Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

The hunter30 mar 2021, 12:16

 282  Uma
@happyfello Het is niet Jasmien, maar Samina die zegt "Nee dat moet niet, die vinden dat toch goed". Niet te diep in uw tunnel kruipen 😉
Gebruikersavatar

mjohlan30 mar 2021, 12:47

 328  Yens
Jansen schreef: 30 mar 2021, 08:01 ...
1. Kevin en Dami waren vorige week alle twee uitgesloten van eliminatie en liggen er deze week uit.
2. Lennart is de enige die al twee keer de dans ontsprongen is.
Ik verbind er voorlopig nog geen waarde aan, gewoon iets om te onthouden.
@Jansen : Lennart heeft gewoon "hoerenchance" gehad. Een mol heeft toch geen uitsluiting/vrijstelling van eliminatietesten nodig?
Maar ik ga vlotjes met jouw redenering mee die feitelijk zegt dat Lennart er volgende week "dubbel hard of dik" uitvliegt. 😉 Je bent geweldig goed op dreef. Volhouden. 😃
Gebruikersavatar

Jansen30 mar 2021, 12:50

 3423  Yens
@mjohlan
Zeer goed mogelijk 😉 . Voorlopig blijft Lennart toch mijn topverdachte, omwille van zijn manier van handelen in de oberopdracht 😉 .
Gebruikersavatar

bert.dekimpe30 mar 2021, 12:51

 57
Ik wilde niet te veel conclusies verbinden aan deze opdracht, maar ik heb gisteren nog eens gekeken en ik vind Philip zich toch wel wat vreemd gedragen. Oké, de regie kan hier de hand in hebben, maar toch: de verspreking, de manier waarop hij leiding probeert te nemen, en dan net op het einde in de telexkamer gaan... Ergens zegt hij ook "die typemachine heeft er niets mee te maken". Hoe kan hij dat zo zeker weten? En na afloop, terwijl zijn teamgenoten de teleurstelling verbijten, heeft hij meteen zijn toespraakje klaar. Het was mij allemaal wat te gekunsteld. Nee, Philip en Katrien waren mijn initiële buikgevoelverdachten, maar terwijl Katrien al serieus gezakt is in mijn pikorde, kan ik Philip zeker nog niet schrappen. Ondanks dat hij al wat geld heeft binnengebracht.
Gebruikersavatar

happyfello30 mar 2021, 12:54

 326  Uma
Bedankt voor de correctie wat Samina betreft, heb het in mute herbekeken gisteren (op kantoor, tijdens de lunch uiteraard)... vermoedde dat het Jasmien was. Uiteindelijk een 'Detailchen' tov hoe de chronologie van de € 5.000 en € 3.000 zou kunnen gemonteerd worden. Blijf het vreemd vinden dat noch Sven, noch Noah stil staan bij de verspreking en tegelijkertijd hebben noch Lennart, noch Samina het gesprek écht gehoord...

Trouwens als je niet springt, leer je het nooit of land je nergens hé... Ik zie het licht aan het eind van mijn tunnel 🤓. Mogelijk om, zoals vorig jaar, in het verkeerde station aan te komen... 👉🏻all.part.of.the.fun 🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

mjohlan30 mar 2021, 13:08

 328  Yens
chicawah.janssen schreef: 30 mar 2021, 12:14 Al op gelet hoe Samina na de proef Lennarts reactie peilt?
Zou het niet louter uit moederlijke bezorgdheid kunnen zijn? 🙂
Nu je hebt wel een punt.
Tijdens het "Riesling Traubensaft pressen" was hij in Samina's buurt niet zo bepaald productief bezig. Vandaar eventueel de verklaring van haar achterdochtige/nieuwsgierige blik.
Anderzijds was Lennart tijdens de "Swinging & braking-karaoke-zingen" ook niet bepaald tactvol ten opzichte van Samina.
Wie weet ging er bij haar toen een belletje "Allee, wat gaat hij nu weer zinnigs uitkramen?" af.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2021, 13:32

 8153
@mjohlan Ze kan natuurlijk ook bang geweest zijn dat zijn Axototl plots tevoorschijn zou komen en haar zou bespringen. 😉
Gebruikersavatar

köfte30 mar 2021, 14:18

 47
Ik begrijp bij deze opdracht niet goed dat er in beide groepen pas zo laat werd afgewisseld. Of dat er niemand uit de telefoonkamer eens gewoon gaat kijken in de telexruimte (Philip die vragen stelt over de doos, Noah die later hetzelfde doet), er werd toch nergens gespecificeerd dat er maar twee deelnemers aan die machine mochten zitten?
Gebruikersavatar

mjohlan30 mar 2021, 15:04

 328  Yens
door köfte » 30 mar 2021, 14:18 schreef: ... er werd toch nergens gespecificeerd dat er maar twee deelnemers aan die machine mochten zitten?
Ja, dit viel me ook ergens op omdat het niet impliciet ter sprake kwam tijdens de aflevering.
Nu het zal wel bij het begin van de proef aan de kandidaten zijn gemeld/opgelegd en bij de voice-over van GDC "vergeten".
En door het 1-op-1-switchen van de mensen tussen de kamers lijkt ergens het evident dat dit de voorwaarden waren.
Gebruikersavatar

Torremolinos30 mar 2021, 17:14

 264
köfte schreef: 30 mar 2021, 14:18 Ik begrijp bij deze opdracht niet goed dat er in beide groepen pas zo laat werd afgewisseld. Of dat er niemand uit de telefoonkamer eens gewoon gaat kijken in de telexruimte (Philip die vragen stelt over de doos, Noah die later hetzelfde doet), er werd toch nergens gespecificeerd dat er maar twee deelnemers aan die machine mochten zitten?
Dit had ik me ook afgevraagd. Goed dat je het oprakelt. Net als Mjolhan, had ik ook al geconcludeerd dat dit wel een extra regel moet zijn geweest. Waarom zou je anders met 3 daar blijven bij die telefoon en niet eens vlug gaan koekeloeren in de kamer ernaast. De regel zal wel zijn gesteld, zodat ze niet uiteindelijk met vier in de codekamer zouden zitten zoeken. Dan zou de code in de doos misschien te vlug gevonden worden.
Gebruikersavatar

julie.vantilt30 mar 2021, 18:23

 131
Ja dat lijkt me inderdaad ook logisch: een maximum aantal per kamer.
Alhoewel: is Sven ook niet even gaan 'controleren' bij Dami en Kevin?

Op zich vind ik in deze proef Sven, Samina, Lennart en Noah niet echt verdacht.
Als mol is het ook zo stom als je achteraf kunt zeggen dat je hier 'gemold' hebt: als hij één van deze 4 is heeft hij letterlijk niéts gedaan.
Gebruikersavatar

nathalie.liekens30 mar 2021, 20:48

 61  Yens
Afbeelding


Ik zie precies op een van de omgevallen stoelen een m met een streep staan. Misschien willen ze refereren naar de stoel van de mol. Wat kan betekenen de mol niet bij de mogelijke afvallers zat?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11