Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

stef.vermeiren04 apr 2021, 21:59

 79  Uma
Tbh die laatste 1000 euro die erbij gekomen zijn waren eerder triviaal niet? 2/3 was nu eenmaal de beste gok met de meeste kans dat hij juist zou zijn.

Daarbovenop leken mij die andere opdrachten ook eerder vooraf vastgelegd, niet? Zelfs zonder hypnotiseur kon je wel verwachten dat Samina het beter zou doen, en Lennart het slechter (die was immers sowieso vermoeider dan bij de eerste keer + geen motivatie van zijn medekandidaten, enkel die vreemde man die hem zijn been hoger (?) liet heffen) zou doen.
Gebruikersavatar

Torremolinos04 apr 2021, 22:11

 264
Het zou ook kunnen dat in de vragenlijst voor de deelnemers werd gevraagd of ze hypnose zouden toestaan. Misschien hadden sommigen daarin al aangegeven dat niet te willen doen, waardoor de keuze beperkt was.
In ieder geval, rare proef, beetje saai en ik kan die paljas met zijn achterlijke bril niet uitstaan.
Gebruikersavatar

Karageorgos_04 apr 2021, 22:17

 35  Uma
Vond dit op zijn minst gezegd een heel rare opdracht... Een hypnotiseur erbij betrekken, kweet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik viel bijna van mijn stoel toen Gilles zei dat er op voorhand 3 kandidaten waren geselecteerd voor deze hypnose opdracht. Noah, Samina en Lennart.

Ik kan me wel vinden dat sommigen zeiden dat de hypnotiseur zelf de meest toegankelijke of de meest vatbare kandidaten heeft gekozen. Tis idd anders vrij nutteloos om dit te moeten doen met bijvoorbeeld iemand zoals Sven. Maar kblijf het de minst interessante opdracht tot hiertoe vinden....
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 apr 2021, 22:17

 2354  Uma
Niet de meest ideale molpositie, want dat is het wandelen in het park waarmee je invloed hebt op zowel deze opdracht (inschatten wie het haalt), het omschrijven van de honden aan Jasmien en Katrien én de eigen 2.000 euro. Ook ik twijfel nu toch een beetje aan Lennart die nu toch wel mijn hoofdverdachte is aangezien Philip alweer best verdacht in beeld werd gebracht.

Zelf vond ik dit één van de minste opdrachten ooit. Ik zou deze opdracht absoluut zelf niet willen/kunnen omdat ik gek zou worden van de hypnotiseur (dat werd ik zelfs al een beetje in de zetel). Ook was het niet zo super interessant om naar te kijken. Gelukkig waren de andere opdrachten deze aflevering wat beter 😉
Gebruikersavatar

Jansen04 apr 2021, 22:20

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef: 04 apr 2021, 21:48 Lennart was mijn mol maar na deze proef ben ik geneigd hem af te schrijven. Het lag er een beetje te dik op...
Niet helemaal mee akkoord: ik denk wel dat hij hier een verkeerde inschatting maakt. Bij al de vorige hypnoses gingen Samina en Noah goed in op de hypnotiseur. Hij heeft waarschijnlijk gedacht dat ze ook bij deze opdracht hierin mee zouden gaan. De enige manier om de opdracht dan te doen lukken was om zelf ook te lukken zodat ze dan een 3/3 zouden halen en de opdracht zo zou mislukken.
Gebruikersavatar

magali.dereu04 apr 2021, 22:20

 184  Sven
Toch opvallend dat er hier weer een verwijzing naar kleuren is (blauw-rood). Lennart die kleurenblind is ... of misschien zit ik te veel in mijn tunnel.
Gebruikersavatar

anja.mathijs04 apr 2021, 22:24

 391  Uma
Heb net op Telenet interview van afvaller gezien, er werden wel degelijk mensen uitgekozen die vatbaar daarvoor zijn. Noah zie dat hij op zijn vragenlijst interesse in het paranormale had vermeld, chakra’s bij Samina, Lennart geen idee waarom hij hier is terecht gekomen.
Gebruikersavatar

Torremolinos04 apr 2021, 22:55

 264
Toen ze in het begin die opdrachtjes moesten doen en zichzelf moesten timen, dacht ik, hier komt een leuke twist. Zij gaan hun best doen en daarna moeten anderen die tijden verbeteren om geld te verdienen.
‘Annelotte, Sven en Philip. Jullie moeten de tijden van Samina, Noah en Lennart verbeteren.
Sven, jij moet je ogen open houden. Langer dan Noah. Niet schaterlachen dus, maar je ogen openhouden.
Philip jij moet schaarstand op 2 schragen doen. Best niet teveel communiceren ondertussen. En het been stijf houden. En dat langer dan Lennart.
Annelotte, jij moet die citroen opeten en je moet er langer over doen dan Samina... (langer, knipoog, mol)’

