Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

anja.mathijs30 apr 2021, 07:00

 391  Uma
@Cadfael

Zoiets denk ik ook:
Annelotte peilt eerst of ze bereid zijn te drukken. dan plaatst ze zich onder de radar met Katrien in de naastgelegen kamer om de codes op te lossen , om op het einde van de opdracht te switchen met Jasmien, en neemt zij Jasmien haar plaats in.
Zou de mol op de rode knop zelf gedrukt hebben in de bunker?
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk05 mei 2021, 11:24

 70  Uma
Cadfael schreef: 30 apr 2021, 00:34 Misschien een subtiele molactie van Annelotte hier. Het is precies in die kamer dat Jasmien zegt om voor pasvragen te gaan, maar Annelotte kan er al de aanleiding voor hebben gegeven. Zij zegt namelijk: "We zullen de code al beginnen zoeken. Daarom moeten we niet drukken, maar dan hebben we ze al." Daarmee kan ze al subtiel aansturen om op de knop drukken. Het lijkt dat Jasmien en Philip de leiding nemen, maar deze zin is misschien al een subtiele aansturing.

Sven en Lennart vind ik hier eerder passief. Lennart verdacht ik ook nog, maar het is zijn passiviteit in de psychologische proeven die me doet twijfelen. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de mol hierbij passief is, maar dan gewoon €10000 uit de pot haalt. Dit is toch niet leuk om in de revealaflevering te tonen dat je bij deze proeven geen enkele inbreng had.
Ja dit precies aan het terugkijken.
Noah stemt op Kevin, die mogelijk de dans ontspringt omdat Kevin en Annelotte beiden bij het pianospelen waren, maar Kevin had geen dienblad bij de wijnopdracht.
Dami schrapt diegene die het goed deden bij de wijnopdracht. Verdacht de pianospelers ivm de invloed op de wagens.
Philip zegt in de extra beelden dat hij al die tijd op dezelfde gestemd heeft, meest waarschijnlijk Sven door zoveel opdrachten samen te doen.

- Philip kan de dans ontspringen als Lennart de Mol is. Sven en Lennart waren samen in de karaokeopdracht. Maar ook als Annelotte de Mol is, want Sven en Annelotte hadden beiden een dienblad (testvraag).
- Noah hetzelfde ivm het pianospelen indien Annelotte de Mol is.
- De Mol zit waarschijnlijk in kamer 301.

Ik krijg de indruk dat Philip en Sven de Bart-Christian zijn dit jaar. Philip kreeg hier zijn eerste bevestiging in zijn Sven tunnel.
Ik ga voor nu (zo lang dat mag duren) voor Annelotte.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11