Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

ex-molinator30 mar 2021, 21:24

 3483  Uma
nathalie.liekens schreef:Ik zie precies op een van de omgevallen stoelen een m met een streep staan. Misschien willen ze refereren naar de stoel van de mol. Wat kan betekenen de mol niet bij de mogelijke afvallers zat?
Nee, wanneer je het vertraagd afspeelt dan zie je duidelijk dat een stuk van dat zwart is dat rondvliegt.
Gebruikersavatar

gwen31 mar 2021, 21:21

 14
Hebben de kamernummers ergens een betekenis? 228 (auto 1) en 301 (auto 2) als ik me niet vergis. Het verschil geeft 73, maar niemand van de kandidaten is in '73 geboren denk ik 🙄Iets met postcodes? 8573 is Tiegem. Verder veel in Wallonië of x73x (Asse, Beernem, Oedelem, Sint-Joris, ...)

Tot zover mijn belachelijk waardeloze input 😃

Misschien kan iemand hier meer mee?
Gebruikersavatar

köfte31 mar 2021, 23:23

 47
De datum op de krant met Philip was 20 maart 1984. 37 jaar geleden.
Gezien the spiegel/"omgedraaid" theorieën misschien toch niet helemaal onbelangrijk. 🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2021, 10:04

 8153
Helaas is Philip geen 73 jaar. 😉
En één van de anderen ook niet. 😃
Gebruikersavatar

gwen01 apr 2021, 10:31

 14
Of data: 22/08 en 30/01 🤓Die nummers worden wel duidelijk vermeld. Lijkt mij toch iets aan, maar geen idee wat.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2021, 10:58

 8153
Elk jaar opnieuw worden alle nummers die opduiken binnenste buiten en buitenste binnen gekeerd en wordt er gepuzzeld dat het een lieve lust is. Als je maar genoeg wiskundige bewerkingen uitvoert , kom je ooit wel eens terecht bij het kamernummer, de geboortedatum, leeftijd, postcode, huisnummer, schoenmaat en aantal kinderen van een kandidaat die bijgevolg wel de mol moet zijn. 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2021, 12:17

 3483  Uma
Van zodra je het getal 1 tegenkomt, ben je al zeker dat 1 van de kandidaten De Mol is.
Toevallig is het dan ook nog de eerste keer dat die persoon De Mol is.
Daarenboven is het eenmalig.
En daar zijn we het eensgezind over.
Zo eenvoudig is het!

PS:
SPOILER
Gebruikersavatar

happyfello01 apr 2021, 14:41

 326  Uma
Tenzij er een EENmalige versie komt waarbij alle kandidaten die ooit eens mol zijn geweest het tegen elkaar moeten opnemen, want dan is EEN van de mollen voor een tweede keer mol... Zeg nooit nooit...
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2021, 14:58

 3483  Uma
happyfello schreef:Tenzij er een EENmalige versie komt waarbij alle kandidaten die ooit eens mol zijn geweest het tegen elkaar moeten opnemen, want dan is EEN van de mollen voor een tweede keer mol... Zeg nooit nooit...
Dan mogen ze daar toch niet al te lang mee wachten.
Hoe leuk het idee ook klinkt, gezien het verschil in generaties is dat eigenlijk niet haalbaar (zie de "fysieke" aard van vele opdrachten).
Gebruikersavatar

linde.carun03 apr 2021, 09:21

 6  Sven
Mij lijkt Noah verdacht. Hij was toch één vd DP die zich moet bevrijden van een hangslot (zie A1O1) en hij kon de hangslot in de Bunker niet openen (A2O3)! ? Of heb ik nu een tunnel visie? 😏
Gebruikersavatar

masterveecee03 apr 2021, 09:26

 3547  Sven
Mogelijks was het tijdsslot voor de proeven verschillend. Maar ja, had ik daar gezeten, ik had ook wel beginnen draaien aan het slot en niet enkel 0000 geprobeerd.
Gebruikersavatar

sdz199203 apr 2021, 10:19

 66
De 5000 van Philip was hier voor mij echt een verspreking, wat de makers gewoon goed uitkwam.
Niet vergeten dat hij op dat moment aan het bellen was met Jasmien en op hetzelfde moment aan het kijken was hoe ze het slot probeerden te openen met de code van Demi. Het is niet evident voor de hersenen om te focussen op iets wat je ziet en tegelijk over iets anders te praten aan de telefoon. Ik denk dat hij op het moment dat hij die zin uitspreekt met zijn gedachten meer bij het openen van het slot zat en gewoon random een bedrag noemt.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11