en terug gestart werd wanneer ze terug zijn beginnen wandelen. Als ze dan effectief maar 6 minuten overschot hadden dan zou het best kunnen dat als Annelotte wat langer had kunnen vertragen, ze buiten tijd waren geweest.
Gebruikersavatar

mjohlan06 mei 2021, 23:39

 328  Yens
Plausibel van die mogelijke pauze, maar dan hadden ze dat wel mogen toelichten tijdens de aflevering hè. 🙂 Zoals je zei, het zal wel ergens correct zijn verlopen, maar die zes extra minuten oponthoud ? Hoe had Annelotte dat nog kunnen opzetten? Je kan toch niet minuten over een stel gevallen glazen liggen te discuteren?
Gebruikersavatar

kristof.allaerts06 mei 2021, 23:43

 364  Uma
Nee, ik bedoel dat ze het plan had om de groep te vertragen. Ze bengelde in ieder geval al achteraan.
Maar omdat ze de glazen echt per ongeluk heeft laten vallen, is de sabotage mislukt.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10