Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jay-Lo11 apr 2021, 22:03

 1690  Sven
MolletjeK schreef: 11 apr 2021, 21:49 Zijn die herfstbeelden ook echt uitgezonden? 😂Mijn enige gedachte bij deze opdracht
Zal wel alleen op hun tv te zien zijn geweest, aangezien Samina ongeveer 40s telde tot wanneer zij terug aan de beurt waren. Ik schat zo'n 15s per beeld.
Gebruikersavatar

Dendro11 apr 2021, 22:05

 15
IkBenDeMol schreef:Moet Annelotte daar even heel hard haar best doen om Sven zeker niet op te merken of heb ik mij miskeken? 🤨
Dit viel mij ook op.
Negeerde ze hier de gok van Katrien op de juiste Spongebobaflevering?
Gebruikersavatar

MolletjeK11 apr 2021, 22:10

 18  Uma
Jay-Lo schreef: 11 apr 2021, 22:03 Zal wel alleen op hun tv te zien zijn geweest, aangezien Samina ongeveer 40s telde tot wanneer zij terug aan de beurt waren. Ik schat zo'n 15s per beeld.
Klopt inderdaad haha, mijn verbeelding vond dit te leuk😂
Gebruikersavatar

tim.roelants11 apr 2021, 22:16

 8  Uma
Annelote corrigeert katrien snel toen ze bij spongebob de aflevering storm op zee zegde...
Gebruikersavatar

Klaartje11 apr 2021, 22:22

 2245  Uma
Weten we nu eigenlijk al in welk jaar Alain Vandam (van het Eiland) zijn amandelen heeft laten trekken?
Weet iemand dat? Een jaartal, dat is altijd interessant, want steeds te linken aan een iemands geboortejaar (voor de hintzoekers).
Gebruikersavatar

Dendro11 apr 2021, 22:23

 15
Samina is stuntelig met het timen van de herfstbeelden. Lennart vraagt aan Jasmien om haar te controleren, iets wat eerder een gewone kandidaat zou doen? Hij leek oprecht gefrustreerd te zijn tijdens deze proef.
Gebruikersavatar

Molekule11 apr 2021, 22:27

 31  Yens
Klaartje schreef: 11 apr 2021, 22:22 Weten we nu eigenlijk al in welk jaar Alain Vandam (van het Eiland) zijn amandelen heeft laten trekken?
Weet iemand dat? Een jaartal, dat is altijd interessant, want steeds te linken aan een iemands geboortejaar (voor de hintzoekers).
In (19)99.
Gebruikersavatar

Vermoljoen11 apr 2021, 22:29

 2354  Uma
Klaartje schreef: 11 apr 2021, 22:22 Weten we nu eigenlijk al in welk jaar Alain Vandam (van het Eiland) zijn amandelen heeft laten trekken?
Weet iemand dat? Een jaartal, dat is altijd interessant, want steeds te linken aan een iemands geboortejaar (voor de hintzoekers).
September in '99! (Ja ik ben een grote fan van Het Eiland :mrgreen: )
Gebruikersavatar

The hunter11 apr 2021, 22:30

 282  Uma
tim.roelants schreef: 11 apr 2021, 22:16 Annelote corrigeert katrien snel toen ze bij spongebob de aflevering storm op zee zegde...
Het was ook wel Annelotte die zei dat de eerste letter mogelijk een S was... En Philip kwam snel in beeld nadat Katrien de titel van de Spongebob aflevering zei dus logisch dat Annelotte haar focus verschoof van iets waar ze maar wat aan het gissen waren naar een duidelijke tip.
Gebruikersavatar

Cadfael11 apr 2021, 22:32

 229  Uma
Even een kleine opmerking over het begin van deze proef. In het begin liepen de hikers verkeerd met die kaart die Lennart en Jasmien vasthadden, waarna Samina corrigeerde. Ik weet niet of dit per toeval is, of dat dit een mollenstreek zou zijn. Ik weet enkel niet welk nut die mollenstreek zou hebben.

En het waren de hikers die uiteindelijk geen goede tips gaven. De twee tips kwamen van de bikers.
Gebruikersavatar

ben.vanmassenhove11 apr 2021, 22:44

 10
Ik bedenk met net iets.

De mol wordt toch steeds 's nachts geinformeerd over de proeven van de dag erop? Of niet?
Vind het een beetje vreemd dat Philip en Sven om 00u uit de tent worden gehaald.
Was het wel echt zo winderig? Ze kunnen hier een beetje in overdrijven (de makers). Maar dan zal Sven of Phillipe dat dan ook wel vreemd vinden en daar onterecht voordeel uit halen. Niet dat ik hen verdenk maar toch iets om over na te denken.

Ik denk verder: waarschijnlijk kunnen de makers ook verteld hebben dat de mol in het team moet zitten die absoluut niet mag overnachten in de tent --> Bingewatchers. En aangezien Katrien er uit ligt ... --> Annelotte. Dit zou dan wel weer overeenkomen met mijn denkpiste.

Annelotte heeft trouwens voorgesteld om niet te hiken / fietsen wegens verkoudheid ... serieus? Dit is een spel he, wilt die winnen of ... ?
Heeft Alina dit vorig jaar ons ook niet geflikt? Verder deed Annelotte het inderdaad wel naar behoren in deze proef.
Gebruikersavatar

joachim.morrens11 apr 2021, 22:48

 200  Yens
ben.vanmassenhove schreef: 11 apr 2021, 22:02



Ik heb dat herbekeken en ze keek direct naar Katrien om een reactie op haar vraag. Ze hadden toen nog niets door. Perfect normaal denk ik. + Het was wel degelijk Annelotte die kort daarna Sven WEL zag.
Mijn indruk was dat in een eerste scene
- Annelotte Sven opmerkte maar zag dat Katrien het niet zag, en daarom niets zei
En in een volgende scene
- Annelotte zag dat Katrien Sven had opgemerkt en dan ook maar ineens zei dat ze hem gezien had (en deed alsof ze hem gelijktijdig zagen).

Net daarna vond ik dat Annelotte haar wangen wat rood uitzagen...

Het viel me echt fout - zit niet in een Annelotte-tunnel maar ze is wel 1 van mijn hoofdverdachten
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11