Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy04 apr 2021, 20:03

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Vijf spelers trekken naar het Olympiapark, waar ze zich in een duo en trio moeten opdelen. Het trio krijgt één uur de tijd om met 10 verschillende en aangeklede honden een wandeling door het park te maken en terug bij het startpunt te komen. Onderweg zijn twee opdrachten tegen die telkens 1000 euro kunnen opleveren.
Ondertussen krijgen de twee andere kandidaten de taak om binnen dezelfde tijd de baasjes van de honden te localiseren in een ander gedeelte van het park. Negen personen hebben namelijk een gelijkaardige outfit aan. Elke foto die het duo kan maken levert 100 euro op, maar als ze de hond zonder eigenaar kunnen aanduiden verdienen ze meteen de volle 1000 euro. Die hond wordt tevens de mascotte van de groep en zal hen tijdens de verdere reis door Duitsland vergezellen.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/3.php
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 apr 2021, 20:50

 1690  Sven
Wordt Philip hier nu weer zo verdacht in beeld gebracht, of ligt dat aan mij? Sven kuist de kakskes op. Niemand die op het idee komt om de teefjes van de reukes te onderscheiden en vanop afstand hun naam te roepen?
Gebruikersavatar

tim.roelants04 apr 2021, 21:30

 8  Uma
Annelote bij de mannetjes en vrouwtjes ziet hier niet goed of het een meisje is en gaat dan wat verwarring maken terwijl phillip aan het rekenen
Gebruikersavatar

IkBenDeMol04 apr 2021, 21:32

 287
Jay-Lo schreef: 04 apr 2021, 20:50 Wordt Philip hier nu weer zo verdacht in beeld gebracht, of ligt dat aan mij? Sven kuist de kakskes op. Niemand die op het idee komt om de teefjes van de reukes te onderscheiden en vanop afstand hun naam te roepen?
Philip maakt zichzelf verdacht en heeft zo al drie mensen naar huis gespeeld 😉
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt04 apr 2021, 21:41

 90  Uma
Mochten de dogsitters eigenlijk contact leggen met Jasmien en Katrien wanneer ze dat wilden? Of was dat telefoontje aan het begin eenmalig? Anders konden ze die vragen om de namen bij de baasjes te achterhalen. Als dat niet mocht, dan lijkt die opdracht echt puur giswerk . Niet elke hond reageert op zijn/haar naam die door een vreemde wordt uitgesproken...🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

bert.dekimpe04 apr 2021, 21:41

 57
Ik had de indruk dat Philip, Sven zen Annelotte elkaar hier vooral aan het testen waren, eerder dan dat ze de opdracht tot een goed einde wilden brengen. Hoe moeilijk kan het zijn om eens vanop afstand naar die beesten te roepen met een Duits accent? Of om het geslacht te bepalen?
Gebruikersavatar

bloedhond04 apr 2021, 21:47

 39
Wat een bende klungelaars zeg, wat verwachten ze nu dat er gebeurt als ze al die hondennamen door elkaar roepen? Annelotte was het meest verdacht omdat ze het verkeerde geslacht bij die ene hond had geraden waardoor het geld verloren ging maar dat kon ook gewoon een fout geweest zijn natuurlijk. Annelotte zit steeds op de juiste plaatsen (net als Philip) om te mollen waardoor ze net iets te veel opvalt om de mol te zijn (volgens mij toch)
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt04 apr 2021, 21:56

 90  Uma
Toen Isidoor bij de groep werd gevoegd dacht ik ook: 'Wat als dat nou effectief de hond van de Mol zou zijn?' Door die theorie zou je duidelijk de band tussen hond en baasje kunnen zien. Iets wat Samina dus ook is opgevallen bij Annelotte. Misschien toch wat te riskant...

Het lijkt me wel tof om na het programma uit de doeken te doen, maar ik betwijfel of dit ook effectief het geval is.
Laatst gewijzigd door renzo.verdonckt op 04 apr 2021, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen04 apr 2021, 21:57

 3423  Yens
renzo.verdonckt schreef: 04 apr 2021, 21:41 Mochten de dogsitters eigenlijk contact leggen met Jasmien en Katrien wanneer ze dat wilden? Of was dat telefoontje aan het begin eenmalig? Anders konden ze die vragen om de namen bij de baasjes te achterhalen. Als dat niet mocht, dan lijkt die opdracht echt puur giswerk . Niet elke hond reageert op zijn/haar naam die door een vreemde wordt uitgesproken...🤷🏻‍♂️
Ik kan je verzekeren dat dit bij een teckel zeker niet werkt 😂. Ik spreek uit ervaring want ik heb zelf een teckel 🤗. Schat van een hondje, maar luisteren? Leuke anekdote: we zijn een tijd met hem naar de hondenschool geweest en op een keer was er een oefening dat baasje zich moest verstoppen achter een houten plank en dan de naam van de hond roepen. Ondertussen hield de instructeur de hond vast, van zodra baasje riep, moest de hond naar zijn baasje lopen. Toen de instructeur onze Frodo losliet, spurtte hij de tegenovergestelde richting uit, richting de andere honden in de wei om te gaan spelen. Onze Frodo zal alleen maar luisteren als je zijn lievelingssnoepje bij hebt (en hij het kan ruiken), dan zal hij komen. Net zoals Isidoor naar Annelotte kwam toen ze een koekje in haar hand had. Tijdens die scène wist ik al dadelijk dat de naam die ze riep niet bij de teckel hoorde.
Gebruikersavatar

Jump04 apr 2021, 21:59

 3
Isidoor werd ook opgevangen door Annelotte, die zich zo meteen tot verdachte numero uno bombardeerde bij Samina. Die kon tijdens de opnames wel nog niet weten dat de 26-jarige recruiter na ‘De Mol’ Isidoor ook effectief zou adopteren. Voor de duidelijkheid: Isidoor zal enkel en alleen een rol spelen bij de beruchte ‘rode knop’ en voor het overige nergens worden ingeschakeld. Behalve dan als levende knuffel.
Annelotte heeft de hond achteraf geadopteerd. Maar er wordt niet verteld dat ze die hond misschien ervoor al ontmoet heeft.

Bron: https://www.hln.be/tv/alweer-verrassing ... ~abc0e943/
Laatst gewijzigd door Jump op 04 apr 2021, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8