Zou zo veel leukere proef zijn geweest. Daar hadden we meneer hypnotiseur niet voor nodig.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 apr 2021, 23:01

 8153
Torremolinos schreef: 04 apr 2021, 22:55 Toen ze in het begin die opdrachtjes moesten doen en zichzelf moesten timen, dacht ik, hier komt een leuke twist. Zij gaan hun best doen en daarna moeten anderen die tijden verbeteren om geld te verdienen.
‘Annelotte, Sven en Philip. Jullie moeten de tijden van Samina, Noah en Lennart verbeteren.
Sven, jij moet je ogen open houden. Langer dan Noah. Niet schaterlachen dus, maar je ogen openhouden.
Philip jij moet schaarstand op 2 schragen doen. Best niet teveel communiceren ondertussen. En het been stijf houden. En dat langer dan Lennart.
Annelotte, jij moet die citroen opeten en je moet er langer over doen dan Samina... (langer, knipoog, mol)’

Zou zo veel leukere proef zijn geweest. Daar hadden we meneer hypnotiseur niet voor nodig.
ik bleef ook maar wachten op die twist... die er niet kwam.
Flauwe opdracht in mijn ogen.

Annelotte, jij moet die citroen opeten en je moet er langer over doen dan Samina... (langer, knipoog, mol)
😂
Gebruikersavatar

Cedric04 apr 2021, 23:18

 2834  Uma
Rare opdracht.. Ik denk dat als we na dit seizoen de opdrachten herbekijken, dat deze het minst goed zal scoren.
Ik kan me perfect inbeelden dat hypnose kan, maar zo'n showkikkers erbij hoeft voor mij echt niet. Dienen typ met zijn brilleke en zijn shows, nope, geen fan van.

Lijkt me ook totaal geen ideale molpositie, want énorm opvallend.
In het eerste deel (je eigen tijd verbeteren) val je enorm op tegenover de andere 2 kandidaten. En in het tweede deel val je enorm op bij de anderen.
Als Mol zou ik nooit in deze opdracht willen zitten.

Dat Lennart in dat eerste deel ook niet slaagde had in mijn ogen weinig met hypnose te maken. Een citroen opfretten als ware het een perzik, ik kan me de mentale rol hierbij wel inbeelden. Je ogen zo lang openhouden, daar kan ook wel wat mentale volharding bij helpen. Maar planken... Daar speelt het fysieke toch een veel grotere rol dan bij de andere opdrachten. Als je dan al 1x dat planken gedaan hebt en tot het uiterste bent gegaan, dan mag je de fysieke impact hiervan niet onderschatten op de 2e keer enkele minuten later...
Dat Lennart in het tweede deel van de opdracht voor blauw koos hoeft ook niet te verbazen. Als mede-supporter van Club Brugge kan ik zeggen dat die keuze zelfs 100% logisch is 😉 .

Uiteindelijk zie ik bij geeneen van de drie dus mollengedrag.
- Lennart zijn gedrag is enigszins te verklaren, het was ook te voorspellen dat minstens bij 1 iemand de hypnose zou werken bij dat gedichtje, want anders leed die charlatan nog wat meer gezichtsverlies. Ik denk dat Lennart er misschien ook meer vatbaar voor was of meer open voor stond dan we dachten. Ofwel vond hij het een unieke kans om zichzelf verdacht te maken.
- Noah en Samina slaagden beiden over de ganse lijn, in beide delen van de opdracht. Noah zou ook afvallen.

En zoals ik zei: als je er als Mol voor zou kiezen om hier te zitten, dan val je gewoon keihard op.

Ik geloof niet dat de Mol in deze opdracht zat. (Al blijf ik nog wat twijfelen bij Lennart, maar toch, de kans lijkt me klein.)
Gebruikersavatar

happyfello04 apr 2021, 23:18

 326  Uma
De 'hypnotiseur' gaat hier nog jaren op teren en het was simpelweg een schijtproef... Patrick, ik zeg 1,2 ,3 en nu 'schijt' ! Wil niet zeggen dat je er niks uit kunt leren, nog eens terug zien Lennartje 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7