Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 apr 2021, 21:41

 1690  Sven
Ik hoop het ook niet.
Lennart loopt als een gek, maar is dat wel zo? Hij zegt tegen Samina en Noah dat hij ik-weet-niet-hoe-ver moet om die mand te vullen. Misschien zit hij ergens langs de kant gewoon even te chillen met de crew.
Bij de starters zet Sven er duidelijk de pas in, zowel Annelotte als Dami kunnen zijn tempo niet volgen, maar Katrien duidelijk wel. Als zij de mol is moet ze hier het voortouw niet nemen, gewoon achter Sven blijven, en achter haar sneuvelen de glazen. Als ze bij de wijnproevers komen, die al wat gedronken hebben blijven zij 2 veel sneller gaan dan de rest. Sven is het gewoon doordat hij echt in de horeca staat. Maar wanneer heeft Katrien de laatste keer met een plateau gelopen? Ze heeft in een café gewerkt, wanneer? Als jobstudent of zo, is dat niet wat lang geleden om dat nu nog steeds zo vlotjes te doen?
Gebruikersavatar

SiMol02 apr 2021, 00:19

 264
Cedric schreef: 01 apr 2021, 18:01 Laat ons hopen van niet.
Sabotage met behulp van de crew is pure schande. Thank god dat dat in Zuid-Afrika grandioos mislukt is.
Zouden ze NOOIT mogen doen.
Inderdaad, of de lopende Gilles in Argentinië, waarbij een crew-lid hem zei dat hij de metro op mocht, gezien er toch al geen geld meer verdiend kon worden door het falen van de andere kandidaten.

De mol mag zeker goed voorbereid worden, maar tijdens de proef in mijn ogen niet geholpen worden. Voor mij zijn de momenten van de lopende Gilles en de duikende Elien de allerminste momenten van de mol geweest.
Gebruikersavatar

Torremolinos02 apr 2021, 09:55

 264
Ik denk ook wel dat de makers dat hebben gemerkt. Zeker het fixen van de duikproef voor Eline heeft heel wat commentaar teweeggebracht. Ik denk wel dat ze daaruit hebben geleerd. Zo’n dingen zijn de laatste jaren niet meer gebeurt.

Wat een ander verhaal zou zijn, is als Annelotte bv. als eerste eruit gaat, dan ergens een vluggere sluipweg kan nemen om andere opdrachten te gaan saboteren voordat de kandidaten er aankomen. Dan moet ze het nog steeds zelf doen. Ik denk niet dat dat gebeurd is. Dit is meer een hypothetische mogelijkheid over hoe de mol ‘achter de schermen’ een perfecte molactie zou kunnen doen.

Ik heb het toch vlug eens gecontroleerd, maar ik zie niet echt shortcuts op het traject dat ze hebben gewandeld.
Gebruikersavatar

Nonline02 apr 2021, 10:02

Molerator  6547  Uma
Voor mij is de mol eerder deel van de crew en mag die best wel geholpen worden. Ik zie daar oprecht geen graten in. Dus mochten ze Annelotte hier "geholpen" hebben, vind ik dat prima. Al weet ik niet hoeveel sneller je met de wagen richting de druiven gebracht zou kunnen worden. Zeer veel moltijd zou haar dat ook niet opleveren. Ik zou het persoonlijk wel een mooie molactie vinden. Maar aangezien ze zichzelf niet opdrong om mee te starten met de glazen, denk ik niet dat dit een "geplande" molactie was.
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 apr 2021, 11:06

 1690  Sven
Torremolinos schreef: 02 apr 2021, 09:55 Ik denk ook wel dat de makers dat hebben gemerkt. Zeker het fixen van de duikproef voor Eline heeft heel wat commentaar teweeggebracht. Ik denk wel dat ze daaruit hebben geleerd. Zo’n dingen zijn de laatste jaren niet meer gebeurt.

Wat een ander verhaal zou zijn, is als Annelotte bv. als eerste eruit gaat, dan ergens een vluggere sluipweg kan nemen om andere opdrachten te gaan saboteren voordat de kandidaten er aankomen. Dan moet ze het nog steeds zelf doen. Ik denk niet dat dat gebeurd is. Dit is meer een hypothetische mogelijkheid over hoe de mol ‘achter de schermen’ een perfecte molactie zou kunnen doen.

Ik heb het toch vlug eens gecontroleerd, maar ik zie niet echt shortcuts op het traject dat ze hebben gewandeld.
Zoiets is aanvaardbaar voor mij. Ik vond het oortje van Gilles er ook niet over, hij moest wel nog zelf lopen. Bij Eline was iets anders, zij werd echt geholpen.
Gebruikersavatar

annie.delen02 apr 2021, 13:30

 238  Uma
Lennart zijn strikje hangt scheef al vanaf de boomstammen. Ook op 6 min van het einde wanneer hij in het midden van de groep loopt.
Door de poort van het klooster komt hij als laatste... strikje recht en glazen net niet vol genoeg.
Heeft hij plateau in 1 hand genomen.... strikje recht....stiekem genipt?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2021, 14:06

 8153
@annie.delen scherp opgemerkt en koren op mijn molen. Ik ga dat stukje eens opnieuw bekijken.
Gebruikersavatar

Paraceta02 apr 2021, 14:36

 717  Sven
We zien Lennart inderdaad lange tijd met een loshangend strikje lopen, ook tijdens het laatste afstandje:
Afbeelding
Vlak na dit beeld komt er echter een nieuw beeld vanop Lennarts plateau:
Afbeelding
Hier is ook wel duidelijk geknipt in het beeldmateriaal (Samina loop nu links van Lennart en niet rechts (ik dacht eerst dat de plateau-camera misschien spiegelde, maar dat klopt niet: kijk maar naar het borstzakje dat links op het hemd zit), Kevin of Noah loopt nu dichterbij...), maar belangrijker: Lennarts strikje hangt recht terwijl hij nog in de groep is. De kans lijkt me dus klein dat hij onmerkbaar genipt zou hebben van zijn glazen. Tenzij hij natuurlijk een stukje is achtergebleven 'om zijn strikje recht te hangen'.
Gebruikersavatar

The hunter02 apr 2021, 17:27

 282  Uma
Negen kansen op tien heeft gewoon iemand Lennart zijn strikje recht getrokken. Stel dat jezelf naast iemand loopt waarvan het strikje zo scheef staat, dan maak je daar toch minstens een opmerking over?
Gebruikersavatar

annie.delen02 apr 2021, 18:15

 238  Uma
Denk geen kwestie van snel rechttrekken door een medekandidaat. Terug in elkaar haken doe je niet met 1 hand en ik denk niet dat ze plateau mochten neerzetten. Mijn inziens truc van lennart om efkes bij crew te laten rechtzetten en hup nog een slokje
Gebruikersavatar

foxhunter02 apr 2021, 18:28

 100  Sven
Het kan natuurlijk niet dat je de gasten wijn voor gaat zetten met een scheve strik. Die moet netjes recht.
Maar de vraag is: waarom zit die strik scheef, verder heeft niemand een scheve strik. Hij moest natuurlijk bergop lopen om de manden te vullen met druiven. Hij zal het warm gekregen hebben door die berg op te rennen. 😅
Dan heeft hij na de tandradbaan een mooi excuus of even te stoppen en zijn glazen te controleren of ze leeg genoeg zijn.
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 apr 2021, 18:38

 1690  Sven
@annie.delen Inderdaad, ze mochten die plateau niet neerzetten. Dat strikje is ook niet vanzelf terug mooi geknoopt. Ik ga nog eens kijken waar het mis liep. Op zijn minst vreemd.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10