Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy28 mar 2021, 20:35

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De Bremmer Calmont is de steilste wijnberg Europa. Hier wordt de befaamde rieslingdruif geteeld. Presentator Gilles vertelt dat de tien deelnemers vandaag deze berg zullen afdalen als obers. Het doel is om dienbladen met wijn naar beneden te krijgen, want er is een receptie in een vervallen klooster gepland. Elk glas dat met voldoende wijn in de eindbestemming bereikt levert 200 euro op. De afdaling gebeurt via een avontuurlijk pad.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/2.php
Gebruikersavatar

Korrai28 mar 2021, 20:53

 25
Sven deed het zelf heel goed, maar zijn snelheid was soms te hoog waardoor de anderen de mist in gingen.
Langs de andere kant kwamen ze echt maar net optijd binen +-5min te veel
Gebruikersavatar

BeaVer28 mar 2021, 21:37

 1293  Uma
Dit was ook echt een moeilijke opdracht.
Ik heb zelf ook enkele jaren in de Horeca gewerkt, maar ik kan nog altijd niet met een plateau lopen 😂
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2021, 21:45

 3423  Yens
Persoonlijk vind ik Lennart hier het verdachtst. Ik vind het normaler dat er hier mensen zijn waarbij het glas omvalt (zou bij mij heel zeker ook gebeuren) maar er in slagen om met twee glazen onder te komen waarvan dan net genoeg uit was (en dan nog ongeveer evenveel) om net niet te slagen?
Gebruikersavatar

Gian-Luca9828 mar 2021, 21:46

 49
BeaVer schreef: 28 mar 2021, 21:37 Dit was ook echt een moeilijke opdracht.
Ik heb zelf ook enkele jaren in de Horeca gewerkt, maar ik kan nog altijd niet met een plateau lopen 😂
Mij lijkt dit gewoon een zeer moeilijke opdracht, ik werk nog steeds in de horeca (allez ja, van werken is er nu dit jaar niet veel gekomen), al bijna vier jaar en ik vind het nog steeds moeilijk. 🤷🏻‍♂️ De helling maakt het er niet gemakkelijker op. Zeer gemakkelijk te mollen daar.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2021, 21:50

 8153
Ik vind het zelfs ongelooflijk dat zoveel glazen nog voldoende gevuld aangekomen zijn. Had ik die opdracht moeten doen, dan was ik al na 5 minuten zelf gevallen.
Annelotte hier toch een beetje verdacht.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2021, 21:56

 3423  Yens
Noah en Samina, compleet onverdacht voor mij. Geen enkele mollenstreek (of pseudo-mollenstreek) kunnen opmerken bij hen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 mar 2021, 21:58

 1690  Sven
Eigenlijk chapeau om zo langs die afgrond te lopen, ik weet niet of ik dat zou durven met die plateau.
Philip, Jasmien verdacht, maar 1 glas gewonnen en dan 'kappen' we nog wat, terwijl ge met die plateau op die glibberige weggetjes moet. Lichtjes in de wind...nu ja, Jasmien leek toch al goed boven haar theewater.
Sven die er de pas inzette, nog eens kijken waar Katrien haar glas verliest. Annelotte meteen af, zou de mol dat willen.
Lennert genoeg druiven aangebracht, maar komt aan met net niet genoeg in beide glazen.
Samira en Noah niet verdacht hier.
Gebruikersavatar

isabelle.DS28 mar 2021, 22:04

 50
Mochten ze hun glazen niet vasthouden? Want dacht niet dat dat gezegd was dat dat verboden is. Want anders zou ik gewoon mijn glazen met duim en wijsvinger vastnemen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 mar 2021, 22:05

 2354  Uma
Dat zal wel een regel zijn geweest, want anders is het veel te makkelijk.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10